Poskładanie w całość wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
Aktualizacja:
Poskładanie w całość wspomnień kapitana Trace'a


Pozostań w sali, w której pobierałeś wspomnienia Trace'a. Rozejrzyj się tu za punktem medycznym (SAT Hatch) oraz za pokazanym na screenie 1 przewróconym serwerem, na który główna bohaterka może się wspiąć. Kontynuuj wspinaczkę, przedostając się docelowo na niewielki górny balkonik. W tym miejscu do odnalezienia jest pokazana na screenie 2 pamięć Mnesist (Mnesist Memory).
[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris VIPs (VIP-y Neo-Paryża) - Charles Cartier-Wells]

Powróć na sam dół i skieruj się w stronę jedynych dostępnych drzwi. Podążaj tu bardzo liniową ścieżką prowadzącą w stronę centrum handlowego. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do wyraźnie większej sali i zajmij się tu zbadaniem pokazanych na dołączonym screenie gruzów, odnajdując wśród nich pasożyta (Scaramech).

Możesz już wznowić przemarsz, otwierając po drodze nowe drzwi. Po wkroczeniu do kolejnego dużego obszaru zostaniesz zmuszony do stoczenia kolejnej większej bitwy. Do pokonania będą tu dwa rozwinięte mutanty (Mourner Leaper) i w wykonaniu tego zadania będą ci przeszkadzały towarzyszące im mniejsze potwory (Prowler Leaper) (Reconversion Leaper).

Bitwa ta jest bardzo podobna do pojedynku z Johnnym Greenteethem z końcówki poprzedniego epizodu, a to dlatego, że rozwinięte mutanty dysponują identycznymi umiejętnościami do wspomnianego przeciwnika i w taki sam sposób się je też pokonuje. Standardowe mutanty "wykorzystuj" do leczenia Nilin (ruchy regeneracji) oraz do skracania czasu oczekiwania na naładowanie specjalnych ataków (ruchy schładzające). W międzyczasie wykonuj oczywiście liczne uskoki, unikając w ten sposób ataków ze strony teleportujących się potworów.

Analogicznie do pojedynku z Johnnym musisz dążyć do tego żeby powstrzymywać na pewien czas rozwinięte mutanty przed dalszym teleportowaniem się i dokonuje się tego dzięki odpalaniu specjalnego ruchu Sensen DOS.

Po tym jak ogłuszyłeś rozwinięte mutanty szybko do nich podbiegaj, atakując je z użyciem najsilniejszych kombinacji lub odpalając takie specjalne ataki jak Furia Sensen czy Bomba logiczna. Staraj się zadawać jak największe obrażenia, bo zniewolone mutanty są odporne na atak Sensen DOS i w międzyczasie mogą próbować wybijać Cię z rytmu.

Rozwinięte mutanty najlepiej jest likwidować po kolei, tym bardziej, że potwory te dysponują dużą ilością energii życiowej. W trakcie wyprowadzania ataków wyczekuj momentu, w którym przy danym potworze pojawi się oznaczenie o możliwości wykonania na nim egzekucji (Terminate). Podbiegaj wtedy do mutanta, wciskając klawisz/przycisk interakcji i zaliczając dość typową scenkę QTE: atak nogą (prawy przycisk myszy), atak pięścią (lewy przycisk myszy), atak nogą (prawy przycisk myszy). Pozbądź się obu rozwiniętych mutantów, a następnie pozostałych standardowych potworów, które nie będą już stanowiły żadnego wyzwania.
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 7
- Podróż windą towarową | Epizod 7 w Remember Me
- Przeprawa przez salę z platformami | Epizod 7 w Remember Me
- Odnalezienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Wytropienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Pozyskanie wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Poskładanie w całość wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Dotarcie do centralnego posterunku ochrony | Epizod 7 w Remember Me
- Uzyskanie dostępu do Sześcianu Koncepcji | Epizod 7 w Remember Me
- Wejście do Sześcianu Koncepcji | Epizod 7 w Remember Me
- Epizod 7
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.