Misja 3 - Włócznia Aduna | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
Aktualizacja:
Misja 3 - The Spear of Adun/Włócznia Aduna

Miejsce: Aiur
Cele główne:
- Aktywuj 5 power cells (ogniwa zasilające).
Cele dodatkowe:
- Przywróć zasilanie 3 warp gates (wrota przesyłowe).
Nagroda za cele główne:
- Odblokowanie misji na Korhalu i Shakuras.
- Odblokowanie Spear of Adun (Włóczni Aduna).
- Odblokowanie umiejętności deploy pylon (przesył pylonu), chrono surge (zacięgie czasoprzestrzeni), warp in reinforcements (przesył wsparcia).
- Odblokowanie systemów starting supply (początkowe zaopatrzenie), construction time (czas przesyłu budowli).
- Odblokowanie jednostek zealot (zelota), centurion, stalker (tropiciel), dragoon (dragon)
Nagroda za cele dodatkowe:
- 3 darmowe warp gates.

Zaczynasz z małą bazą oraz kilkoma jednostkami. Twoim celem jest aktywowanie wszystkich rozsianych po mapie power cells (ogniwa zasilające) [P1-P5]. Będziesz mógł to zrobić między innymi z pomocą umiejętności Spear of Adun (Włócznia Aduna). Tuż po rozpoczęciu misji użyj deploy pylon (przesył pylonu) we wschodniej części bazy, by zasilić tamtejsze budynki. Rozpocznij również budowę kilku zealotów. Powiększoną armię wyślij do dwóch najbliższych power cells (ogniwa zasilające) [P1][P2]. W punkcie [P1] trafisz na słaby opór zergów.

Wróć do bazy. Raz aktywowane power cells (ogniwa zasilające) nie mogą zostać wyłączone, więc obroną nie wychodź poza miejsce startu. Wyprodukuj więcej robotników. Nie buduj jednak kolejnych warp gates (wrota przesyłowe), bo te zaraz zdobędziesz za darmo. Po powiększeniu armii tak do 15 jednostek skieruj się na lewo. W punktach [W1-W3] znajdziesz trzy nieaktywne warp gates (wrota przesyłowe), które wymagają jedynie dobudowania pylonu. Zbuduj go z pomocą robotnika albo umiejętności deploy pylon (przesył pylonu). Dla bezpieczeństwa możesz umieścić w pobliżu dwa photon cannons (działa fotonowe), ale budynki znajdują się na uboczu, w miejscach rzadko odwiedzanych przez przeciwnika. Istnieje bardzo nieduża szansa, że zostaną zaatakowane. Przy okazji znajdziesz również trochę dodatkowych zasobów. Na mapie nie ma ich zbyt dużo, ale wystarczająco, by ułatwić ci zadanie.
Na planszy znajdują się niewielkie grupy przeciwników, protossów i zergów. Będziesz trafiał zarówno na jednostki, jak i umocnienia, w większości przypadków słabe. Ich główne bazy [BP][BZ] znajdują się na uboczu. Atakowanie ich nie jest potrzebne do ukończenia misji. Bądź jednak gotów na wrogie wypady od czasu do czasu. Przez cały czas rozbudowuj wojsko, inwestując zarówno w zealots (zelotów), jak i stalkers (tropicieli). Dzięki warp gates (wrotom przesyłowym) rekrutuj je jak najbliższej głównych sił.
![Po aktywowaniu trzeciego power cell (ogniwo zasilające) w pobliżu [P1] oraz [P2] pojawią się cztery nydus worms (czerwie nydusowe) wypuszczające z siebie jednostki zergów - Misja 3 - Włócznia Aduna | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II - StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1661/442163212.jpg)
Po aktywowaniu trzeciego power cell (ogniwo zasilające) w pobliżu [P1] oraz [P2] pojawią się cztery nydus worms (czerwie nydusowe) wypuszczające z siebie jednostki zergów. Jednostek tych nie będzie specjalnie wiele, więc nawet słaba obrona powinna sobie z nimi poradzić. Wyeliminuj źródła przeciwników, zanim zdecydujesz się kontynuować główne zadanie.

Przy aktywacji czwartego power cell (ogniwo zasilające) pojawi się kolejna grupa nydus worms (czerwie nydusowe), tym razem sześć. Żeby uniknąć walki z nimi stwórz silną armię, liczącą ponad 50 jednostek, po czym wyślij je do power cell (ogniwa zasilającego). Wybierz [P3] albo [P4], tak by [P5] został na koniec. Oczyść teren, aktywuj power cell (ogniwo zasilające), po czym natychmiat rusz w stronę [P5]. Miejsce to jest solidnie bronione, między innymi znajdziesz tam jedną hybrydę, ale z dostatecznie liczną armią powinieneś sobie poradzić. Oczywiście musisz również posiadać odpowiednio silnie bronioną bazę, tak by przetrwała pojawienie się nydus worm (czerwi nydusowych). Na wszelki wypadek dobuduj kilka photon cannons (dział fotonowych) oraz trzymaj kilka jednostek w pogotowiu.
Po aktywowaniu piątego power cell (ogniwo zasilające) misja zostanie natychmiast uznana za zakończoną, nawet jeśli nie wszystkie nydus worms (czerwie nydusowe) zostały zabite.
0
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 1 - Za Aiur! | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 2 - Rosnący cień | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 3 - Włócznia Aduna | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 4 - Wpływy Amona | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 5 - Ostatni bastion | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 6 - Zakazana broń | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 7 - Podniebna Tarcza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 8 - Braterstwo broni | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 10 - Odwieczny Cykl | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 11 - Zwiastun Zagłady | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 12 - Etapy rytuału | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 13 - Rak'Shir | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 14 - Atak templariusza | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 15 - Uwolnić przeszłość | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 16 - Oczyszczenie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 17 - Powrót templariuszy | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 18 - Nosiciel | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 19 - Wybawienie | Kampania - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Kampania - Dziedzictwo Otchłani
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
Komentarze czytelników
lords82883724d1 Junior
Dlaczego sojusznik w tybie wspołpracy moze niszczyc moje budowle bunkry?
Zeratul Junior
Żeby zdobyć osiągniecie "Zakłócenia na linii", należy Zniszczyć 55 wrogich budowli podczas POJEDYNCZEJ aktywacji Keystone, co nie zostało ujęte w artykule. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest wczytanie stanu gry do momentu przede atakiem, jeżeli jeden atak nie przyniósł rezultatu. wycofywanie się i podejmowanie następnej próby jest bez sensu, bo w tym wypadku mniej wrogich budowli pozostaje na mapie, więc trudniej jest wykonać zadanie
Triasm Junior
A co jeżeli skończyłem całą kampanię i włączając tę misję z archiwów nie mam odblokowanego statku matki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.