Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Przełącznik w kominku - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Przełącznik w kominku
Bezpiecznik - znajdziesz go wyłącznie wtedy, gdy sprawdzisz to miejsce przed obejrzeniem kasety - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Bezpiecznik - znajdziesz go wyłącznie wtedy, gdy sprawdzisz to miejsce przed obejrzeniem kasety

Zaczynasz w tym samym pomieszczeniu. Ważna jest jednak kolejność wykonywanych działań. Otwórz tajne przejście używając przełącznika w kominku i ze stolika stronie zbierz bezpiecznik (Fuse). Jeśli będziesz go szukał po obejrzeniu nagrania z VHS, nie pojawi się on.

Wytrych w nagraniu - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Wytrych w nagraniu

Opcjonalnie wykonaj potem kroki ze złego zakończenia: za kuchnią odnajdź obcęgi, zbierz kasetę VHS z szafy i ją obejrzyj. Tym razem w nagraniu, idąc przez kuchnię, wykonaj jedną rzecz - między lodówką a mikrofalą znajduje się wytrych (Lockpick). Z jego pomocą otworzysz szufladę znajdującą się w kredensie za tobą. Szuflada jest pusta.

Siekiera w zamkniętej szufladzie w kuchni - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Siekiera w zamkniętej szufladzie w kuchni

Dokończ jednak odtwarzanie nagrania (nie musisz otwierać przejścia w kominku) i udaj się potem do kuchni - szuflada będzie otwarta, a wewnątrz znajdziesz siekierę (Axe).

Uwaga - jeśli chcesz zdobyć siekierę obecnie nie musisz robić tego używając kasety i "drugiej rzeczywistości" - wytrych znajdziesz także w piwnicy, zaraz przy schodach na blaszanej maszynie.

Przycisk otwierający schody na strych (wymagany założony bezpiecznik) - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Przycisk otwierający schody na strych (wymagany założony bezpiecznik)

Kolejno idź na strych. Na piętrze u szczytu schodów naciśnij przycisk opuszczający schody na strych. Wyjdź do góry, odnajdziesz tam klucz do piwnicy (Basement key) leżący przy łóżku.

Drzwi do piwnicy - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Drzwi do piwnicy

Zejdź teraz na parter. Wejście do piwnicy znajduje się na końcu korytarza, na prawo od pokoju, gdzie rozpoczynałeś grę. Zejdź na dół i otwórz białe drzwi. Gdy wejdziesz do środka odnaleźć tu możesz dwie rzeczy: zawór (Valve) oraz klucz na strych (Key to the attic). Zawór pomoże ci odblokować pistolet, klucz na strych umożliwia ucieczkę.

Potwór w piwnicy może pojawić się w różnych miejscach za białymi drzwiami - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Potwór w piwnicy może pojawić się w różnych miejscach za białymi drzwiami

Gdy jednak podniesiesz zawór, licz się z tym, że obok ciebie znajdować się będzie potwór:

  • Jeśli masz siekierę, możesz go atakować, choć nie jest to najlepszy pomysł,
  • Jeśli nie masz siekiery, żeby go opóźnić w działaniach, możesz uderzyć go, popychając nań zwisające z sufitu ciała,
  • Białe drzwi do wyjścia są zablokowane przez Jacka, potrzebujesz popchnąć je 3 razy, aby się otworzyły - potwór za nie już nie przejdzie,
  • Jeśli zostaniesz draśnięty przez potwora, nie odblokujesz dobrego zakończenia, a zainfekowane.
W toalecie możesz odnaleźć pistolet - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
W toalecie możesz odnaleźć pistolet

Dobrym pomysłem jest pochwycić tylko zawór, znaleźć broń i zabić potwora, choć nie wpływa to na zakończenie. Pistolet odnajdziesz w łazience: wetknij zawór w rurę przy wannie i przekręć go, po czym spuść wodę w toalecie, gdzie leży pożądany przedmiot. Amunicja do pistoletu znajduje się:

  • Na korytarzu przed schodami do piwnicy (2),
  • W szufladzie w łazience (1),
  • Na strychu za łóżkiem (1),
  • Na strychu w skrzyni z żółtymi taśmami (3) - musisz użyć na niej siekiery.
Wyjście z budynku na strychu - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Wyjście z budynku na strychu

By zakończyć ten etap wszystko czego potrzebujesz to wrócić na strych i podejść drabiną do okna - otworzy się bez oporu, dzięki kluczowi z piwnicy.

Zainfekowane zakończenie (Infected Ending)

Będąc zainfekowanym, zaczniesz dostrzegać zmiany na sobie w trakcie drogi do wyjścia - Resident Evil 7: Beginning Hour - Dobre zakończenie (True Ending) - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Będąc zainfekowanym, zaczniesz dostrzegać zmiany na sobie w trakcie drogi do wyjścia

Aby zdobyć to zakończenie, musisz wykonać kroki prowadzące do odblokowania dobrego zakończenia. Odblokowane zostanie ono, gdy zostaniesz trafiony i zarazem zainfekowany przez potwora w piwnicach. Nie musi stać się to po jednym ciosie. Gdy zostaniesz zainfekowany na interfejsie gry widoczne będą ślady krwi. Zakończenia będzie miało miejsce, gdy spróbujesz uciec przez okno na strychu.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-02-04
18:46

zanonimizowany1201123 Centurion

Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.

Komentarz: zanonimizowany1201123
2017-02-04
19:11

NewGravedigger Legend

NewGravedigger

Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?

2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..

Komentarz: NewGravedigger
2017-02-07
14:29

łysy1987 Junior

A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/

Komentarz: łysy1987
2017-02-09
12:34

NEO_MATRIX Konsul

A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni

Komentarz: NEO_MATRIX
2017-02-10
15:49

best.nick.ever Generał

best.nick.ever

Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.

Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan

Komentarz: best.nick.ever
2017-02-14
23:39

Vlad Tepes Pretorianin

Vlad Tepes

No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.

Komentarz: Vlad Tepes
2017-02-21
18:35

piter_wymiata Junior

Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."

Komentarz: piter_wymiata
2017-07-08
15:34

best.nick.ever Generał

best.nick.ever
😒

Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.

Komentarz: best.nick.ever
2018-06-24
12:42

zanonimizowany1243598 Centurion

gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he

Komentarz: zanonimizowany1243598
2022-12-14
10:45

user3001927672 Junior

Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.

Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:

Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?

Komentarz: user3001927672

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl