Ucieczka przed myśliwcem kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me
Aktualizacja:
Ucieczka przed myśliwcem kapitana Trace'a

Kapitan Gabriel Trace pojawi się w trakcie wyświetlania scenki przerywnikowej, pilotując myśliwiec i dążąc do zamordowania Nilin. Przed Tobą bardzo długa scena ucieczki, którą musisz rozpocząć tuż po odzyskaniu pełnej kontroli nad główną bohaterką.

Wyrusz prosto, przeskakując nad balustradą. Po wylądowaniu na niższej partii dachu skieruj się w stronę poziomych rur, nad którymi również należy przeskoczyć. Kontynuuj bieg, doskakując do rury przymocowanej do sąsiedniego budynku. Nilin utraci tu na chwilę równowagę, ale nie musisz się na szczęście obawiać tego, że zginie, bo scena ta jest w pełni wyreżyserowana.

Zaczekaj aż Nilin złapie się gzymsu i zacznij przesuwać się w prawo, doskakując do prawej krawędzi, a następnie do tej zlokalizowanej powyżej. Przesuń się raz jeszcze w prawo, wykonując skok w stronę dachu, na który można się wspiąć. Ruszaj dalej i bądź gotowy na kolejne spotkanie z myśliwcem Trace'a.

Skieruj się od razu prosto, nie przejmując się tym, że biegniesz w stronę wrogiej maszyny latającej. Uważaj po dotarciu do szklanego dachu, wybierając jego prawą część i unikając tym samym wpadnięcia do budynku.

Bądź gotowy na wykonanie skoku w stronę najbliższego rusztowania i skręć następnie w lewo. Nilin po chwili spadnie na niższy poziom rusztowań i dokładnie w tym momencie powinieneś się zatrzymać. Obróć się o 180 stopni i wykonaj kilka kroków do przodu, starając się jak najszybciej zlokalizować pokazaną na screenie pamięć Mnesist (Mnesist Memory).
[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris Landmarks (Punkty orientacyjne Neo-Paryża) - Memorize HQ (Główna siedziba Memorize)]

Ponownie odwróć się i błyskawicznie wznów ucieczkę, albowiem wrogi myśliwiec w dalszym ciągu będzie prowadził ostrzał. Doskocz do kolejnego rusztowania i po wyświetleniu krótkiej cut-scenki zwróć się w stronę nowej zasłony (Shutter). Użyj szybko Force Spammera do opuszczenia tej zasłony (nie możesz się zbytnio ociągać, bo zostaniesz ostrzelany).

Podbiegnij do opuszczonej przed chwilą zasłony i złap się tutejszej krawędzi. Przystąp teraz do doskakiwania do kolejnych okolicznych krawędzi, przesuwając się sukcesywnie w lewo. Zatrzymaj się w pokazanej na screenie pozycji. Zaczekaj aż Trace zakończy ostrzał tej części rusztowania i DOPIERO WTEDY doskocz do górnej krawędzi. W analogiczny sposób zachowaj się po zbliżeniu do drugiego uszkodzonego fragmentu rusztowania.

Przesuń się teraz w prawo, odchyl do tyłu i wykonaj skok w stronę tutejszej platformy. Odwróć się i wyceluj w znajdujący się po prawej stronę przycisk (Drone Access). W dobrze poznany już sposób użyj Force Spammera do opuszczenia metalowego obiektu i tym samym utrudnienia Trace'owi prowadzenia dalszego ostrzału.

Pozostań w tym samym miejscu i doskocz do interaktywnej krawędzi znajdującej się przy opuszczonym przed chwilą fragmencie ściany. Przesuwaj się tu w prawo, docierając po kilku chwilach na nowy stabilny balkonik. Szybko wznów ucieczkę, bo znajdziesz się pod ostrzałem. Przejdź nad balustradą i doskocz do widocznego w oddali kolejnego balkoniku.

Po wylądowaniu na wspomnianym balkoniku odwróć się i zajmij zlokalizowaniem pokazanego na dołączonym screenie pasożyta (Scaramech). Dopiero po pozbyciu się pasożyta otwórz tutejsze drzwi, przyczyniając się do załączenia przez grę kolejnego filmiku przerywnikowego.

Od razu rozpocznij bieg, bo w wyniku ostrzału myśliwca niszczone będą kolejne fragmenty posadzki. W początkowej części ucieczki będziesz mógł łatwo omijać odpadające elementy, ale z czasem zmuszony zostaniesz do wykonywania skoków, które muszą być oczywiście w miarę precyzyjne. Tuż po wylądowaniu na większym balkoniku wbiegnij do prawego budynku, powstrzymując myśliwiec na pewien czas przed dalszym ostrzałem.

Główna bohaterka wpadnie po chwili na dwóch stróżów prawa (Enforcer), przy czym z ich eliminacją nie powinieneś mieć najmniejszych problemów. Dotrzyj do nowych drzwi i po ich otwarciu przeskocz nad balustradą. Wykonanie tej czynności zaowocuje ponownym pojawieniem się myśliwca Trace'a, tak więc SZYBKO zacznij przemieszczać się w lewo.

Doskakuj do kolejnych interaktywnych krawędzi, nie pozwalając sobie na żadne dłuższe przestoje. W trakcie korzystania z czerwonej rurki wciśnij też dodatkowo przycisk odpowiedzialny za przyśpieszenie wspinaczki, bo w przeciwnym wypadku możesz nie zdążyć z ucieczką przez wrogą maszyną latającą. Przedostań się do górnej części rury, po czym ponownie zacznij doskakiwać do lewych gzymsów.

Po minięciu narożnika budynku szybko doprowadź do tego żeby Nilin odchyliła się za siebie i wciśnij klawisz/przycisk skoku. Gra wkrótce wyświetli scenkę przerywnikową, po zakończeniu której znajdziesz się wewnątrz jednego z apartamentów. Otwórz drzwi wyjściowe z mieszkania i ruszaj dalej. Zachowaj czujność, bo tuż po wkroczeniu do większego pomieszczenia zaatakuje Cię grupa strażników (Enforcer) (Heavy Enforcer) (Elite Enforcer).

W trakcie rozgrywania tej bitwy najbardziej musisz oczywiście uważać na elitarnego stróża prawa, starając się w miarę możliwości unikać jego ataków. Skup się początkowo na przeciwnikach wyposażonych w tarcze. Jak zapewne pamiętasz do niszczenia tarcz możesz używać dystansowego ataku Junk Bolt lub (lepszy pomysł) specjalnego ruchu o nazwie Bomba logiczna (Logic Bomb).

Po tym jak pozbawisz wszystkich przeciwników tarcz skup się na wyprowadzaniu długich kombinacji ruchów w połączeniu z pozostałymi specjalnymi akcjami. Elitarnym najemnikiem zajmij się na samym końcu. Możesz tak jak wcześniej próbować kombinacji z dużą liczbą ruchów regeneracji lub zdecydować się na ponowne odpalenie Bomby logicznej.
[Nowy wpis w dzienniku: Enemy Information (Informacje na temat przeciwników) - Heavy Enforcer]

Po wygraniu bitwy jak najszybciej opuść pomieszczenie, w którym się ona odbyła, albowiem Trace po chwili ponownie przystąpi do ostrzału. Rozpocznij eksplorację nowego korytarza, zatrzymując się przy pokazanych na screenie częściowo niedomkniętych drzwiach. Ustawienie się we właściwej pozycji pozwoli ci zlokalizować i zniszczyć kolejnego pasożyta (Scaramech).

Ruszaj dalej, otwierając lewe drzwi prowadzące do klatki schodowej. Po dotarciu na wyższe piętro rozpraw się z pojedynczym wartownikiem (Enforcer) i zajmij się zlokalizowaniem kolejnych drzwi oddzielających główne korytarze od schodów. Skorzystaj w razie potrzeby z punktu medycznego (SAT Hatch) i wyjdź po schodach na dach budynku. Wkrótce otrzymasz zaktualizowane wytyczne.
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 5
- Dotarcie do rotundy | Epizod 5 w Remember Me
- Przeprawa przez zniszczoną rotundę | Epizod 5 w Remember Me
- Przeprawa przez zalaną dzielnicę | Epizod 5 w Remember Me
- Eksploracja pawilonu komercyjnego | Epizod 5 w Remember Me
- Przedostanie się do wejścia dla VIP-ów | Epizod 5 w Remember Me
- Ucieczka przed myśliwcem kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me
- Dokonanie kradzieży wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me
- Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me
- Dotarcie do miejsca pobytu Scylli Cartier-Wells | Epizod 5 w Remember Me
- Zmodyfikowanie wspomnień Scylli Cartier-Wells | Epizod 5 w Remember Me
- Epizod 5
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.