Misja 7 - Podniebna Tarcza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
Aktualizacja:
Misja 7 - Sky Shield / Podniebna Tarcza

Miejsce: Korhal
Cele główne:
- Zabezpiecz 5 sky shield stabilizers (stabilizatory platformy).
Cele dodatkowe:
- Zniszcz 3 EMP scramblers (zagłuszasz EMP).
Nagroda za cele główne:
- 10 solarite.
Nagroda za cele dodatkowe:
- 15 solarite.
![Tuż po rozpoczęciu misji zbierz wszystkie swoje jednostki i wyślij w stronę pierwszego sky shield stabilizer (stabilizator platformy) [1] - Misja 7 - Podniebna Tarcza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1661/442485557.jpg)
Tuż po rozpoczęciu misji zbierz wszystkie swoje jednostki i wyślij w stronę pierwszego sky shield stabilizer (stabilizator platformy) [1]. Tutejsza obrona jest bardzo słaba, więc szybko powinieneś ją rozgromić. Zabezpieczenie każdego budynku zapewni ci 5 minut dodatkowego czasu na ukończenie misji, który na początku wynosi 10 minut. Łącznie masz więc 30 minut czasu na zabezpieczenie wszystkich pięciu budynków (10 bazowo oraz łącznie 20 za cztery stabilizers), ale tylko przy założeniu, że będziesz robił to w regularnych odstępach czasu. Raz zabezpieczony stabilizer nie może zostać utracony, więc nie buduj w jego pobliżu żadnych umocniej i nie zostawiaj jednostek do jego obrony. Po zabezpieczeniu pierwszego stabilizer pojawią ludzie Raynora, stawiając wieżę nasłuchową. Dzięki niej będziesz wiedział zawczasu o zbliżających się atakach. Przy kolejnych stabilizers (stabilizatorach platformy) Raynor będzie budował wieże i/lub bunkry wraz z załogą.
Tymczasem w bazie stwórz więcej robotników oraz kilka dodatkowych jednostek. Misja posiada ograniczenie czasowe, jednak nie jest ono na tyle duże, byś musiał w pośpiechu szykować ofensywę. Na mapie roi się od przeciwników, jednak są rozproszeni w niewielkich grupach. Duża armia rozgromi je szybciej, niż zdążysz ich zauważyć. Na mapie znajdziesz również bardzo dużo pojemników z zasobami. Kierując się w stronę kolejnych stabilizers pilnie rozglądaj się na wszystkie strony i badaj boczne odnogi. Dzięki temu przyspieszysz budowę armii, a co za tym idzie również ukończenie misji.
![Po zebraniu armii około 15 jednostek i skierowaniu się w stronę kolejnego stabilizer ([2] albo [3]) dostaniesz informację o trzech EMP scramblers (zagłuszaczach EMP) [6-8] - Misja 7 - Podniebna Tarcza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1661/442485572.jpg)
Po zebraniu armii około 15 jednostek i skierowaniu się w stronę kolejnego stabilizer ([2] albo [3]) dostaniesz informację o trzech EMP scramblers (zagłuszaczach EMP) [6-8]. Te budowle niszczą tarcze jednostek znajdujących się w ich zasięgu. Nie są jednak ani wytrzymałe, ani przesadnie dobrze bronione, więc nie musisz spieszyć się z ich zniszczeniem. Biorąc się za to wpierw pozbądź się obstawy, a dopiero potem niszcz budowlę. Będzie to szybsze oraz tańsze, gdyż więcej jednostek stracisz w czasie niszczenia budynku i ignorowania jego ochrony, niż odwrotnie.
