Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Strefa testów stanie się dostępna, gdy pokonasz w cieplarni Merguerite, odnajdziesz w Starym domu rękę osobnika serii D, po czym wrócisz do naczepy na dziedzińcu. Tam otrzymasz telefon od Lucasa, który nakaże ci odnalezienie dwóch kart dostępu, dzięki którym otworzysz nowe przejście na dziedzińcu. Jest to tzw. Strefa testów, gdzie pośród korytarzy Lucas przygotował dla ciebie rozmaite pułapki. Ostatecznie dotrzesz do hangaru na łodzie, gdzie odbędzie się ostatnia walka w tej lokacji.

Uwaga - przed podejściem do walki z Jackem, dobrze się przygotuj i załatw pozostałe sprawy w dostępnych lokacjach (np. sekrety i znajdźki).

Droga do drzwi zamkniętych kodem

Zamki na karty pilnujące wejścia do Strefy testów - Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Zamki na karty pilnujące wejścia do Strefy testów

Po zdobyciu obu kart użyj ich, by przejść do nowej części budynku, do której wejście znajduje się obok naczepy na dziedzińcu. Wejdź do budynku i usiądź w fotelu oglądając nagranie.

Pułapki na linki - przechodź pod nimi lub niszcz je na odległość - Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Pułapki na linki - przechodź pod nimi lub niszcz je na odległość

Następnie podążaj korytarzem pomiędzy pułapkami - małymi ładunkami odpalanymi poprzez pociągnięcie sznurka. Możesz je niszczyć, najtaniej wyjdzie cię to, gdy użyjesz palnika.

Uważaj, gdyż niektóre skrzynie są teraz czasem wypełnione zamiast fajnymi nagrodami - materiałem wybuchowym. Nie zadają jednak dużo obrażeń, najbezpieczniej jest jednak do nich strzelać.

Skarb wewnątrz głowy manekina - Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Skarb wewnątrz głowy manekina

Jeśli znalazłeś zdjęcie skarbu na piętrze, w Składzie za Główną sypialnią, znajdziesz go w drugim pokoju na zakręcie. Pod głową manekina na szafie odnajdziesz zestaw naprawczy (Repair Kit), którym możesz doprowadzić do stanu użyteczności chociażby pistolet M19 w naczepie.

Wejście do pokoju-pułapki - Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Wejście do pokoju-pułapki

Na końcu drogi czeka na ciebie Lucas za zamkniętymi drzwiami. Żaden z podanych przez niego kodów nie jest poprawny (jeśli wpiszesz 0541 musisz usunąć się z miejsca, jeśli nie chcesz zginąć - pułapka). Po chwili otworzy się tajne przejście w ścianie prowadzące do stajni.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-02-04
18:46

zanonimizowany1201123 Centurion

Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.

Komentarz: zanonimizowany1201123
2017-02-04
19:11

NewGravedigger Legend

NewGravedigger

Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?

2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..

Komentarz: NewGravedigger
2017-02-07
14:29

łysy1987 Junior

A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/

Komentarz: łysy1987
2017-02-09
12:34

NEO_MATRIX Konsul

A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni

Komentarz: NEO_MATRIX
2017-02-10
15:49

best.nick.ever Generał

best.nick.ever

Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.

Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan

Komentarz: best.nick.ever
2017-02-14
23:39

Vlad Tepes Pretorianin

Vlad Tepes

No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.

Komentarz: Vlad Tepes
2017-02-21
18:35

piter_wymiata Junior

Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."

Komentarz: piter_wymiata
2017-07-08
15:34

best.nick.ever Generał

best.nick.ever
😒

Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.

Komentarz: best.nick.ever
2018-06-24
12:42

zanonimizowany1243598 Centurion

gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he

Komentarz: zanonimizowany1243598
2022-12-14
10:45

user3001927672 Junior

Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.

Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:

Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?

Komentarz: user3001927672

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl