Przeprawa przez salę z platformami | Epizod 7 w Remember Me
Aktualizacja:
Przeprawa przez salę z platformami

Zaczekaj na zakończenie rozmowy z Edge'em i rozpocznij eksplorację okolicy, sprawdzając mijany po drodze ekran. Tuż po skorzystaniu z pobliskich schodów zbadaj znajdujący się pod nimi obszar, który był właśnie pokazywany na ekranie. Do odnalezienia jest tu widoczna na dołączonym screenie łatka SAT (SAT Patch).

Ruszaj dalej, korzystając w razie potrzeby z zawieszonego na prawej ścianie punktu medycznego (SAT Hatch). Otwórz nowe drzwi, pozwalając grze na wyświetlenie krótkiej scenki przerywnikowej. Wyjdź po schodach na górę i użyj Spammera żeby trafić w przycisk służący do przywołania platformy (Delivery Cart).

Zaczekaj na pojawienie się w tym miejscu platformy, wejdź na nią i użyj panelu sterowania żeby wprawić ją w ruch. Musisz się teraz bardzo pilnować, doprowadzając do ponownego zatrzymania platformy (interakcja) w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Nie możesz wykonać tej czynności zbyt późno, bo pozwolenie na to żeby platforma przejechała przez czerwoną barierę będzie równoznaczne ze śmiercią głównej bohaterki.

Obróć się w lewo i przejdź na znajdujący się w tym miejscu balkonik. Udaj się w stronę widocznej w oddali interaktywnej krawędzi, do której musisz oczywiście doskoczyć. Przesuń się w lewo i tuż po doskoczeniu do mniejszej krawędzi zdecyduj się na to żeby się jej puścić. Przemieszczaj się teraz ostrożnie w dół, docierając w ten sposób do większej półki.

Wybierz się w lewo, wykonując po drodze mało wymagający skok. Zatrzymaj się po dotarciu do najbliższego narożnika głównej sali i zajmij się tu zlokalizowaniem nowego sekretu, a mianowicie pokazanego na dołączonym screenie pasożyta (Scaramech).

Podejdź do nieczynnego mechanizmu i wyceluj w widoczny nieco dalej przycisk. Zaczekaj aż przed Nilin pojawi się nowa ruchoma platforma, na którą należy oczywiście przeskoczyć. Po wykonaniu tej akcji skręć w prawo, wykonując nowy skok w stronę pobliskiego gzymsu. Przesuń się tu w prawo i po doskoczeniu do pionowego elementu ściany zjedź na sam dół.

Zbadaj interaktywny ekran, a następnie zbliż się do przycisku służącego do wzywania platform. Podobnie jak wcześniej, musisz wezwać platformę, wejść na nią i użyć panelu sterowania z zamiarem wprawienia jej w ruch. Platformę musisz zatrzymać w pokazanej na dołączonym screenie pozycji (także i tu nie możesz zbyt długo zwlekać!), czyli niedaleko interaktywnych krawędzi, do których Nilin będzie mogła doskoczyć.

Rozpocznij kolejną wspinaczkę, doskakując do górnej krawędzi i następnie przemieszczając się stopniowo w lewo. Docelowo musisz znaleźć się nad balkonikiem z dużą niebieską skrzynią, na której najbezpieczniej będzie właśnie wylądować. Zacznij od dokładnego zbadania tego balkoniku, co pozwoli ci zlokalizować pokazaną na screenie łatkę SAT (SAT Patch).

Możesz już podejść do panelu kontrolnego (Control Panel) i skorzystać z niego w celu zmodyfikowania tras przejazdu okolicznych platform. Po wykonaniu tej czynności zlokalizuj w tej okolicy nowy przycisk służący do wzywania platform i traf w niego ze Spammera.

Ustaw się na platforme, która się tu wkrótce pojawi i wejdź w interakcję z jej panelem sterowania. Po raz kolejny musisz pilnować się z doborem właściwego miejsca do zatrzymania platformy. Na ponowne użycie konsoli sterowania zdecyduj się mianowicie w momencie gdy platforma znajdzie się przy pokazanej na screenie interaktywnej krawędzi.

Doskocz do wspomnianej krawędzi, przejdź na drugą stronę, odchyl się do tyłu i wykonaj skok za siebie, lądując na nieaktywnej platformie. Skieruj się tu w lewo, docierając do wykorzystywanego już wcześniej pionowego elementu ściany. Tym razem zależy ci na tym żeby powrócić na wyżej położone balkoniki, tak więc rozpocznij wspinaczkę, ponownie odchylając się po chwili do tyłu i wykonując ostatni skok.

Jak zapewne zauważyłeś zlokalizowana po lewej stronie platforma jest teraz aktywna, tak więc ustaw się na niej i skorzystaj z jej panelu sterowania. Zatrzymaj tę platformę w momencie gdy znajdzie się przy pokazanym na powyższym screenie balkoniku, który zlokalizowany jest w jednym z narożników sali. Możesz już podejść do czerwonych drzwi i otworzyć je, opuszczając pomieszczenie z ruchomymi platformami.
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 7
- Podróż windą towarową | Epizod 7 w Remember Me
- Przeprawa przez salę z platformami | Epizod 7 w Remember Me
- Odnalezienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Wytropienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Pozyskanie wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Poskładanie w całość wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Dotarcie do centralnego posterunku ochrony | Epizod 7 w Remember Me
- Uzyskanie dostępu do Sześcianu Koncepcji | Epizod 7 w Remember Me
- Wejście do Sześcianu Koncepcji | Epizod 7 w Remember Me
- Epizod 7
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.