Resident Evil 7: Główny hall - solucja
Aktualizacja:
Główny hall to część łącząca wszystkie obszary domu, łącznie z wyjściem na piętro i korytarzem do piwnicy. Twoim zadaniem jest udać się na zewnątrz, w tym celu jednak będziesz musiał w pierwszej kolejności odnaleźć trzy głowy psa, które umieszczone w drzwiach frontowych pozwolą na ich otworzenie. W tym etapie możesz odblokować strzelbę.
Pierwsza psia głowa

Znajdziesz się w głównym hallu. Ponownie odbierz telefon. By przejść dalej musisz rozwiązać kilka małych zagadek, które pozwolą ci uciec z domu. Musisz zdobyć trzy figurki przedstawiające głowy wilka i wpasować je w drzwi wejściowe.
To tu, to tam - Zestrzel figurkę Pana Wszędobylskiego (taka z ruszającą głową) na stoliku, przy drzwiach do Głównego Hallu lub dowolną w innym miejscu.

Na początek podejdź do zegara przy ścianie naprzeciwko skąd przyszedłeś i weź z niego wahadło (pendulum). Wróć teraz do saloniku w pierwszej części domu, gdzie znajduje się podobny zegar i tam zamontuj część - zamiast niej pojawi się jedna z wymaganych figurek głowy wilka - zamontuj ją w drzwiach frontowych w Głównym Hallu.
Druga psia głowa

Drugą głowę odnajdziesz w Pokoju rekreacyjnym na piętrze. Jest tu bezpiecznie (jeśli utrzymujesz kolejność zapisaną w poradniku). Od południowej strony pokoju znajdziesz książkę na szafce, pomarańczową, którą możesz otworzyć. Wewnątrz znajdziesz drugą głowę. Wróć i zamontuj ją w drzwiach, aby zwolnić pole w ekwipunku.
Opcjonalnie: Ucieczka Mią przed Marguerite

W Pokoju rekreacyjnym na piętrze znajduje się kaseta VHS podpisana "Mia" oraz odtwarzacz video. Podczas nagrania uciekasz przed żoną Jacka. Przejdź przez najbliższe drzwi do wąskiego korytarza ze skrzynką przy ścianie i schowaj się za nią kucając, poczekaj aż kobieta przejdzie dalej.

W następnym pokoju z rzutnikiem schowaj się za otwartymi drzwiami na zewnątrz (po prawej stronie), a gdy kobieta wyjdzie z pokoju ustaw figurkę przed rzutnikiem tak, by jego cień pokrywał się z wzorem na ścianie, co odblokuje tajne przejście.
Po pokonaniu przejścia ukryj się za stosem drewnianych rupieci pośrodku fragmentu pokoju i kucając przejdź wokół niego, gdy kobieta będzie szła po przeciwnej stronie i biegnij do dziury w podłodze przy ścianie. Przejdź na koniec małego tuneliku po czym zakończysz nagranie. Zdobędziesz także trofeum Nie załapiesz mnie.

Teraz wyjdź na piętro przez hall i przejdź przez otwarte drzwi po lewej, idź aż do Łazienki (Bathroom). W muszli znajdziesz starożytną monetę. Spuść wodę w wannie, a znajdziesz tam drewnianą figurkę (Wooden Statuette).

Gdy jednak weźmiesz figurkę ponownie zaatakuje cię Jack - tym razem jest "śmiertelny" - kilka strzałów w głowę i masz od niego spokój na jakiś czas (niezbyt długi, dlatego łazienkę odwiedzaj na końcu).

Ową figurkę musisz umieścić w Głównym Hallu, w małej wnęce z rzutnikiem i obrócić tak, by cień pokrywał się ze wzorem na ścianie. Odblokuje to tajne przejście, gdzie jesteś bezpieczny. Otrzymasz trofeum Postaraj się bardziej za spróbowanie z innym przedmiotem na rzutniku niż statuetka.
Znajdziesz tu nowy przedmiot - psychotropy na stole, które pomagają w odnajdywaniu przedmiotów w świecie gry znacznikami (działa przez kilka minut). Za użycie psychotropów otrzymasz trofeum Wyższa światomość.
0
- Resident Evil 7 - poradnik, solucja
- Poradnik do gry Resident Evil VII
- Opis przejścia
- Resident Evil 7: Pensjonat (Guest house) - solucja
- Resident Evil 7: Zachodnie skrzydło - solucja
- Resident Evil 7: Główny hall - solucja
- Resident Evil 7: Piwnica - solucja
- Resident Evil 7: Dziedziniec i stary dom - solucja
- Resident Evil 7: Cieplarnia - solucja
- Resident Evil 7: Główna sypialnia i pokój dziecięcy - solucja
- Resident Evil 7: Strefa testów i hangar - solucja
- Resident Evil 7: Wrak statku - solucja
- Resident Evil 7: Kopalnia soli (Salt Mine) - solucja
- Opis przejścia
- Poradnik do gry Resident Evil VII
Komentarze czytelników
zanonimizowany1201123 Centurion
Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.
NewGravedigger Legend
Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?
2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..
łysy1987 Junior
A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/
NEO_MATRIX Konsul
A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni
best.nick.ever Generał
Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.
Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan
Vlad Tepes Pretorianin
No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.
piter_wymiata Junior
Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."
best.nick.ever Generał
Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.
zanonimizowany1243598 Centurion
gra bardzo dobra grafika, muzyka, klimat aż tak nie straszy tylko na początku później już idziemy na spokojnie myślałem że to bardziej gra o opętaniu, a jednak dzieje się w świecie residenta dokładne przejście gry możecie używać jako poradnika https://www.youtube.com/watch?v=rzH9V16RL4k&list=PLI2HRQC_mAWS6pzjRdv8G9Siy1BzCI-he
user3001927672 Junior
Witam.
Odpaliłem grę po kilku latach na Xboxie.
Mam problem z przejściem jednej fazy gry, a mianowicie:
Statek. Odblokowałem windę, zjechałem na sam dół Ala jakby do piwnicy aby uratować Ethana z tej czarnej mazi którą byl pokryty. Nagle babeczka daje mi coś do ręki i każe uciekać. Na filmikach widać, że ona powinna mnie wypchać przez jakieś drzwi, ale tak nie jest i atakujenie non stop nożem. W tle dziewczynka krzyczy zabij go, nie mam broni, tylko jakaś fiolkę z krwią Ethana. Wszystkie drzwi do około pokryte są czarna mazią, nie mam jak uciec, po kilkunastu ciosach nożem jestem dead. Co zrobić w tej sytuacji ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
