Resident Evil 7: Wrak statku - mapa, sekrety
Na mapie wraku statku zaznaczono w czytelny sposób wszystkie znajdźki, amunicję, wytrychy, proch i inne składniki do craftingu oraz miejsca starożytnych monet.
Aktualizacja:
Uwaga - zawartość niektórych pojemników i skrzyń może się nieznacznie różnić.
Wrak statku to ostatnia lokacja, w której przyjdzie zmierzyć ci się z zagadkami i zebrać duże ilości potrzebnych materiałów - tak na daną chwilę jak i na zakończenie, gdyż rozpoczniesz z gołymi rękoma. Warto w tej lokacji zwrócić uwagę na pistolet MPM oraz pistolet maszynowy do zebrania. Aby odnaleźć niektóre skarby potrzebne ci będą kwasy, z życiem których rozpuścisz zamki. Warto także zwracać uwagę na dostępne do zebrania starożytne monety - w ostatnim etapie gry (Kopalnia soli) będziesz mógł je wydać
Opis znajdujący się poniżej zawiera informacje dotyczące sekretów w tym obszarze:
Akta
23: List od Jima (Jim's Letter)
List znajdziesz na piętrowym łóżku na pokładzie 1F (dolny-prawy róg mapy).
24: Testament Giovanniego (Giovanni's Will)
Tą notatkę także znajdziesz zna piętrze 1F, w pokoju pośrodku, na jednym ze stołów.
25: Notatka mechanika (Mechanic's Memo)
Notatka znajduje się w windzie, łatwa do odnalezienia.
26: Rozkazy (Orders)
Rozkazy znajdziesz w pokoju, w którym rozpoczynasz w nagraniu na kasecie jako Mia. Możesz zebrać ten sekret w przeszłości jak i w teraźniejszości (kryjówka na 2F).
27: Podniszczony tajny document (Tattered Secret Document)
Ten ostatni dokument na statku znajduje się koło szybu windy na 4F, w zielonej skrzynce.
Starożytne monety
15.
Gdy znajdziesz się na wraku statku podążaj do jego wnętrza. Gdy zobaczysz wizję z przeszłości (drugą) ukazującą dwóch mechaników, gdy się skończy zejdziesz do wąskiego przejście między rurami. Na rozwidleniu skręć w prawo i dojdź do końca - moneta będzie łatwo zauważalna.
16.
Tą monetę odnajdziesz zaraz po tym, jak na szczycie schodów ukaże ci się Eveline i przejdziesz potem do malutkiego pomieszczenia zalanego wodą z dwiema drabinami. Trzymaj się lewej ściany od strony drabiny, którą zszedłeś aż do białych chaszczy ok. 2 metry dalej i patrz w wodę - monety nie zaobserwujesz, lecz pojawi się komunikat o możliwości jej podniesienia.
17.

Na piętrze 3F w pomieszczeniu z komputerem i zamkniętą pomarańczową skrzynką znajdziesz monetę (właśnie w tej skrzynce). By znaleźć wytrych potrzebny do jej otwarcia skieruj się do północno-wschodniej części piętra 2F, gdzie znajduje się małe pomieszczenie i drabina - wyjdź na nią, w rogu leżeć będzie pomarańczowa skrzyneczka z wytrychem wewnątrz.
18.

Ostatnią monetę znajdziesz po rozwiązaniu zagadek w górnych pokładach i zjechaniu na S2. Za pomieszczeniem maszynowni zobaczysz poniżej schodów na zakręcie skrzynkę z zamkiem wymagającym wypalenia kwasem - to za nim odnajdziesz monetę.
Figurki pana Wszędobylskiego
16.
Pierwsza figurka na statku leży dopiero na pokładzie 4F. W południowo-zachodnim rogu piętra znajdują się schody na niższe piętro (zablokowane) - tam przy schodach leży łatwa do zaobserwowania figurka.
17.
Tą figurkę znajdziesz na pokładzie 2F, w miejscu gdzie i wytrych potrzebny do zebrana starożytnej monety. Skieruj się do małego pomieszczenia z drabiną w północno-wschodniej części pokładu i wyjdź do góry. Figurkę zobaczysz naprzeciwko drabiny, metr od postaci.
0
- Resident Evil 7 - poradnik, solucja
- Poradnik do gry Resident Evil VII
- Sekrety i mapy lokacji
- Resident Evil 7: Pensjonat - sekrety
- Resident Evil 7: Główny dom, piwnica - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Stary dom, dziedziniec, cieplarnia - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Pokój testowy, hangar łodzi - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Wrak statku - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Kopalnia soli - sekrety
- Sekrety i mapy lokacji
- Poradnik do gry Resident Evil VII
Komentarze czytelników
zanonimizowany1201123 Centurion
Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.
NewGravedigger Legend
Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?
2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..
łysy1987 Junior
A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/
NEO_MATRIX Konsul
A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni
best.nick.ever Generał
Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.
Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan
Vlad Tepes Pretorianin
No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.
piter_wymiata Junior
Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."
best.nick.ever Generał
Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.
zanonimizowany1243598 Centurion
gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he
user3001927672 Junior
Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.
Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:
Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
