Misja 12 - Etapy rytuału | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
Aktualizacja:
Misja 12 - Steps of the Rite / Etapy rytuału
Steps of the Rite (Etapy rytuału). Wymaga ukończenia misji na dowolnym poziomie trudności.
Guerrillas in the Mist (Guerilla we mgle). Zabij jednego z guardians (strażnika), gdy terrazine fog (mgła terrazytowa) będzie podniesiona. W czasie eliminowania celów misji zgromadz armię w pobliżu jednej z baz i zaczekaj, aż mgła się podniesienie. W tym czasie zaatakuj bazę i zabij guardian. Wymaga rozdzielenia sił, więc upewnij się, że pozostawiłeś w bazie wystarczająco dużą obronę.
Rise and Shrine (Zdążyć przed mgłą). W czasie gry na normalnym poziomie trudności skończ misję, zanim terrazine fog (mgła terrazytowa) podniesie się cztery razy. Innymi słowy musisz ukończyć misję w mniej, niż 22 minuty. Najlepiej połączyć z poprzednim osiągnięciem, czyli atakować cele misji, gdy terrazine fog będzie podniesione. Pozwoli to zaoszczędzić cenne minuty.
The Rite Stuff (Rytualny pacyfizm). Grając na wysokim poziomie trudności ukończ misję bez niszczenia sił Tal'Darimów. Wszystkich, łącznie z dodatkowymi motherships (statkami-matkami). Teoretycznie trudne zadanie, w praktyce znacznie prostsze, niż się wydaje. Do jego wykonania potrzebujesz umiejętności chrono surge (zacięgie czasoprzestrzeni), orbital strike (atak z orbity), reconstruction beam (promień regenerujący), mass recall (przywołanie zbiorcze) oraz time stop (zatrzymanie czasu).
Na początku misji stwórz maksymalną liczbę robotników oraz zacznij produkcję void rays (promienie otchłani). Nie stawiaj budynków obronnych, twoją obroną powinny być tylko void rays. W zupełności wystarczą. W czasie pierwszej fali ataków Amona zbieraj zasoby i produkuj void rays. Trzymaj je przy północym wejściu, gdyż tylko stamtąd będą nadchodzić wrogowie.
Jak tylko terrazine fog (mgła terrazytowa) opadnie natychmiast przesuń void rays na południowy skraj mapy, prosto na południe od głównej bazy. Poruszając się przy skraju planszy przesuń się w lewo, póki nie znajdziesz się za punktem [2]. Podleć do bazy wroga i zniszcz tamtejszego guardian. Możesz stracić okręt albo dwa. Tuż przed atakiem ustaw jednostkom dwa rozkazy z pomocą klawisza SHIFT. Pierwszym rozkazem będzie zaatakowanie celu, drugim ruch na zachód. Dzięki temu tuż po zniszczeniu celu jednostki się wycofają. Jeśli tego nie zrobisz istnieje szansa, że samodzielnie dokonają zniszczeń, które uniemożliwią zdobycie osiągnięcia.
Od punktu [2] rusz w lewo, a potem na północ. Cały czas leć skrajem mapy. Gdy dotrzesz w okolice [3] użyj time stop. Korzystając z zatrzymania wrogich jednostek zaatakuj drugi cel misji. Jeśli starczy ci energii, użyj również orbital strike. Gdy tylko cel padnie użyj mass recall na ocalałych void rays.
W bazie wciąż buduj kolejne okręty oraz pylony. Jeśli możesz, użyj chrono surge, by przyspieszyć produkcję. Gdy po raz drugi podniesie się terrazine fog broń się jedynie z pomocą void rays. Przesuwaj je między wejściami do bazy, eliminując wszystkich przeciwników. Powinieneś w tym momencie posiadać około 20 okrętów. Gdy terrazine fog znów opadnie, leć na prawo. Mając po prawej krawdź mapy leć na północ, w kierunku [1]. Zatrzymaj się na prawo od niego i powtórz operację z [2] - z pomocą klawisza SHIFT wydaj rozkaz ataku celu, a potem wycofania się. Mniej więcej w tym czasie otrzymasz informację o ataku wrogiej floty. Nie broń się. Zatrzymaj produkcję jednostek. Jeśli na miejscu został jakiś void ray, wyślij go w prawy, dolny róg mapy. Chodzi o to, by żaden twój budynek lub jednostka nie zaatakowały nadciągającej floty. Probes (próbniki) zostaw przy pracy, chociaż nie będziesz potrzebował więcej surowców.
Tymczasem flotą void rays skieruj się na północ. Omiń drugi mothership [M2] od północy i leć w stronę [4]. Jak tylko zobaczysz jednostki wroga użyj time stop. Ponownie wydaj rozkaz zniszczenia celu i wycofania się. Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze według statystyk końcowych łączna liczba zabitych przeciwników będzie tylko o 4 większa od zabitych widm Amona.
0
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 1 - Za Aiur! | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 2 - Rosnący Cień | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 3 - Włócznia Aduna | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 4 - Wpływy Amona | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 5 - Ostatni bastion | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 6 - Zakazana broń | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 7 - Podniebna Tarcza | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 8 - Braterstwo broni | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 10 - Odwieczny Cykl | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 11 - Zwiastun Zagłady | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 12 - Etapy rytuału | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 13 - Rak'Shir | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 14 - Atak templariusza | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 15 - Uwolnić przeszłość | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 16 - Oczyszczenie | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 17 - Powrót templariuszy | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 18 - Nosiciel | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 19 - Wybawienie | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
Komentarze czytelników
lords82883724d1 Junior
Dlaczego sojusznik w tybie wspołpracy moze niszczyc moje budowle bunkry?
Zeratul Junior
Żeby zdobyć osiągniecie "Zakłócenia na linii", należy Zniszczyć 55 wrogich budowli podczas POJEDYNCZEJ aktywacji Keystone, co nie zostało ujęte w artykule. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest wczytanie stanu gry do momentu przede atakiem, jeżeli jeden atak nie przyniósł rezultatu. wycofywanie się i podejmowanie następnej próby jest bez sensu, bo w tym wypadku mniej wrogich budowli pozostaje na mapie, więc trudniej jest wykonać zadanie
Triasm Junior
A co jeżeli skończyłem całą kampanię i włączając tę misję z archiwów nie mam odblokowanego statku matki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.