Misja 2 - Rosnący Cień | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
Aktualizacja:
Misja 2 - The Growing Shadow / Rosnący Cień
The Growing Shadow (Rosnący cień). Wymaga ukończenia misji na dowolnym poziomie trudności.
Ready to Serve (Gotowi służyć). Wyszkol łącznie 20 zealots (zelotów) lub stalkers (tropicieli). Ponownie proste zadanie. Rozbuduj ekonomię, tak by mieć stały przychód minerałów i gazu i regularnie wydawaj rozkaz szkolenia nowych jednostek. Do końca misji powinieneś zebrać nawet dwa razy więcej, niż potrzeba. Pamiętaj tylko, że w zadaniu znajduje się warunek lub. Wyszkolenie po 10 jednostek każdego rodzaju nie zapewni ci osiągnięcia. Znalezione w trakcie misji jednostki również tego nie zrobią.
Resourceful (Zasobność). Zbierz wszystkie paczki z minerałami i gazem, jakie znajdują się na planszy, na normalnym poziomie trudności. Banalnie proste, wystarczy zbadać dokładnie całą planszę, w tym wszystkie boczne odnogi. Zasoby nie są przesadnie ukryte, więc badając każde przejście uda ci się zebrać je wszystkie.
We Move Unseen (Poruszamy się niezauważeni). Musisz zniszczyć jedno hathery (wylęgarnia) albo lair (ul) w ciągu 6 minut od przejęcia bazy, do tego na wysokim poziomie trudności. Trudność tego zadania wynika z dwóch rzeczy. Po pierwsze, nie wiadomo, z jakimi siłami dotrzesz do bazy. Możliwe, że po drodze utracisz którąś jednostkę. Po drugie, minie dłuższa chwila, zanim będziesz w stanie stworzyć dodatkowych żołnierzy. Możesz skorzystać z posiłków zapewnianych przez void pylon (pylon otchłani), lecz to wciąż może okazać się zbyt mało. Żeby więc zdobyć to osiągnięcie musisz dbać o swoje jednostki w pierwszej części misji, po przejęciu bazy błyskawicznie zbudować pylon, który przywróci zasilanie w jego zachodniej części, wyprodukować kilku zealots (zelotów), zebrać jednostki z void pylona, a na koniec ostrożnie zaatakować najbliższą bazę zergów [3]. Przez cały ten czas musisz produkować nowe jednostki w celu szybkiego uzupełniania strat i wzmocnienia ataku. Czas jest tu bardzo istotny, ale lepiej zaatakować po pięciu minutach z dużą grupą jednostek, niż po trzech z małą i zostać rozbitym.
0
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
- Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 1 - Za Aiur! | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 2 - Rosnący Cień | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 3 - Włócznia Aduna | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 4 - Wpływy Amona | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 5 - Ostatni bastion | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 6 - Zakazana broń | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 7 - Podniebna Tarcza | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 8 - Braterstwo broni | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 9 - Świątynia Zjednoczenia | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 10 - Odwieczny Cykl | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 11 - Zwiastun Zagłady | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 12 - Etapy rytuału | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 13 - Rak'Shir | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 14 - Atak templariusza | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 15 - Uwolnić przeszłość | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 16 - Oczyszczenie | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 17 - Powrót templariuszy | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani
- Misja 18 - Nosiciel | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Misja 19 - Wybawienie | Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani | Starcraft II
- Osiągnięcia - Dziedzictwo Otchłani
- StarCraft II: Legacy of the Void - poradnik do gry
Komentarze czytelników
lords82883724d1 Junior
Dlaczego sojusznik w tybie wspołpracy moze niszczyc moje budowle bunkry?
Zeratul Junior
Żeby zdobyć osiągniecie "Zakłócenia na linii", należy Zniszczyć 55 wrogich budowli podczas POJEDYNCZEJ aktywacji Keystone, co nie zostało ujęte w artykule. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest wczytanie stanu gry do momentu przede atakiem, jeżeli jeden atak nie przyniósł rezultatu. wycofywanie się i podejmowanie następnej próby jest bez sensu, bo w tym wypadku mniej wrogich budowli pozostaje na mapie, więc trudniej jest wykonać zadanie
Triasm Junior
A co jeżeli skończyłem całą kampanię i włączając tę misję z archiwów nie mam odblokowanego statku matki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.