Resident Evil 7: Stary dom, dziedziniec, cieplarnia - mapa, sekrety
Na mapie starego domu zostały zaznaczone wszystkie ważne miejsca, sekrety i przedmioty m.in. starożytne monety, figurki Pana Wszędobylskiego, akta czy stymulanty.
Aktualizacja:
Uwaga - zawartość niektórych pojemników i skrzyń może się nieznacznie różnić.
Powyższa mapa zawiera lokacje dziedzińca, znajdującego się przed główną posiadłością, Starego domu na bagnach oraz Cieplarni, która dostępna staje się jako ostatnia z wymienionych. Dziedziniec jest w pełni bezpiecznym obszarem, gdzie znajduje się przyczepa - kryjówka. Stąd przedostaniesz się do starego domu, a tam tunelem do cieplarni, po zakończeniu elementów wątku fabularnego. Najważniejszym starciem będzie walka z Marguerite. Na mapie odnajdziesz lokalizację przedmiotów pierwszej pomocy (leki/amunicja - głównie do palnika), materiały do tworzenia przedmiotów oraz sekrety.
W poniższej części odnajdziesz wiadomości dotyczące sekretów w tej lokacji:
Akta
14. Notatki Zoe ze śledztwa (Zoe's Investigation Notes)
Na dziedzińcu znajduje się biała przyczepa - wewnątrz przyczepione do ściany notatki, koło lodówki.
15. Ostrzeżenie od Marguerite (Marguerite's Warning)
Karteczka będzie przyczepiona do drzwi prowadzących na piętro - nie sposób jej ominąć.
16. Dokumentacja dotycząca surowicy (Serum Documentation)
Gdy zdobędziesz klucz kruka i wejdziesz na piętro, pierwsze pomieszczenie to ołtarz. Na stoliku leży skrzynka, którą musisz otworzyć (element fabularny) a sekretem jest znajdująca się wewnątrz karteczka.
17. Notatnik Marguerite (Marguerite's Notebook)
Na piętrze starego domu, skręcając od ołtarza do małego pokoju znajdziesz notes leżący na komodzie.
18. Notatka przy głowie zastępcy szeryfa (Memo on Deputy's Head)

Po powrocie ze starego domu po walce z Marguerite i zdobyciu ramienia, odezwie się do ciebie Lucas, gdy dotrzesz do przyczepy na dziedzińcu. Nakaże ci sprawdzić zawartość lodówki - znajdziesz tam głowę, a na jej tyle - przyczepioną karteczkę.
Starożytne monety
8.
Gdy wyjdziesz na podwórze, skręć w prawo, w róg między wejściem do domu a korytarzem ze schodami do piwnicy widocznym na mapie. Między krzewami znajdziesz białe doniczki a wewnątrz monetę.
9.
Kolejna moneta leży koło "sklepiku" wewnątrz białej naczepy na dziedzińcu.
10.
W piwnicy, gdzie odnajdziesz statuetkę (w starym domu), na stoliku z kółkami leży moneta.
11.
Tą monetę odnajdziesz w najdalej wysuniętym na północ domku na bagnach za starym domem. By dostać się tam potrzebujesz korbki - w szopce znajduje się także klucz kruka, wymagany jako element fabularny, więc sekret zbierzesz przy okazji (leży na toalecie).
12.
Ostatnia moneta w starym domu leży przed drzwiami do niedostępnych wstępnie obszarów na piętrze, przed zamkniętymi drzwiami z latarnią. Znajdziesz ja w rogu pomieszczenia, wewnątrz szuflady.
Figurki pana Wszędobylskiego
7.

Siódma figurka znajduje się na dziedzińcu, przy wejściu do naczepy - a dokładniej, pod schodami do drzwi naczepy.
8.
W kryjówce znajdującej się za starym domem (obok miejsca, gdzie odnajdziesz uchwyt do palnika) na oknie leży figurka.
9.
Gdy udasz się do małej piwnicy w starym domu, przez dziurę w ścianie i odnajdziesz figurkę do ustawienia na projektorze, wracając popatrz na schodach w prawo - figurka leży przy drewnianej palecie.
10.
Gdy pójdziesz odszukać w starym domu korbkę (w tunelu pod podłogą), po zebraniu korbki rozglądnij się, a odnajdziesz figurkę stojącą na wysokości twojej głowy.
11.
Figurkę odnajdziesz przed wejściem do dalszej sekcji piętra starego domu, przed zablokowanymi drzwiami, gdzie musisz zawiesić latarnię.
0
- Resident Evil 7 - poradnik, solucja
- Poradnik do gry Resident Evil VII
- Sekrety i mapy lokacji
- Resident Evil 7: Pensjonat - sekrety
- Resident Evil 7: Główny dom, piwnica - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Stary dom, dziedziniec, cieplarnia - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Pokój testowy, hangar łodzi - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Wrak statku - mapa, sekrety
- Resident Evil 7: Kopalnia soli - sekrety
- Sekrety i mapy lokacji
- Poradnik do gry Resident Evil VII
Komentarze czytelników
zanonimizowany1201123 Centurion
Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.
NewGravedigger Legend
Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?
2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..
łysy1987 Junior
A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/
NEO_MATRIX Konsul
A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni
best.nick.ever Generał
Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.
Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan
Vlad Tepes Pretorianin
No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.
piter_wymiata Junior
Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."
best.nick.ever Generał
Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.
zanonimizowany1243598 Centurion
gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he
user3001927672 Junior
Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.
Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:
Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
