Resident Evil 7: Główny dom, piwnica - mapa, sekrety
Na mapie głównego domu i piwnicy zostały zaznaczone wszystkie ważne miejsca, sekrety i przedmioty m.in. starożytne monety, figurki Pana Wszędobylskiego, wytrychy czy apteczki.
Aktualizacja:
Uwaga - zawartość niektórych pojemników i skrzyń może się nieznacznie różnić.
Mapa głównego domu zawiera obszary zachodniego i wschodniego skrzydła, głównej sali (hall), oraz piętra i piwnicy (przetwórni). Zamieszczono na niej punkty oznaczające najważniejsze miejsca powiązane z fabułą oraz istotne przedmioty, a także sekrety i przydatne zapasy, jak amunicja czy leki. Nie wszystkie lokacje dostępne są od początku: zaczynasz w zachodnim skrzydle przechodząc do hallu po pierwszej walce z Jackem. Kolejno udajesz się na piętro (gdzie początkowo nie wszystkie lokacje są dostępne) i do przetwórni. Dopiero wtedy będziesz mógł wyjść na dziedziniec. Dwa pokoje na piętrze oraz strych i warsztat (w piwnicy) staną się dostępne dopiero, gdy oczyścisz lokacje Starego domu i Cieplarni.
Poniżej zostały opisane dostępne sekrety, ich lokalizacja i sposób zdobycia:
Akta
4. Rachunek ze sklepu budowlanego (Home Improvement Store Receipt)

Zaraz po pierwszym przerywniku podejdź do ściany dzielącej jadalnię od kuchni - przylepionych jest tam wiele karteczek, jedną z nich możesz przeczytać.
5. Artykuł z gazety - Zaginione osoby (Newspaper Article - Missing People)

Przejdź do sąsiedniego pomieszczenia - salonu. Na stoliku do kawy pośrodku pokoju znajdziesz gazety.
6. Artykuł z gazety - ponad 20 zaginionych (Newspaper Article - Over 20 Missing)
Kolejna gazeta leży w głównym hallu, koło zegara z wahadłem.
7. Pamiętnik Jacka (Jack's Journal)
Na I piętrze, w pokoju rekreacyjnym odnajdziesz pamiętnik leżący nieopodal telewizora, na niższej półce.
8. Notatka Jacka (Jack's Memo)

Karteczkę Jacka znajdziesz w rogu pokoju rekreacyjnego, w którym styka się z pokojem babci (północno-wschodnia krawędź).
9. i 10. Notatka Travisa (Travis' Memo)
Dwustronna notatka leży w szufladzie wewnątrz kryjówki przed schodami prowadzącymi do piwnicy. Jest to otwarta szuflada, przy punkcie zapisu stanu gry.
11. Notatka ze spalarni (Incinerator Room Memo)
Tą notatkę znajdziesz w spalarni. Znajduje się koło szafki.
12. Notatka dotycząca rzeźby (Memo About Relief)
Tą notatkę odnajdziesz w szafie w pokoju babci (dostępny dopiero po zebraniu klucza skorpiona z piwnicy).
13. List od lekarza (Doctor's Letter)
List także znajduje się w pokoju babci na piętrze (dostępny dopiero po zebraniu klucza skorpiona z piwnicy), lecz w szufladzie koło łóżka.
Starożytne monety
2.

W pierwszym etapie gry niedługo po rodzinnym obiedzie, gdy będziesz uciekał przed Jackem do klapy w podłodze, zobaczysz tam czerwoną kosiarkę - na niej leży moneta.
3.
Tą monetę odnajdziesz w Głównym hallu, na lewo od telefonu przy drzwiach na zewnątrz. Będzie leżeć w szufladzie.
4.
Na I piętrze, w pokoju rekreacyjnym moneta może być łatwo dostrzeżona w rogu pomieszczenia, na łączeniu z pokojem babci - leży na stoliku.
5.
Na I piętrze znajduje się łazienka - pójdziesz tam, by odnaleźć drewnianą figurkę. Przy okazji zajrzyj do toalety - leży tam starożytna moneta.
6.
Gdy dostaniesz się za projektorem tajnym przejściem do bawialni, przejdź do kolejnego małego pokoiku - na stole pośrodku znajduje się popielniczka, wewnątrz niej - moneta.
7.
Ostatnią monetę w tej lokacji znajdziesz w piwnicy. Wchodząc do pomieszczenia z kluczem skorpiona, na rogu zobaczysz monetę w dziurze po wypadniętej cegle, obok drewnianej palety opartej o ścianę.
Figurki pana Wszędobylskiego
1.
Pierwszą figurkę odnajdziesz w kryjówce zlokalizowanej w pralni. Figurka leży poniżej magnetofonu służącego do zapisu gry.
2.
Figurka ta znajduje się na końcu korytarza w pierwszej części budynku, dalej niż drzwi prowadzące do hallu, pośród rupieci, na niższej półce.
3.

Gdy wejdziesz do głównego hallu popatrz w lewo - obok wejścia na stoliku stoi figurka z podpisem "shoot me".
4.
Na piętrze w pokoju rekreacyjnym, na rogu przy pokoju babci znajduje się figurka, wraz z dokumentem i monetą. Figurka stać będzie w koszyku na stoliku.
5.

W bawialni dostrzeżesz drzwi z przypiętym do nich krukiem. Nie możesz teraz przez nie przejść, jednak na prawo, w małym okienku przy owych drzwiach ustawiona została figurka.
6.
W piwnicy, za pokojem gdzie odnalazłeś klucz skorpiona znajdują się schody, a na końcu zamknięte drzwi (wymagające klucz węża). Na prawo od tych drzwi, na podłodze leży figurka.
0
- Resident Evil 7 - poradnik, solucja
- Poradnik do gry Resident Evil VII
- Sekrety i mapy lokacji
- Resident Evil 7: Pensjonat - sekrety
- Resident Evil 7: Główny dom, piwnica - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Stary dom, dziedziniec, cieplarnia - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Pokój testowy, hangar łodzi - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Wrak statku - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Kopalnia soli - sekrety
- Sekrety i mapy lokacji
- Poradnik do gry Resident Evil VII
Komentarze czytelników
zanonimizowany1201123 Centurion
Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.
NewGravedigger Legend
Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?
2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..
łysy1987 Junior
A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/
NEO_MATRIX Konsul
A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni
best.nick.ever Generał
Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.
Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan
Vlad Tepes Pretorianin
No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.
piter_wymiata Junior
Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."
best.nick.ever Generał
Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.
zanonimizowany1243598 Centurion
gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he
user3001927672 Junior
Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.
Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:
Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
