Misja 10 - Odwieczny Cykl | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
Aktualizacja:
Misja 10 - The Infinite Cycle / Odwieczny Cykl

Miejsce: Ulnar
Cele główne:
- Dotrzyj do 3 Halls of Revelation (Komnat Objawienia).
- Kerrigan musi przeżyć.
- Artanis musi przeżyć.
Cele dodatkowe:
- Zbierz 3 Xel'Naga devices (urządzenia Xel'Naga).
Nagroda za cele główne:
- 20 solarite (solaryt).
- Odblokowanie jednostek adept (adept), blood hunter (łowca krwi).
- Odblokowanie umiejętności mass recall (przywołanie zbiorcze), shield overcharge (przeciążenie osłon), deploy Fenix (przesył Fenixa).
- Odblokowanie systemu shield recharge (doładowanie osłon).
Nagroda za cele dodatkowe:
- 15 solarite.
Zadanie podzielone na trzy części. Dysponujesz w nim dwoma bohaterami. Artanis potrafi wykonać bojowy wślizg, może raz na minutę oszukać śmierć, wyleczyć siebie i Kerrigan, dysponuje błyskawiczną regeneracją tarczy oraz może odzyskiwać wytrzymałość. Kerrigan potrafi zadać duże obrażenia pojedynczym celom, jej ataki ranią kilku wrogów naraz oraz może przywołać dużą grupę banelings (tępicieli). Umiejętności Kerrigan wymagają energii, Artanisa jedynie czasu na ich odnowienie. Pamiętaj o możliwości przełączania się między postaciami z pomocą klawisza TAB oraz skrótów klawiszowych dla ich umiejętności. To ważne, ponieważ w tej misji nie możesz używać umiejętności Spear of Adun (Włóczni Aduna).

Idź przed siebie. W punkcie [1] czeka cię walka z grupą małych, a potem dużym strażnikiem świątyni. Jego ataki będą silne i nie zawsze wykonywane z uprzedzeniem, dlatego pamiętaj o umiejętności leczącej Artanisa. Jeśli nie zdążysz bądź nie jesteś w stanie wyleczyć bohatera, pozwól mu zginąć i odzyskać wszystkie punkty życia i tarczy z pomocą umiejętności resurgence (astralne wichry). Pamiętaj, by po każdym oszukaniu śmierci Artanis mógł przez chwilę odpocząć i odnowić umiejętność.

Po otworzeniu się drzwi idź dalej. Po prawej [1D] znajdziesz pierwsze Xel'Naga device (urządzenie Xel'naga).
Idź dalej. Czeka cię [2] wpierw walka z hybrydą, a potem dużym konstruktem przywołującym mniejsze. Pokonaj wszystkich wrogów i zaczekaj na otwarcie drzwi. Te pozostaną zamknięte, więc z pomocą umiejętności lighting dash (uderzenie błyskawicy) przenieś Artanisa na drugą stronę rozpadliny [3]. Wróć i pomóż Kerrigan w walce z kolejnym dużym konstruktem. Stań we wskazanym przez grę miejscu [1H].

Po scence zostaniesz zaatakowany. Pozbądź się wszystkich przeciwników - wpierw terran i protossów, potem również hybrydy. Niszcz jednostki powietrzne, zanim zdesantują piechotę. Po dłuższej walce czeka cię kolejna scenka.
Po zmianie mapy idź przed siebie. W tej części misji czeka cię bardzo dużo walk, więc bądź gotów na szybką zmianę celów oraz używanie umiejętności. Uważaj na promień lasera [4], a po jego zniknięciu zniszcz pobliskich przeciwników. Grupa protossów będzie duża i wspierana przez hybrydy, więc pamiętaj o przywołaniu banelings (tępicieli) oraz umiejętności leczącej Artanisa.
Po walce idź w prawo [5]. Trafisz na protossów walczących z dużymi i małymi konstruktami. Zaczekaj, aż konstrukty pozbędą się protossów, po czym zniszcz je. Wrogów jest dużo, więc uważaj na siebie. Idź dalej. W kolejnej sali [6] trafisz na dużą grupę terran. Powtórz masakrę z [4] i idź przed siebie. W [7] czeka na ciebie hybryda, a w [8] kolejni terranie. Tuż obok znajdziesz drugie Xel'Naga device (urządzenie Xel'naga) [2D]. Idź do [9]. Zaczekaj, aż terranie i konstrukt wzajemnie się wykrwawią, po czym wykończ stronę, która ocalała. Za kolejnymi drzwiami [10] zaczekaj, aż lasery zostaną wyłączone, po czym przygotuj się na walkę ze sporym desantem protossów, terran i wreszcie hydrami. Wróg będzie nadciągał falami, dając ci krótkie chwile wytchnienia. Po masakrze stań w wyznaczonym miejscu [2H].
Po kolejnej scence i zmianie mapy będziesz miał 6 i pół minuty na dotarcie do ostatniego Hall of Revelations (Komnata Objawienia) [3H]. Wpierw czeka cię walka z hybrydami [11], później zaś dużymi grupami terran i protossów. Idź przed siebie, rozbijając kolejne oddziały przeciwnika, w punktach [12][13] i [14] uważając również na laser orbitalny. W [15] czeka cię walka z kolejnym, dużym oddziałem wroga, zaś w [3D] znajdziesz ostatnie Xel'Naga device (urządzenie Xel'naga).
![Dotrzesz do [3H] - Misja 10 - Odwieczny Cykl | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1661/442730650.jpg)
Dotrzesz do [3H]. Na miejscu napotkasz protossów, terran oraz kilka hybryd. Zacznij od protossów lub terran, potem drugiej z tych ras, na sam koniec zostawiając sobie pierwszą hybrydę. Po jej zabiciu rzuci się na ciebie druga, a na końcu trzecia. Między każdą walką wylecz postacie. Nie zapomnij też o przywołaniu banelings (tępicieli) oraz bojowych umiejętnościach postaci. Każda hybryda jest silniejsza od poprzedniej, więc wykorzystaj wszystkiego, co masz do dyspozycji.
Po walce stań we wskazanym przez grę miejscu. Czeka cię kilka scenek oraz przerywnik filmowy, po którym oficjalnie nastąpi koniec misji.
0
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 1 - Za Aiur! | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 2 - Rosnący cień | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 3 - Włócznia Aduna | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 4 - Wpływy Amona | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 5 - Ostatni bastion | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 6 - Zakazana broń | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 7 - Podniebna Tarcza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 8 - Braterstwo broni | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 10 - Odwieczny Cykl | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 11 - Zwiastun Zagłady | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 13 - Rak'Shir | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 14 - Atak templariusza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 15 - Uwolnić przeszłość | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 16 - Oczyszczenie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 17 - Powrót templariuszy | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 18 - Nosiciel | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 19 - Wybawienie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
Komentarze czytelników
lords82883724d1 Junior
Dlaczego sojusznik w tybie wspołpracy moze niszczyc moje budowle bunkry?
Zeratul Junior
Żeby zdobyć osiągniecie "Zakłócenia na linii", należy Zniszczyć 55 wrogich budowli podczas POJEDYNCZEJ aktywacji Keystone, co nie zostało ujęte w artykule. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest wczytanie stanu gry do momentu przede atakiem, jeżeli jeden atak nie przyniósł rezultatu. wycofywanie się i podejmowanie następnej próby jest bez sensu, bo w tym wypadku mniej wrogich budowli pozostaje na mapie, więc trudniej jest wykonać zadanie
Triasm Junior
A co jeżeli skończyłem całą kampanię i włączając tę misję z archiwów nie mam odblokowanego statku matki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.