Misja 8 - Braterstwo broni | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
Aktualizacja:
Misja 8 - Brothers in Arms / Braterstwo broni

Miejsce: Korhal
Cele główne:
- Odzyskaj keystone (ogniwo).
- Command Center (centrum dowodzenia) Raynora musi przetrwać.
- Command Center Valeriana musi przetrwać.
Cele dodatkowe:
- Zabezpiecz 3 science facilities (placówki badawcze).
Nagroda za cele główne:
- Odblokowanie misji na Ulnarze.
- Odblokowanie jednostek immortal (nieśmiertelny), annihilator (anihilator).
- Odblokowanie umiejętności nexus overcharge (przeciążenie nexusa), orbital assimilator (asymilator orbitalny), warp harmonization (harmonizacja przesyłu).
Nagroda za cele dodatkowe:
- 15 solarite.

Zaczynasz ze słabo rozbudowaną bazą. Na szczęście twoi sojusznicy [1][2] są dostatecznie silni, by bez problemu odpierać ataki wrogich terran. Raynor odezwie się pierwszy, a pozycje Valeriana poznasz po pierwszej minucie gry. Wbrew temu, co stwierdzi Valerian, pomoc chwilowo nie będzie mu potrzebna. Wyszkol kilku zealots (zelotów) i wyślij całą armię w kierunku pierwszej placówki badawczej [B1] i pozbądź się wszystkich atakujących ją przeciwników. Wracaj tu, ilekroć twoja piechota będzie potrzebowała leczenia.
Keystone (ogniwo) po raz pierwszy zostanie aktywowany w 3:30 czasu misji. W tym czasie wszyscy terranie na planszy, także wrodzy, staną się nieaktywni. Otrzymasz również informacje, z której strony nadciągną hybrydy. Na tej podstawie będziesz mógł określić, która baza sojusznika zostanie zaatakowana, gdyż hybrydy zawsze atakują w linii prostej.

