Odnalezienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
Aktualizacja:
Odnalezienie kapitana Trace'a

Wysłuchaj rozmowy z Edge'em i następnie zajmij się zbadaniem dwóch niewielkich bocznych pomieszczeń, przy wejściu do których stoi robot z mopem. Na jednym ze stolików w drugim z pomieszczeń powinieneś zauważyć ulepszenie skupienia (Focus Boost). Zabierz sekret i powróć do głównego korytarza, wznawiając dość liniowy przemarsz i docierając do nowych drzwi.

Zignoruj chwilowo nieaktywną windę zlokalizowaną po lewej stronie i udaj się w prawo. Zachowaj ostrożność, bo w jednym z kolejnych korytarzy Nilin zostanie napadnięta przez dwóch elitarnych strażników z tarczami (Elite Heavy Enforcer). Użyj ataku Junk Bolt do zniszczenia obu tarcz, po czym rozpraw się z wartownikami dzięki wykorzystaniu Kamuflażu Sensen lub Bomby logicznej wspieranej przez ruchy regeneracji.

Pozostań na kilka chwil w korytarzu, w którym walczyłeś z przeciwnikami i dokładnie go zbadaj, odnajdując w pokazanym na screnie miejscu nowego pasożyta (Scaramech).

Zlokalizuj wejście do apartamentu 205 i rozpocznij jego eksplorację. Na stoliku przy pokazanej na dołączonym screenie dużej okiennicy z roletami leży pamięć Mnesist (Mnesist Memory).
[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris History (Historia Neo-Paryża) - Deluge 2.0 (Potop 2.0)]

Zbadaj resztę apartamentu, odnajdując przycisk drzwi przeciwogniowych (Fire Exit). Ustaw się na prawo od tego przycisku, w pokazanym na screenie miejscu. Dopiero teraz wyceluj w przycisk i użyj na nim elektronicznego wytrycha (Pick-Socket) celem wyssania energii. Szybko przejdź pod opuszczającymi się drzwiami przeciwogniowymi (jeśli nie zdążyłeś to powtórz całą operację).

Możesz już powrócić do punktu startu i skierować się w stronę wspomnianej wcześniej windy. Użyj elektronicznego wytrycha do naładowania panelu zlokalizowanego przy windzie, a następnie wejdź do niej i wciśnij przycisk celem wprawienia jej w ruch. Zaczekaj aż winda przetransportuje Cię na nowy poziom kompleksu mieszkalnego, wysłuchując w międzyczasie rozmowy z Edge'em.

Wyjdź z windy, skręć w prawo i rozpocznij eksplorację okolicy, nie przejmując się chwilowo mutantami atakującymi bezbronnych cywilów. Zatrzymaj się po znalezieniu się w pobliżu pokazanego na screenie zniszczonego sklepu, likwidując tutejszego pasożyta (Scaramech). Możesz już ruszać dalej, docierając do nieczynnych schodów ruchomych. Zejdź na dół i przeskocz nad niewielką przeszkodą, docierając do miejsca stoczenia nowej bitwy.

Dość istotną cechą tej bitwy (a także kilku kolejnych z dalszej części tego epizodu) jest to, że nowi przeciwnicy (Reconversion Leaper) (Skinner Leaper) będą pojawiali się na bieżąco w trakcie jej trwania, a nie standardowo dopiero po wyeliminowaniu całej aktualnej grupy. Warto o tym pamiętać, nie wykorzystując najlepszych specjalnych ruchów do pozbycia się ostatnich widocznych przeciwników. Co do potworów, które napadną Nilin, w pierwszej kolejności atakuj zniewolone mutanty, pomagając sobie specjalnymi atakami (za wyjątkiem Sensen DOS-a) i używając Spammera do sprowadzania je na ziemię (po tym jak przyczepią się do ścian).

Atakowaniem Skinnerów zajmuj się z kolei tylko wtedy gdy wszystkie mniejsze mutanty zostały na daną chwilę wyeliminowane. Stosuj najlepsze posiadane ataki (ruchy mocy, Bomba logiczna, Furia Sensen), szczególnie jeśli w okolicy znajduje się więcej niż jeden Skinner (potwory te mogą się wtedy wzajemnie "osłaniać", cechując się zwiększoną wytrzymałością). Walcz do momentu pozbycia się wszystkich mutantów.

Udaj się do jedynych dostępnych drzwi i wyrusz w stronę baru, mijając odnaleziony na półpiętrze punkt medyczny (SAT Hatch). Po skorzystaniu ze schodów obróć się w prawo, odnajdując przyczepionego do ściany i pokazanego na powyższym screenie pasożyta (Scaramech). Zniszcz pasożyta i otwórz kolejne drzwi, doprowadzając do załączenia krótkiej cut-scenki ukazującej uciekającego kapitana Trace'a.
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 7
- Podróż windą towarową | Epizod 7 w Remember Me
- Przeprawa przez salę z platformami | Epizod 7 w Remember Me
- Odnalezienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Wytropienie kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Pozyskanie wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Poskładanie w całość wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 7 w Remember Me
- Dotarcie do centralnego posterunku ochrony | Epizod 7 w Remember Me
- Uzyskanie dostępu do Sześcianu Koncepcji | Epizod 7 w Remember Me
- Wejście do Sześcianu Koncepcji | Epizod 7 w Remember Me
- Epizod 7
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.