Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja
Aktualizacja:
Strefa testów stanie się dostępna, gdy pokonasz w cieplarni Merguerite, odnajdziesz w Starym domu rękę osobnika serii D, po czym wrócisz do naczepy na dziedzińcu. Tam otrzymasz telefon od Lucasa, który nakaże ci odnalezienie dwóch kart dostępu, dzięki którym otworzysz nowe przejście na dziedzińcu. Jest to tzw. Strefa testów, gdzie pośród korytarzy Lucas przygotował dla ciebie rozmaite pułapki. Ostatecznie dotrzesz do hangaru na łodzie, gdzie odbędzie się ostatnia walka w tej lokacji.
Uwaga - przed podejściem do walki z Jackem, dobrze się przygotuj i załatw pozostałe sprawy w dostępnych lokacjach (np. sekrety i znajdźki).
Droga do drzwi zamkniętych kodem

Po zdobyciu obu kart użyj ich, by przejść do nowej części budynku, do której wejście znajduje się obok naczepy na dziedzińcu. Wejdź do budynku i usiądź w fotelu oglądając nagranie.

Następnie podążaj korytarzem pomiędzy pułapkami - małymi ładunkami odpalanymi poprzez pociągnięcie sznurka. Możesz je niszczyć, najtaniej wyjdzie cię to, gdy użyjesz palnika.
Uważaj, gdyż niektóre skrzynie są teraz czasem wypełnione zamiast fajnymi nagrodami - materiałem wybuchowym. Nie zadają jednak dużo obrażeń, najbezpieczniej jest jednak do nich strzelać.

Jeśli znalazłeś zdjęcie skarbu na piętrze, w Składzie za Główną sypialnią, znajdziesz go w drugim pokoju na zakręcie. Pod głową manekina na szafie odnajdziesz zestaw naprawczy (Repair Kit), którym możesz doprowadzić do stanu użyteczności chociażby pistolet M19 w naczepie.

Na końcu drogi czeka na ciebie Lucas za zamkniętymi drzwiami. Żaden z podanych przez niego kodów nie jest poprawny (jeśli wpiszesz 0541 musisz usunąć się z miejsca, jeśli nie chcesz zginąć - pułapka). Po chwili otworzy się tajne przejście w ścianie prowadzące do stajni.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Resident Evil 7 - poradnik, solucja
- Poradnik do gry Resident Evil VII
- Opis przejścia
- Resident Evil 7: Pensjonat (Guest house) - solucja
- Resident Evil 7: Zachodnie skrzydło - solucja
- Resident Evil 7: Główny hall - solucja
- Resident Evil 7: Piwnica - solucja
- Resident Evil 7: Dziedziniec i stary dom - solucja
- Resident Evil 7: Cieplarnia - solucja
- Resident Evil 7: Główna sypialnia i pokój dziecięcy - solucja
- Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja
- Resident Evil 7: Wrak statku - solucja
- Resident Evil 7: Kopalnia soli (Salt Mine) - solucja
- Opis przejścia
- Poradnik do gry Resident Evil VII
Komentarze czytelników
zanonimizowany1201123 Centurion
Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.
NewGravedigger Legend
Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?
2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..
łysy1987 Junior
A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/
NEO_MATRIX Konsul
A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni
best.nick.ever Generał
Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.
Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan
Vlad Tepes Pretorianin
No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.
piter_wymiata Junior
Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."
best.nick.ever Generał
Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.
zanonimizowany1243598 Centurion
gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he
user3001927672 Junior
Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.
Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:
Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