Wbrew temu, co powiedzą twoi doradcy, nie musisz wybierać między atakowaniem wroga i obroną sojuszników. Po prostu zamiast stać w miejscu zbierz swoją armię i rusz przeciw hybrydom, po drodze niszcząc wszystkie jednostki i budowle przeciwnika, na jakie natrafisz. Gdy hybryda znajdzie się blisko twoich jednostek, zignoruj terran i rzuć na nią wszystko, czym dysponujesz. Po jej zabiciu wróć do dzieła zniszczenia. Bądź przygotowany na to, że terranie po pewnym czasie się obudzą. W takim wypadku wycofaj się i pozwól sojusznikom kontynuować walkę.
Jedyne ataki przeciwnika na twoją bazę będą nadchodzić centralną drogą, na prawo od placówki [B1]. Celem ataku będzie więc albo baza główna, albo druga, którą możesz wybudować w [P]. Ataki terran będą następowały tylko między aktywacjami keystone (ogniwa), więc dobrą praktyką jest zbierać w punkcie [B1] całą armię, zaczekać na aktywację keystone, ruszyć do ataku, zniszczyć, co tylko się uda, po czym wrócić do stacji badawczej. W miarę przesuwania się frontu ataki terran zmaleją, więc w późniejszej części misji nie będziesz musiał martwić się o obronę.
![Za każdym razem, gdy oczyścisz dalsze posterunki przeciwnika ([3-6]) twoi sojusznicy zaczną budować w ich miejscu pozycje obronne - Misja 8 - Braterstwo broni | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1661/442580078.jpg)
Za każdym razem, gdy oczyścisz dalsze posterunki przeciwnika ([3-6]) twoi sojusznicy zaczną budować w ich miejscu pozycje obronne. Będą to bunkry oraz rozłożone czołgi oblężnicze (siege tanks). Pozycje sojuszników będą na tyle dobrze bronione, że nie będziesz musiał im pomagać w trakcie ataków terran, przynajmniej w momencie, gdy wszystkie umocnienia zostaną zbudowane. Musisz jednak brać je pod uwagę podczas aktywacji keystone, gdyż atakujące cię hybrydy w drodze do baz sojuszników [1][2] zaatakują po drodze ich posterunki. Poza tym warto wykorzystać wszystkie posterunki sojuszników jako miejsce tworzenia nowych jednostek. Zbuduj w ich pobliżu pylon i ściągaj wszystkie jednostki bezpośrednio na pole walki, zamiast zmuszać je do długiego marszu z bazy głównej.
Moment przejęcia i zabezpieczenia pozycji [3][5] to również doskonała okazja do uratowania naukowców z [B2] oraz [B3]. Sojusznicy znajdują się na tyle blisko, że w razie kłopotów będziesz mógł się szybko do nich wycofać. Podczas eksploracji mapy nie zapomnij o zbieraniu rozrzuconych po planszy pojemników z zasobami. Przejęcie pozycji [4][6] będzie trochę trudniejsze, ale na tyle proste, że sojusznicy powinni być w stanie zrobić to samodzielnie.
![Główna baza wroga posiada dwa wejścia [7][8], które będą atakowane z osobna przez twoich sojuszników - Misja 8 - Braterstwo broni | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1661/442580093.jpg)
Główna baza wroga posiada dwa wejścia [7][8], które będą atakowane z osobna przez twoich sojuszników. Możesz samodzielnie na nie uderzyć, oszczędzając przyjaciołom wysiłku, ale możesz też zaczekać, aż Raynor wraz z Valerianem zaczną je niszczyć. Zajmie to jednak trochę więcej czasu, głównie z powodu przebywających tam hybryd. Praktyczniej jest więc zaatakować jedno z wejść w czasie aktywacji keystone (ogniwo), zniszczyć, co tylko się da, przesunąć się w stronę drugiego, powtórzyć niszczenie, po czym wycofać się i pozwolic terranom dokończyć robotę. Dzięki temu podczas ataku na keystone [9] będziesz mógł liczyć na posiłki terran. To ważne, ponieważ artefakt broniony jest przez hybrydy, w walce z którymi każda pomoc się przyda.
Jeśli jednak nie masz ochoty czekać tak długo i niszczyć wszystkich wrogich budowli, możesz zaczekać do momentu aktywacji keystone, zaatakować jedno z wejść do bazy, po czym natychmiast ruszyćna artefakt. Misja kończy się automatycznie w momencie zniszczenia przechowującej go budowli, więc nie musisz nawet zabijać wszystkich broniących go hybryd.
W tej misji dysponujesz jednostkami immortals (nieśmiertelni), które dobrze jest wykorzystać jako ochronę dla stalkers (tropiciele). Poza tym twoja armia powinna składać się z dużej liczby zealots (zelotów), które przejmą na siebie ataki hybryd, oraz dark templars (mrocznych templariuszy), których zadaniem będzie zadawanie hybrydom dużych obrażeń. Stalkers (tropiciele) będą ci potrzebni do niszczenia pojedynczych jednostek latających, na które będziesz trafiał od czasu do czasu. Na normalnym poziomie trudności jesteś w stanie ukończyć misję z jedną bazą. Na wyższych zbudowanie drugiej to konieczność.
0
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 1 - Za Aiur! | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 2 - Rosnący cień | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 3 - Włócznia Aduna | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 4 - Wpływy Amona | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 5 - Ostatni bastion | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 6 - Zakazana broń | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 7 - Podniebna Tarcza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 8 - Braterstwo broni | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 10 - Odwieczny Cykl | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 11 - Zwiastun Zagłady | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 13 - Rak'Shir | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 14 - Atak templariusza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 15 - Uwolnić przeszłość | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 16 - Oczyszczenie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 17 - Powrót templariuszy | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 18 - Nosiciel | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 19 - Wybawienie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
Komentarze czytelników
lords82883724d1 Junior
Dlaczego sojusznik w tybie wspołpracy moze niszczyc moje budowle bunkry?
Zeratul Junior
Żeby zdobyć osiągniecie "Zakłócenia na linii", należy Zniszczyć 55 wrogich budowli podczas POJEDYNCZEJ aktywacji Keystone, co nie zostało ujęte w artykule. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest wczytanie stanu gry do momentu przede atakiem, jeżeli jeden atak nie przyniósł rezultatu. wycofywanie się i podejmowanie następnej próby jest bez sensu, bo w tym wypadku mniej wrogich budowli pozostaje na mapie, więc trudniej jest wykonać zadanie
Triasm Junior
A co jeżeli skończyłem całą kampanię i włączając tę misję z archiwów nie mam odblokowanego statku matki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.