Dotarcie do miejsca więzienia zaprzyjaźnionego łowcy | Epizod 6 w Remember Me
Aktualizacja:
Dotarcie do miejsca więzienia zaprzyjaźnionego łowcy

Pozyskany przed chwilą elektroniczny wytrych (Pick-Socket) będziesz oczywiście mógł wykorzystywać do otwierania zamkniętych drzwi, przy czym działanie tego urządzenia jest nieco bardziej złożone, bo wymagana ono energii. Gra na szczęście już teraz pozwoli ci na dokładne zapoznanie się z tym jak wygląda cała procedura. Ustaw się na początek przy panelu sterownania oknem (Window Panel), wejdź do trybu celowania i wciśnij lewy przycisk myszy (lub odpowiedni przycisk na padzie). Wykonanie tej akcji pozwoli ci "pobrać" energię dla wytrycha z niepotrzebnego panelu.

Podejdź teraz z naładowanym wytrychem do nieczynnego panelu sterowania drzwi i zachowaj się w taki sam sposób jak wcześniej, czyli namierz panel i wciśnij lewy przycisk myszy. Efektem tej czynności będzie naładowanie panelu i otwarcie drzwi prowadzących do pomieszczenia administracji (Administration).

W pierwszej kolejności radzę wybrać się do jednego z niewielkich bocznych składzików, a to dlatego, że w pokazanym na screenie miejscu do jednej ze ścian przyczepiony jest pasożyt (Scaramech).


Zniszcz pasożyta i wyjdź ze składziku, przy czym pozostań w tym miejscu i użyj elektronicznego wytrycha (Pick-Socket) do "wyssania" energii z tutejszego panelu sterowania (screen 1). Ustaw się teraz w pokazanym na screenie 2 miejscu, czyli przy jednej z okiennic. Użyj wytrycha na odległość, doprowadzając do wysłania energii do widocznego w oddali panelu i odblokowując sobie tym samym wyjście z tego pomieszczenia.

Tuż po wkroczeniu do nowego dużego obszaru odwróć się i ponownie użyj elektronicznego wytrycha na tym samym panelu drzwi, bo energia będzie ci potrzebna do kolejnych działań. Na razie zajmij się zbadaniem tej okolicy, a konkretnie korytarza z oznaczeniem Trauma Room, na końcu którego pozostawiono pamięć Mnesist (Mnesist Memory) (powyższy screen).
[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris History (Historia Neo-Paryża) - New Economic Pact (Nowy pakt ekonomiczny)]

Powróć do głównego pomieszczenia i ustaw się przy pokazanej na dołączonym screenie okiennicy, wysyłając wiązkę energii w stronę widocznego w oddali panelu drzwi. Zauważ, że powróciłeś w okolice miejsca startu. Tuż po opuszczeniu pomieszczenia administracji odwróć się i raz jeszcze użyj elektronicznego wytrycha na tym samym panelu drzwi, doprowadzając w ten sposób do naładowania posiadanego urządzenia.


Pozostań jeszcze na chwilę w tej lokacji, ponownie korzystając ze schodów prowadzących na niższy poziom. Ustaw się przy pokazanych na screenie 1 drzwiach (Maintenance) i użyj wytrycha do naładowania ich panelu i odblokowania sobie przejścia. Zbadaj to niewielkie pomieszczenie, odnajdując w nim pokazaną na screenie 2 łatkę SAT (SAT Patch).

Wyjdź ze składziku i koniecznie użyj po raz kolejny wytrycha na panelu drzwi, tak by "odzyskać" potrzebną ci do dalszych kroków energię. Powróć na górę i wybierz korytarz zlokalizowany na lewo od windy, którą dotarłeś do tej lokacji. Podejdź do większych drzwi i w dobrze poznany już sposób użyj wytrycha żeby je otworzyć.

Wyrusz prosto, zatrzymując się przy drzwiach z oznaczeniem XP Unit A i odczekując aż automatycznie odblokowane zostanie dalsze przejście. Wejdź do sali z celami, zauważając, że w jednej z nich więziony jest zaprzyjaźniony łowca Bad Request. Zbadaj parter, odnajdując drabinkę, dzięki której można dotrzeć na górne balkoniki.

Rozpocznij eksplorację balkoników. Po dotarciu do ich końcowej części nie zbliżaj się od razu do celi z Bad Requestem, tylko najpierw rozejrzyj się za pokazanym na dołączonym screenie przyczepionym do sufitu pasożytem (Scaramech). Dopiero teraz podejdź do zaprzyjaźnionego łowcy.
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 6
- Dotarcie do windy | Epizod 6 w Remember Me
- Odnalezienie elektronicznego wytrycha | Epizod 6 w Remember Me
- Dotarcie do miejsca więzienia zaprzyjaźnionego łowcy | Epizod 6 w Remember Me
- Pokonanie strażników więziennych | Epizod 6 w Remember Me
- Pościg za celą z więzionym łowcą | Epizod 6 w Remember Me
- Odnalezienie doktora Quaida | Epizod 6 w Remember Me
- Wyeliminowanie obstawy doktora Quaida | Epizod 6 w Remember Me
- Wytropienie doktora Quaida | Epizod 6 w Remember Me
- Pokonanie przeciwników przyzwanych przez doktora Quaida | Epizod 6 w Remember Me
- Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me
- Epizod 6
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.