Podstawy | Tryb współpracy w Starcraft II Legacy of the Void
Aktualizacja:
Podstawy

W tym trybie dwójka graczy musi wspólnie wykonać wyznaczone przez grę zadanie. W zależności od mapy trzeba będzie bronić wskazanego budynku, zniszczyć określoną liczbę wskazanych przez grę budynków albo niedopuścić, by jednostka X dostała się w miejsce Y. Niektóre z nich to zmodyfikowane misje z kampanii, inne były jedynie na nich wzorowane, żadna jednak nie należy do skomplikowanych.
W każdej misji znajdziesz z grubsza te same elementy. Każda postawi przed tobą jedno zadanie główne, które będziesz wykonywał etapami. W międzyczasie będziesz atakowany przez siły wroga, ale w większości przypadków komputer zawczasu cię o tym poinformuje. Zaczniesz z głównym budynkiem oraz dużą grupą robotników, a nieopodal pierwszej bazy znajdziesz miejsce na postawienie drugiej. Będziesz musiał tylko usunąć blokujący je kamień. Poza głównym celem każda misja oferuje również jedno zadanie dodatkowe, za wypełnienie którego otrzymasz dodatkowe doświadczenie. Tak więc każda z misji w tym trybie jest zbudowana na tym samym schemacie i różnić się będzie głównie szczegółami.
Różnice między misjami trybu współpracy i ich odpowiednikami z kampanii są dwie. Po pierwsze, w tym trybie nie wybierasz rasy, tylko postać i dowodzoną przez nią armię. Każda postać posiada określony zestaw jednostek, budynków i umiejętności, a nowe będą odblokowywane wraz ze zdobywaniem przez nią poziomów doświadczenia. Im dłużej więc grasz, tym wykonywanie misji staje się łatwiejsze. Po drugie, w czasie misji towarzyszyć ci będzie drugi gracz. Wszystkie mapy są tak skonstruowane, że można je ukończyć w pojedynkę, ale będzie to znacznie trudniejsze. Głównie dlatego, że wiele celów misji będzie wymagać obecności w dwóch albo trzech miejscach jednocześnie, co pojedynczej osobie może sprawić spory problem.
Po grze uzyskasz punkty doświadczenia. Najwięcej zdobędziesz za spełnienie wszystkich celów głównych. Przegrana również warta jest doświadczenie, ale znacznie mniej. Z tego powodu bardziej opłaca się wykonywać zadania na niższym poziomie trudności, niż przegrywać na wyższych. Dodatkowe cele misji warte są znacznie mniej doświadczenia, ledwo kilka tysięcy. Wciąż warto je robić, ale nie należy traktować priorytetowo, gdyż na dłuższą metę się to nie opłaci. Znacznie więcej zyskasz za granie na losowej mapie. Zreszta powinieneś to robić, bo ich wybór jest niewielki i po kilku rozgrywkach będziesz znał je wszystkie na wylot. Ostatnią częścią jest poziom trudności. Różnica między poziomami normalnym i wysokim wynosi kilka tysięcy punktów doświadczenia, ale wymaga posiadania postaci na odpowiednio wysokim poziomie. Postać na 1 poziomie doświadczenia dysponuje za małą pulę jednostek i umiejętności, by poradzić sobie na poziomie wysokim, a co dopiero na brutalnym. Podczas wyboru poziomu trudności gra zasugeruje odpowiedni poziom doświadczenia postaci.
0
Komentarze czytelników
lords82883724d1 Junior
Dlaczego sojusznik w tybie wspołpracy moze niszczyc moje budowle bunkry?
Zeratul Junior
Żeby zdobyć osiągniecie "Zakłócenia na linii", należy Zniszczyć 55 wrogich budowli podczas POJEDYNCZEJ aktywacji Keystone, co nie zostało ujęte w artykule. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest wczytanie stanu gry do momentu przede atakiem, jeżeli jeden atak nie przyniósł rezultatu. wycofywanie się i podejmowanie następnej próby jest bez sensu, bo w tym wypadku mniej wrogich budowli pozostaje na mapie, więc trudniej jest wykonać zadanie
Triasm Junior
A co jeżeli skończyłem całą kampanię i włączając tę misję z archiwów nie mam odblokowanego statku matki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.