Dotarcie do miejsca pobytu Scylli Cartier-Wells | Epizod 5 w Remember Me
Aktualizacja:
Dotarcie do miejsca pobytu Scylli Cartier-Wells

Podejdź do ściany z interaktywnym pionowym elementem i przystąp w tym miejscu do wspinaczki. Po znalezieniu się przy górnym balkonie budynku Memorize zacznij przesuwać się w prawo, docierając do miejsca, w którym Nilin będzie się mogła podciągnąć. Przygotuj się, bo przed Tobą największa bitwa tego epizodu!

Na sam początek czeka Cię starcie z elitarnym strażnikiem (Elite Enforcer), któremu będą towarzyszyły dwa zniewolone mutanty (Reconversion Leaper). Z racji tego, że na balkonie nie ma chwilowo żadnych innych przeciwników najlepiej będzie na spokojnie rozprawić się najpierw z mutantami (polecam długie combosy) i następnie z elitarnym żołnierzem (ruchy regeneracji lub Bomba logiczna).
[Nowy wpis w dzienniku: Enemy Information (Informacje na temat przeciwników) - Reconversion Leaper]

W drugiej części bitwy wezmą udział nowy elitarny strażnik (Elite Enforcer) oraz dość liczna grupa "standardowych" wartowników (Enforcer) (Heavy Enforcer). Z racji tego, że przeciwnicy początkowo powinni być rozstawieni blisko siebie wskazane jest skorzystanie z Bomby logicznej (Logic Bomb). W dalszej fazie walk zajmij się zniszczeniem tarcz strażników i tradycyjnie zostaw sobie elitarnego oponenta na sam koniec.

Trzecia część bitwy jest zdecydowanie najtrudniejsza, albowiem oprócz elitarnego strażnika (Elite Enforcer) i zwykłych przeciwników (Enforcer) na balkonie pojawią się też dwa roboty Nephilim (AV-48N Nephilim). Staraj się przede wszystkim pozostawać w ciągłym ruchu, albowiem z racji niewielkich rozmiarów pola walk łatwiej niż zazwyczaj będzie odnieść niepotrzebne obrażenia. Pierwszą z maszyn Nephilim najlepiej jest zniszczyć dzięki wykorzystaniu specjalnego ruchu Rdzewiej w szczątkach (Rust In Pieces), dzięki czemu eksplodując zabije lub osłabi ona także pozostałych wrogów.

Jeśli zaś chodzi o drugiego robota, możesz zaczekać na zregenerowanie się specjalnego ataku (pamiętaj o ruchach schładzających!) lub użyć alternatywnej metody, czyli dystansowego ataku Junk Bolt. Atakowaniem wartowników zajmij się dopiero po rozprawieniu się z robotami Nephilim, najpierw eliminując zwykłych żołnierzy i następnie elitarnych najemników (zapewne dostępna jest już ponownie Bomba logiczna).

Po zakończonych walkach wysłuchaj rozmowy z Edge'em i podejdź do pierwszej wirtualnej projekcji (Remembrane) powiązanej z postacią kapitana Trace'a. Po rozpoczęciu odtwarzania projekcji bądź gotowy do wykonania procesu synchronizacji, dzięki czemu odblokujesz sobie możliwość uaktywnienia zamka w drzwiach wejściowych do budynku.

Podejdź do drugiej wirtualnej projekcji i ją odtwórz. Przed Tobą niezbyt skomplikowana zagadka polegająca na odgadnięciu prawidłowej kombinacji do drzwi w oparciu o podpowiedzi podsuwane przez kapitana Trace'a. Prawidłowa kombinacja pokazana została na powyższym screenie i wygląda ona następująco: 2-0-5-8.

Wejdź do budynku i zajmij się dokładnym zbadaniem pierwszej dużej sali, albowiem do odnalezienia jest w tym miejscu pokazany na dołączonym screenie pasożyt (Scaramech). Ruszaj dalej, zatrzymując się po dotarciu do nieczynnej windy.

Jak zapewne zauważyłeś możesz tu wybrać czy chcesz skorzystać z lewych czy z prawych schodów. Wybór ten nie odgrywa żadnej roli, bo w obu przypadkach wpadniesz na drony bojowe patrolujące okolicę. Bardzo ostrożnie przemieszczaj się do przodu, unikając znalezienia się w polu rażenia dronów. Niezależnie od wybranej ścieżki musisz zdecydować się na postój w jednym z narożników i zaczekaj aż przeleci obok Ciebie pierwszy z dronów.

Nie śpiesz się z opuszczeniem tej lokacji, tylko zajmij się koniecznie zbadaniem pokazanego na powyższym screenie czerwonego pomieszczenia, w którym pozostawiono pamięć Mnesist (Mnesist Memory).
[Nowy wpis w dzienniku: Technology (Technologia) - Pick-socket (Elektroniczny wytrych)]

Dopiero teraz wybierz przejście prowadzące do biura Scylli Cartier-Wells. Wciśnij w odpowiednim momencie klawisz/przycisk interakcji, dzięki czemu przystąpisz do nowej sekwencji związanej z modyfikowaną wspomnień Scylli.
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 5
- Dotarcie do rotundy | Epizod 5 w Remember Me
- Przeprawa przez zniszczoną rotundę | Epizod 5 w Remember Me
- Przeprawa przez zalaną dzielnicę | Epizod 5 w Remember Me
- Eksploracja pawilonu komercyjnego | Epizod 5 w Remember Me
- Przedostanie się do wejścia dla VIP-ów | Epizod 5 w Remember Me
- Ucieczka przed myśliwcem kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me
- Dokonanie kradzieży wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me
- Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me
- Dotarcie do miejsca pobytu Scylli Cartier-Wells | Epizod 5 w Remember Me
- Zmodyfikowanie wspomnień Scylli Cartier-Wells | Epizod 5 w Remember Me
- Epizod 5
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.