![Poza celami misji oraz małymi grupami i umocnieniami wroga, na mapie znajdziesz dwie bazy przeciwnika [B1][B2] - Misja 7 - Podniebna Tarcza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1661/442485588.jpg)
Poza celami misji oraz małymi grupami i umocnieniami wroga, na mapie znajdziesz dwie bazy przeciwnika [B1][B2]. Ich zniszczenie nie jest wymagane, lecz jak tylko to zrobisz w ich miejscu zostaną zbudowane bazy Raynora. Sojusznik zacznie produkować nowe jednostki oraz atakować przeciwnika, co znacznie ułatwi ukończenie misji. Z tego powodu dobrą taktyką jest zabezpieczyć stabilizer [7], potem zniszczyć wrogą bazę [B1], wycofać się, zabezpieczyć stabilizer [8] i zniszczyć drugą bazę [B2]. Dzięki temu zniszczenie EMP scramblers oraz zabezpieczenie pozostałych dwóch stabilizers będzie banalnie proste.
Wroga obrona stanie się mocniejsza po zabezpieczeniu drugiego stabilizer. Do luźno stojących jednostek lądowych dołączą rozłożone siege tanks (czołgi oblężnicze), bunkry oraz jednostki powietrzne. Każdy twój atak musi być więc silniejszy od poprzedniego. Najlepiej wysyłając jedną armię natychmiast twórz kolejną, zebrając świeżo stworzone jednostki u wejścia do bazy. Dzięki temu będą pełnić dodatkowo funkcję obronną. Obrona bazy nie musi być duża ani przesadnie zróżnicowana, gdyż wrogie ataki będą rzadkie, słabe oraz kierujące się zawsze w stronę głównego wejścia do twojej bazy. Pamiętaj tylko, by mieć pod ręką przynajmniej kilka stalkers (tropiciele) albo photon cannons (działa fotonowe) na wypadek ataków z powietrza.
Misja skończy się w momencie zabezpieczenia ostatniego stabilizer (stabilizatora platformy), niezależnie od tego, jak dużo pozostało ci czasu. Warto to wykorzystać na swoją korzyść, zbierać armię tak długo, aż na liczniku zostanie około 5 minut i dopiero wtedy atakować. Taki zapas czasowy pozwoli na spokojne pokonanie przeciwnika i zabezpieczenie budynku, jak również stworzenie dostatecznie dużej armii do tego celu.
W kwestii rozbudowy bazy możesz postawić na takie jednostki, na jakie jest ci wygodnie. Wróg dysponuje dużą ilością jednostek lądowych, wsparciem powietrznych oraz budynkami, dobrze byłoby więc zbudować sporo jednostek atakujących wręcz wspieranych przez jednostki walczące zasięgowo. Najlepiej wymieszać dużą liczbę zelots (zealotów) wraz z kilkoma dark templars (mrocznymi templariuszami) oraz wesprzeć ich stalkers (tropicielami). Tak zbudowana armia powinna poradzić sobie z każdym zagrożeniem.
0
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 1 - Za Aiur! | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 2 - Rosnący cień | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 3 - Włócznia Aduna | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 4 - Wpływy Amona | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 5 - Ostatni bastion | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 6 - Zakazana broń | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 7 - Podniebna Tarcza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 8 - Braterstwo broni | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 10 - Odwieczny Cykl | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 11 - Zwiastun Zagłady | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 13 - Rak'Shir | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 14 - Atak templariusza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 15 - Uwolnić przeszłość | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 16 - Oczyszczenie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 17 - Powrót templariuszy | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 18 - Nosiciel | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 19 - Wybawienie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Triasm Junior
A co jeżeli skończyłem całą kampanię i włączając tę misję z archiwów nie mam odblokowanego statku matki?
Zeratul Junior
Żeby zdobyć osiągniecie "Zakłócenia na linii", należy Zniszczyć 55 wrogich budowli podczas POJEDYNCZEJ aktywacji Keystone, co nie zostało ujęte w artykule. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest wczytanie stanu gry do momentu przede atakiem, jeżeli jeden atak nie przyniósł rezultatu. wycofywanie się i podejmowanie następnej próby jest bez sensu, bo w tym wypadku mniej wrogich budowli pozostaje na mapie, więc trudniej jest wykonać zadanie
lords82883724d1 Junior
Dlaczego sojusznik w tybie wspołpracy moze niszczyc moje budowle bunkry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.