Resident Evil 7: Zachodnie skrzydło - solucja
Aktualizacja:
Zachodnie skrzydło to widoczna na mapie "lewa" część domu, zawierająca obszar mieszkalny: kuchnię, jadalnię, spiżarnię, salon, pralnię i garaż. Aby móc kontynuować do dalszych części budynku musisz zmierzyć się w garażu z Jackem i zdobyć figurkę, która otwiera drzwi do Głównego hallu.
Ucieczka przed Jackem

Budzisz się podczas rodzinnego obiadu. Zaczynasz zabawę po cutscenie. Na końcu zabudowy kuchennej znajdują się drzwi do małego pokoiku Spiżarni (Pantry) z klapą w podłodze (do której musisz znaleźć klucz).

Wyjdź drzwiami koło lodówki na korytarz i skręć w prawo. Idąc spokojnie korytarzem za zakrętem zobaczysz Jacka (pana domu) zataczającego się w rogu i wyposażonego w łopatę. Nie możesz go spokojnie ominąć, jednak jest on wolny i nie zabije cię jednym ciosem. Na szafce w rogu, o którą się opierał leży klucz do klapy.
Musisz ominąć Jacka, pochwycić klucz i biec do klapy, by schronić się pod budynkiem. Innymi elementami na korytarzu w tej chwili się nie przejmuj, będziesz mógł wrócić tu później. Możesz używać gardy, by bronić się przed ciosami Jacka (broniąc się przed uderzeniem gardą odblokujesz trofeum Rączki do góry). Musisz się jednak spieszyć- jeśli Jack dopadnie cię przy klapie, może uciąć ci nogę.


Pod budynkiem zobaczysz czerwoną kosiarkę - leży na niej starożytna moneta (Antique Coin) - przyda się później. Wyjdziesz finalnie w Pralni (Laundry Room), której drzwi wychodzą na korytarz, a które wcześniej mijałeś. Nim wyjdziesz rozejrzyj się: znajdziesz tu zaktualizowaną mapę, w szufladzie ziele i chemikalia - po połączeniu ich stworzysz apteczkę. Przy drzwiach leży mała pomarańczowa skrzyneczka, po otworzeniu której (obracaj przedmiot aż znajdziesz klapkę) odnajdziesz wytrych.
Warto tu także zapisać grę (magnetofon). Duża zielona skrzynia służy jako magazyn dla twoich przedmiotów, dostępnych z każdej podobnej skrzyni.

Przy próbie wyjścia z pokoju zadzwoni telefon, odbierz go. Wyjdź i skręć za drzwiami w prawo i otwórz wytrychem szufladkę w rogu - odnajdziesz tam apteczkę (i zdobędziesz trofeum Mistrz otwierania! za użycie wytrychu). Za chwilę w oknie obok pojawi się policjant (jeśli nie, to spróbuj przejść na drugi kraniec korytarza i otworzyć podwójne drzwi i wrócić tu z powrotem).

Otrzymasz od niego nóż, którym otworzysz elektryczną skrzynkę owiniętą taśmą i wejdziesz do Garażu (po odwróceniu się od okna, przejście po lewej stronie). Wcześniej możesz zniszczyć drewnianą skrzynkę na rogu atakują ją nożem (amunicja).
Starcie w garażu

W garażu czeka cię dość nieprzyjemna walka z Jackem. Po pierwsze, szybko zabierz z ziemi pistolet policjanta (dodatkowa amunicja znajduje się w drewnianej skrzynce na szafce, na lewo od wejścia) oraz klucze do auta z warsztatu.

Nie ma sensu walczyć z Jackem - nie pokonasz go bronią. Szybko wejdź do auta i odpal stacyjkę po czym spróbuj przejechać oponenta. Finalnie wskoczy on do auta i trochę go potłucze, ostatecznie doprowadzi do wypadku i eksplozji, po której tatusiek już się nie podniesie, a tobie zsunie się drabina obok warsztatu i obejdziesz się bez szwanku.
Jeśli jednak Jack cię uprzedził i to on wsiadł do auta i próbuje cię rozjechać, musisz unikać jego manewrów samochodem. Rób uniki, aż auto nie wytrzyma, zapali się i wybuchnie. Możesz przyspieszyć nieznacznie proces przebijając opony z pistoletu. Ten sposób walki nie jest dobrym rozwiązaniem, lepiej go uprzedzić i samemu wsiąść do auta.

Wyjdź po drabinie. Znajdziesz tam półkę do przesunięcia, a na niej obraz. Wejdź z nim w interakcję - z tyłu znajduje się śrubka, jej odkręcenie pozwoli ci wyjąć statuetkę woła (Ox Statuette). Ta pozwoli ci otworzyć specyficzne drzwi na drugim końcu korytarza, na który ponownie wróciłeś z garażu.
0
- Resident Evil 7 - poradnik, solucja
- Poradnik do gry Resident Evil VII
- Opis przejścia
- Resident Evil 7: Pensjonat (Guest house) - solucja
- Resident Evil 7: Zachodnie skrzydło - solucja
- Resident Evil 7: Główny hall - solucja
- Resident Evil 7: Piwnica - solucja
- Resident Evil 7: Dziedziniec i stary dom - solucja
- Resident Evil 7: Cieplarnia - solucja
- Resident Evil 7: Główna sypialnia i pokój dziecięcy - solucja
- Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja
- Resident Evil 7: Wrak statku - solucja
- Resident Evil 7: Kopalnia soli (Salt Mine) - solucja
- Opis przejścia
- Poradnik do gry Resident Evil VII
Komentarze czytelników
zanonimizowany1201123 Centurion
Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.
NewGravedigger Legend
Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?
2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..
łysy1987 Junior
A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/
NEO_MATRIX Konsul
A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni
best.nick.ever Generał
Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.
Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan
Vlad Tepes Pretorianin
No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.
piter_wymiata Junior
Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."
best.nick.ever Generał
Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.
zanonimizowany1243598 Centurion
gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he
user3001927672 Junior
Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.
Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:
Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
