Resident Evil 7: Dziedziniec i stary dom - solucja
Aktualizacja:
Dziedziniec jest małym obszarem przed rezydencją, całkowicie bezpiecznym. Jest to również pierwsze miejsce, w którym możesz dokonać zakupów. Co innego stary dom - króluje w nim Marguerite, żona Jacka i jej insekty. Wyruszysz tam na poszukiwanie serum dla Zoe oraz w poszukiwaniu swojej dziewczyny, którą rzeczywiście tam spotkasz. Zdobędziesz także nową broń fabularną - miotacz płomieni (w zasadzie palnik).
Dziedziniec posiadłości

Po wyjściu na dziedziniec jesteś całkowicie bezpieczny. W pierwszej kolejności udaj się do bezpiecznego miejsca, którym jest biała naczepa (odbierz od razu telefon od Zoe w środku). Tym razem możesz także dokonać zakupów - użyjesz do tego starożytnych monet. Na tym etapie dostępne są trzy przedmioty do zakupu:
- Sterydy (3 monety) - zwiększają ilość maksymalnego zdrowia po zażyciu [na stałe],
- Stabilizator (6 monet) - ułatwia celowanie [na stałe],
- Pistolet MAG .44 (9 monet) - broń o wysokiej sile ataku.
Aby kontynuować, musisz udać się do starego domu, w którym rządzi Marguerite. Jeśli znalazłeś wcześniej paliwo do palnika, może być teraz przydatne, więc weź je ze sobą. Fragment tej lokacji mogłeś oglądać na opcjonalnym nagraniu z Mią.
Stary dom - zdobądź palnik

Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Resident Evil 7 - poradnik, solucja
- Poradnik do gry Resident Evil VII
- Opis przejścia
- Resident Evil 7: Pensjonat (Guest house) - solucja
- Resident Evil 7: Zachodnie skrzydło - solucja
- Resident Evil 7: Główny hall - solucja
- Resident Evil 7: Piwnica - solucja
- Resident Evil 7: Dziedziniec i stary dom - solucja
- Resident Evil 7: Cieplarnia - solucja
- Resident Evil 7: Główna sypialnia i pokój dziecięcy - solucja
- Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja
- Resident Evil 7: Wrak statku - solucja
- Resident Evil 7: Kopalnia soli (Salt Mine) - solucja
- Opis przejścia
- Poradnik do gry Resident Evil VII
Komentarze czytelników
zanonimizowany1201123 Centurion
Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.
NewGravedigger Legend
Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?
2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..
łysy1987 Junior
A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/
NEO_MATRIX Konsul
A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni
best.nick.ever Generał
Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.
Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan
Vlad Tepes Pretorianin
No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.
piter_wymiata Junior
Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."
best.nick.ever Generał
Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.
zanonimizowany1243598 Centurion
gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he
user3001927672 Junior
Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.
Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:
Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
