Misja 13 - Rak'Shir | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
Aktualizacja:
Misja 13 - Rak'Shir

Miejsce: Slayn
Cele główne:
- Pchnij Ma'lasha w kierunku Pit of Sacrifice (jama ofiarna).
- Alarak nie może zostać pokonany.
Cele dodatkowe:
- Zabij 3 Slayn elementals (Żywiołak ze Slayn).
Nagroda za cele główne:
- 15 solarite.
- Odblokowanie misji na Revanscar.
- Odblokowanie jednostki ascendant (wyniesiony).
- Odblokowanie umiejętności matrix overload (przeciążenie matrycy), guardian shell (powłoka obronna), reconstruction beam (promień regenerujący).
Nagroda za cele dodatkowe:
- 15 solarite.
![Malash i Alarak toczą pojedynek [1] - Misja 13 - RakShir | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1661/444960200.jpg)
Ma'lash i Alarak toczą pojedynek [1]. Ich siły są wyrównane, więc potrzebują pomocy innych protossów. Jeśli w pobliżu walczących pojawią się jednostki protossów, pojedynek ulegnie przesunięciu i będzie przesuwał się tak długo, jak długo jednostki będą towarzyszyły walczącym. Ma'lasha będą wspierać Tal'Darimowie, ty zaś będziesz musiał pomagać Alarakowi. Im więcej jednostek, tym pojedynek będzie szybciej się przesuwał. Twoim celem jest przesunąć pojedynek do punktu [2] i uniemożliwić jego cofnięcie do punktu [3]. Oba punkty dzieli niemal cała plansza, co oznacza, że w razie kłopotów przeważnie będziesz miał dostatecznie dużo czasu na zebranie sił i zareagowanie.
Ze względu na specyfikę pojedynku misję podzielić można na dwie części. W pierwszej obok walczących nie ma żadnych jednostek, więc możesz zająć się innymi sprawami. W drugiej obok walczących pojawiają się jednostki Tal'Darimów, więc wysyłasz swoje wojsko w celu ich usunięcia. Pojedynek może trwać w nieskończoność, co pozwala na spokojne wykonanie wszystkich dodatkowych celów oraz zdobycie osiągnięć.
Na początku misji skup się na tworzeniu robotników oraz pojedynczych jednostek. Twoje początkowe siły będą wystarczające na przepchnięcie Alaraka do miejsca, w którym możesz zbudować drugą bazę [4] oraz zniszczenie jednostek Tal'Darimów, które będą chciały pomóc Ma'lashowi. Gdy tylko przepchniesz pojedynek w okolice [4] zostaw na chwilę Alaraka i zniszcz protosską bazę. Postaw na miejscu pylon z pomocą umiejętności albo wyślij jednego probe (próbnik), by to zrobił. Dzięki temu będziesz mógł teleportować jednostki bliżej pojedynku.

Po upewnieniu się, że Alarakowi nic nie grozi możesz wyruszyć na polowanie. Na planszy znajdują się trzy slayn elementals (Żywiołaki ze Slayn) [E1-E3]. To jednostki powietrzne, więc wyślij przeciwko nim odpowiednie siły. Zaatakowane odpowiedzą ogniem, lecz nie należą do zbyt silnych. Ich największą zaletą jest duża wytrzymałość, więc bez silnych jednostek walka będzie się przeciągać.

Twoja baza będzie od czasu do czasu atakowana przez małe grupki protossów. Wróg dysponuje aż czterema bazami [4-7], więc spodziewaj się ataków na oba prowadzące do bazy wejścia, które dobrze by było ufortyfikować. Poza tym spodziewaj się regularnego pojawiania się hybryd, które będą wspierać wysiłki Ma'lasha.
![Misję tę można przejść na kilka sposobów, lecz najlepiej jest wpierw pozbyć się wszystkich trzech slayn elementals (Żywiołakó ze Slayn) i założyć wysuniętą bazę w punkcie [4] - Misja 13 - RakShir | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1661/444960247.jpg)
Misję tę można przejść na kilka sposobów, lecz najlepiej jest wpierw pozbyć się wszystkich trzech slayn elementals (Żywiołakó ze Slayn) i założyć wysuniętą bazę w punkcie [4]. Ewentualnie postawić kolejne budynki wokół wcześniej wybudowanego pylona. Następnie trzeba tak pomagać Alarakowi, by pojedynek zawsze znajdował się w pobliżu wysuniętej bazy. Przez ten czas wystarczy spokojnie zbierać surowce, powiększać armię oraz ulepszać jej wyposażenie, niszcząc pojedyncze grupy przeciwników atakujące twoją bazę lub pomagające Ma'lashowi. Po zebraniu armii ponad 50 jednostek o wybranym przez ciebie składzie (muszą być w niej jednostki zdolne atakować cele lądowe i powietrzne. Poza tym skład obojętny) należy pomóc Alarakowi przepchnąć pojedynek. Po drodze będziesz napotykał na fortyfikacje i jednostki przeciwnika, lecz dysponując dużą armią bez problemu się przez nie przebijesz.
Pomagaj Alarakowi, póki nie dotrzesz do Pit of Sacrifice (jamy ofiarnej). Cały czas bądź blisko niego i niszcz wszystkie wrogie jednostki, które będą chciały ci przeszkodzić. W tym samym czasie twórz w obu bazach kolejne wojska, tak by w razie potrzeby móc ściągnąć posiłki. Misja skończy się, gdy Alarak dotrze do Pit of Sacrifice. Nie jest przy tym istotne, jak wiele budowli wroga przetrwa, nie musisz więc niszczyć doszczętnie baz przeciwnika. W praktyce nie musisz ich nawet atakować, o ile sam nie zostaniesz zaatakowany.
Na mapie znajduje się również trochę pojemników z zasobami, które możesz zebrać w czasie polowań na slayn elementals.
0
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 1 - Za Aiur! | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 2 - Rosnący cień | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 3 - Włócznia Aduna | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 4 - Wpływy Amona | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 5 - Ostatni bastion | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 6 - Zakazana broń | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 7 - Podniebna Tarcza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 8 - Braterstwo broni | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 10 - Odwieczny Cykl | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 11 - Zwiastun Zagłady | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 13 - Rak'Shir | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 14 - Atak templariusza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 15 - Uwolnić przeszłość | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 16 - Oczyszczenie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 17 - Powrót templariuszy | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 18 - Nosiciel | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 19 - Wybawienie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
Komentarze czytelników
lords82883724d1 Junior
Dlaczego sojusznik w tybie wspołpracy moze niszczyc moje budowle bunkry?
Zeratul Junior
Żeby zdobyć osiągniecie "Zakłócenia na linii", należy Zniszczyć 55 wrogich budowli podczas POJEDYNCZEJ aktywacji Keystone, co nie zostało ujęte w artykule. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest wczytanie stanu gry do momentu przede atakiem, jeżeli jeden atak nie przyniósł rezultatu. wycofywanie się i podejmowanie następnej próby jest bez sensu, bo w tym wypadku mniej wrogich budowli pozostaje na mapie, więc trudniej jest wykonać zadanie
Triasm Junior
A co jeżeli skończyłem całą kampanię i włączając tę misję z archiwów nie mam odblokowanego statku matki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.