Przykładowe kombinacje ruchów | Kombinacje ruchów (combosy) w Remember Me
Aktualizacja:
Przykładowe kombinacje ruchów

Powyższy obrazek prezentuje przykładowe kombinacje ruchów, które były wykorzystywane na potrzeby niniejszego poradnika. Warto w tym miejscu przypomnieć, że nie wszystkie ruchy są od razu dostępne i że kolejne ataki z listy znajdującej się po prawej stronie ekranu możesz odblokowywać w nagrodę za awansowanie na wyższe poziomy doświadczenia. Po każdym awansie wybieraj zawsze taki ruch, który ci się aktualnie najbardziej przyda. Sprawdzaj też czy odblokowywany atak to uderzenie pięścią czy nogą, tak by nie zakupić przez przypadek niepotrzebnego aktualnie ruchu.
Zdecydowanie radzę najwięcej uwagi poświęcić na zaprojektowanie możliwie jak najlepszej "uniwersalnej" kombinacji, z której Nilin będzie mogła korzystać w niemal każdej bitwie i jest to szczególnie istotne jeśli nie chcesz sobie zaprzątać głowy zapamiętywaniem kolejności wciskania przycisków we wszystkich combosach. W moim przypadku taką uniwersalną kombinacją stała się ta ostatnia, czyli składająca się z maksymalnej liczby ośmiu ruchów. W początkowej części tej sekwencji warto umieścić mniej ofensywne ruchy, czyli na przykład regenerujące czy schładzające. Dalsza część combosa powinna składać się z ruchów mocy i na samym końcu najlepiej jest umieścić ruchy łańcuchowe, które odziedziczą i wzmocnią właściwości poprzednich akcji.
Opisana wyżej najdłuższa kombinacja zadaje bardzo duże obrażenia i w rezultacie wielu słabszych przeciwników może zginąć zanim zdołasz ją "doprowadzić" do końca. Jeżeli widzisz, że zbyt często dochodzi do takich sytuacji, to rozważ skonstruowanie nieco mniej złożonych combosów, chociażby takich jak te z drugiej i z trzeciej linii z obrazka.
Odblokowaną na samym początku gry najprostszą kombinację, która składa się z zaledwie trzech ruchów, polecam wykorzystywać do odpalania ruchów schładzających, chyba że dążysz do jak najczęstszego używania specjalnych ataków i/lub masz problemy z pokonywaniem niektórych bossów, których można osłabiać wyłącznie dzięki specjalnym ruchom. W takiej sytuacji warto rozważyć dokonanie podmiany w jednym z pozostałych combosów już wedle własnego uznania (za wyjątkiem ruchów łańcuchowych, które absolutnie powinny znaleźć się na samym końcu kombinacji).
0
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.