Wytropienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
Aktualizacja:
Wytropienie kapitana Trace'a


Podejdź do nowych drzwi, przy czym nie śpiesz się z wkroczeniem do kolejnego obszaru, bo korytarz za drzwiami jest patrolowany przez drona bojowego. Na początek proponuję udać się w lewo. Omiń wspomnianego drona od prawej strony i dotrzyj do wejścia do bocznego pomieszczenia pokazanego na screenie 1. Zbadaj dokładnie to pomieszczenie, dzięki czemu odnajdziesz łatkę SAT (SAT Patch) (screen 2).

Ostrożnie powróć w okolice punktu startu i tym razem udaj się w prawo. Po obejrzeniu krótkiego filmiku z udziałem siedzącego przy barze kapitana Trace'a skieruj się najpierw w lewo, wkraczając do opcjonalnego obszaru (Private Party).


Przystąp do eksploracji bocznej części lokalu, uważając oczywiście na patrolujące tę okolicę drony i przemieszczając się tuż za nimi. Do fortepianu zlokalizowanego w centralnej części sali przyczepiony jest pasożyt (Scaramech) (screen 1), a na jednym ze stolików pod kulą disco leży pamięć Mnesist (Mnesist Memory) (screen 2).
[Nowy wpis w dzienniku: Memorize and the Sensen (Memorize i Sensen) - Sensen 6: Response to the Memo Criminals (Sensen 6: Odpowiedź na przestępców pamięci)]

Dopiero teraz (z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności) powróć do baru i skieruj się do prawych drzwi, którymi uciekł kapitan Trace. Wkrocz do kolejnej sali, w której rozpocznie się nowa duża bitwa.

Przed Tobą bitwa, w której do pokonania będą zwykli i elitarni strażnicy (Enforcer) (Heavy Enforcer) (Elite Enforcer) oraz roboty Nephilim (AV-48N Nephilim). Analogicznie do wcześniejszych tego typu potyczek zajmuj się najpierw skutecznym likwidowaniem atakujących Nilin robotów Nephilim, czy to w oparciu o specjalne ruchy czy dzięki wykorzystywaniu ataku dystansowego Junk Bolt.

Jeśli zaś chodzi o żywych przeciwników, musisz przede wszystkim liczyć się z tym, że część z nich pojawi się w pomieszczeniu dopiero jakiś czas po rozpoczęciu walk. Zadbaj o pozbawienie części wartowników używanych przez nich tarcz i pilnuj się w trakcie pojedynków z elitarnymi strażnikami, stawiając głównie na Kamuflaż Sensen oraz Bombę logiczną.

Po zabezpieczeniu okolicy rozejrzyj się za interaktywnymi drzwiami i skorzystaj w razie potrzeby z ulokowanego za nimi punktu medycznego (SAT Hatch). Obróć się ponadto w prawo i sprawdź niedomkniętą zasłonę przeciwpożarową, pod którą powinieneś dostrzec pokazanego na powyższym screenie pasożyta (Scaramech). Możesz już wyjść po schodach, docierając do drzwi prowadzących w stronę głównego pomieszczenia ochrony (Main Security Post).

Zwróć uwagę na drona bojowego patrolującego tę okolicę. Postaraj się dotrzeć do gruzów zlokalizowanych na wprost od drzwi wejściowych, omijając drona i odnajdując jeszcze jednego pasożyta (Scaramech) (powyższy screen). Udaj się teraz w prawo, a konkretnie w stronę kolejnych większych drzwi.

Tuż po wejściu do nowego pomieszczenia obróć się w prawo i namierz pokazany na powyższym screenie interatkwyny obiekt. Doprowadź do zniszczenia tego przedmiotu, dokonując tego dzięki wykorzystaniu ataku Junk Bolt. Wykonanie opisanej wyżej akcji doprowadzi do "odsłonięcia" nowego pasożyta (Scaramech), którego również musisz się oczywiście pozbyć.

Możesz już zbliżyć się do widocznego w oddali kapitana Trace'a, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej obrazującej zamordowanie tej postaci przez dwa wysoko rozwinięte mutanty (Mourner Leaper).
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 7
- Podróż windą towarową | Epizod 7 w Remember Me
- Przeprawa przez salę z platformami | Epizod 7 w Remember Me
- Odnalezienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Wytropienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Pozyskanie wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Poskładanie w całość wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Dotarcie do centralnego posterunku ochrony | Epizod 7 w Remember Me
- Uzyskanie dostępu do Sześcianu Koncepcji | Epizod 7 w Remember Me
- Wejście do Sześcianu Koncepcji | Epizod 7 w Remember Me
- Epizod 7
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.