Resident Evil 7: Beginning Hour - Odnalezienie brudnej monety i zamordowanych
Aktualizacja:
W grze istnieje pewien element dodatkowy, który pozwala na odblokowanie brudnej monety (Dirty Coin). By ją zdobyć nie musisz uzyskiwać Dobrego zakończenia. Wstępnie nie posiada ona żadnych właściwości, jednak zakłada się, że może być to element odblokowujący pewną zawartość dodatkową w pełnej wersji gry. Aby odnaleźć monetę należy w odpowiedniej kolejności wykonać kilka czynności, które wyzwolą echa oraz chichoty. Z tego względu należy wsłuchiwać się, by nie pominąć żadnego elementu.

Na korytarzu prowadzącym do piwnicy znajdziesz szufladkę przy ścianie, wewnątrz której znajdziesz notatnik (Blanked Notebook).
Na końcu korytarza, przed kuchnią, znajduje się kolejna szuflada ze sztucznym palcem (Dummy Finger) wewnątrz.

Na strychu, między telewizorami obok łóżka znajdziesz sztuczną dłoń. Otwórz teraz inwentarz i połącz rękę oraz palec ze sobą. Zrobisz to, klikając 2x na przedmiot i z otwartego menu wybierając "Combine items", po czym kliknij na drugi przedmiot.
Ów dłoń i notatnik posłużą ci do opisania pięciu morderstw, poprzez wskazanie za pomocą palca miejsc odnalezienia zwłok (lub ich części). By miejsce morderstwa zostało zapisane w notatniku, musisz nacelować w nie palcem i odczekać chwilę. Grając na padzie, poczujesz wibracje.


Będąc na strychu, koło telewizorów zobaczysz na ścianie czerwony napis - wejdź z nim w interakcję. Następnie zejdź po schodach na parter i używając sztucznej dłoni (badając ją "Examine"), staraj się nacelować na zwaloną szafę w rogu korytarza tak, by poczuć wibrację oraz usłyszeć dźwięk uderzenia. Dopiero wtedy zaliczony zostanie etap.

W następnej kolejność udaj się na strych i przejdź na koniec korytarza. Patrząc na lampę przed zabarykadowanymi drzwiami na strychu usłyszysz drugi chichot.
Teraz udaj się do piwnicy. Weź klucz do okna na strychu, wyjdź z piwnicy i wejdź po schodach wyżej po czym wróć ponownie - potwór zniknie. Ty możesz spokojnie wycelować dłonią w ciało w worku leżące na noszach w rogu pomieszczenia. Weź także wytrych, który leży na niebieskiej maszynie poniżej schodów (ale przed białymi drzwiami). Z jego pomocą otwórz szufladę w kuchni i weź siekierę.

Tą czynność można wykonać również z pomocą pistoletu - idź na schody prowadzące na piętro, na ścianie znajduje się obraz człowieka z głową owiniętą w biały materiał - strzel/uderz w nią, a usłyszysz kolejny chichot. Musisz dobrze wycelować.

Obróć się w lewo i idź kilka metrów korytarzem dalej. Po prawej stronie znajduje się malutki pokoik pod schodami. Wskaż zabarykadowane drzwi sztuczną dłonią. Przed drzwiami na korytarzu znajduje się lustro na szafce - popatrz na nie i użyj klawiszy szybkiego obrotu 180 stopni (X na klawiaturze lub prawy przycisk na padzie). Usłyszysz kolejny chichot.

To już prawie koniec. Udaj się na strych. Nad łóżkiem dostrzeżesz dwa przewody - biały i niebieski - wyceluj w nie palcem, mniej więcej w punkt, gdzie się przecinają. Nie jest to łatwe, lecz wymagane. Później podejdź do telefonu przed pokojem i podnieś słuchawkę.
Musisz jeszcze raz wrócić do piwnicy (potwora już tam nie ma). W miejscu, gdzie znalazłeś klucz, na podłodze leży lalka. Przypatrz się jej (patrz na nią przez około 3 sekundy, kucając), by usłyszeć kolejny chichot.

Na koniec udaj się do kuchni na parterze i podnieś pokrywę garnka leżącego na stole. Wyceluj weń palcem. Teraz jeśli wszystkie kroki wykonałeś poprawnie, udaj się na poddasze.

W pokoju z oknem na zewnątrz na strychu powinieneś dostrzec zamknięte wcześniej drzwi, które teraz są pokryte krwią i otwarte. Wewnątrz znajdziesz bujany fotel z tabliczką oraz przypiętą do niej monetę.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1201123 Centurion
Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.
NewGravedigger Legend
Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?
2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..
łysy1987 Junior
A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/
NEO_MATRIX Konsul
A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni
best.nick.ever Generał
Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.
Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan
Vlad Tepes Pretorianin
No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.
piter_wymiata Junior
Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."
best.nick.ever Generał
Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.
zanonimizowany1243598 Centurion
gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he
user3001927672 Junior
Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.
Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:
Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
