Misja 14 - Atak templariusza | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
Aktualizacja:
Misja 14 - Templar's Charge / Atak templariusza
Templar's Charge (Atak templariusza). Wymaga ukończenia misji na dowolnym poziomie trudności.
Friends in High Places (Wysoko postawieni przyjaciele). Z pomocą jednostek carriers (lotniskowce) zniszcz przynajmniej 120 wrogich jednostek. Innymi słowy przejdź całą misję z pomocą carriers z ewentualnym wsparciem void rays (promieni otchłani). Nie zapomnij tylko o ulepszaniu jednostek.
Ultimate Answer (Odpowiedź na Wielkie Pytanie). Grając na normalnym poziomie trudności zbierz 42 pojemniki z surowcami. Będziesz do tego celu potrzebował przynajmniej jednej jednostki lądowej. Do tego pamiętaj o pojemnikach zawieszonych w powietrzu. Zbadaj całą mapę i oczyść ją z surowców, a na pewno zdobędziesz to osiągnięcie.
Tropophobic (Kinetofobia). Grając na wysokim poziomie trudności ukończ misję bez przesuwania platformy więcej, niż 4 razy. Jak najbardziej możliwe. Jesteś w stanie dotrzeć do większości miejsc na planszy tylko w czterech ruchach. Musisz jedynie zdecydować, czy chcesz zakończyć podróż we wschodniej części mapy (góra, góra, prawo, dół), czy zachodniej (góra, lewo, góra, góra). Pierwsza opcja ograniczy ci dostęp do górnej części mapy, gdyż z punktu [2] nie ma lądowego połączenia z punktem [8] i dalej. Jedyną wadą drugiej jest brak lądowego dostępu do [2], ale biorąc pod uwagę, że misja zachęca do używania okrętów, nie powinno okazać się to wielkim problemem. Innymi słowy lepiej skierować platformę w lewo jedną z dwóch dostępnych tras.
Kierując się w lewo będziesz miał wybór - albo góra, lewo, góra, góra, albo góra, góra, góra, lewo, co zresztą widać doskonale na mapie misji. Z dwóch opcji lepiej wybrać pierwszą. Przesuwając się cały czas w górę stracisz lądowy dostęp do jednej z platform (na północ od [5]), podczas gdy wybierając drogę w lewo i dopiero później do góry zbierzesz więcej surowców.
0
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 1 - Za Aiur! | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 2 - Rosnący Cień | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 3 - Włócznia Aduna | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 4 - Wpływy Amona | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 5 - Ostatni bastion | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 6 - Zakazana broń | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 7 - Podniebna Tarcza | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 8 - Braterstwo broni | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 10 - Odwieczny Cykl | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 11 - Zwiastun Zagłady | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 12 - Etapy rytuału | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 13 - Rak'Shir | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 14 - Atak templariusza | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 15 - Uwolnić przeszłość | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 16 - Oczyszczenie | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 17 - Powrót templariuszy | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 18 - Nosiciel | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 19 - Wybawienie | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Triasm Junior
A co jeżeli skończyłem całą kampanię i włączając tę misję z archiwów nie mam odblokowanego statku matki?
Zeratul Junior
Żeby zdobyć osiągniecie "Zakłócenia na linii", należy Zniszczyć 55 wrogich budowli podczas POJEDYNCZEJ aktywacji Keystone, co nie zostało ujęte w artykule. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest wczytanie stanu gry do momentu przede atakiem, jeżeli jeden atak nie przyniósł rezultatu. wycofywanie się i podejmowanie następnej próby jest bez sensu, bo w tym wypadku mniej wrogich budowli pozostaje na mapie, więc trudniej jest wykonać zadanie
lords82883724d1 Junior
Dlaczego sojusznik w tybie wspołpracy moze niszczyc moje budowle bunkry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.