Dokonanie kradzieży wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me
Aktualizacja:
Dokonanie kradzieży wspomnień kapitana Trace'a

W celu pozyskania wspomnień kapitana Trace'a musisz najpierw dostatecznie zbliżyć się do jego myśliwca. Kluczem do sukcesu jest sprawne przemieszczanie się pomiędzy okolicznymi zasłonami, unikając wykrycia przez oświetlającą dach maszynę latającą. Zaczekaj na odpowiedni moment (obrócenie się myśliwca w inną stronę) i podbiegnij szybko do lewego komina.

W analogiczny sposób dotrzyj do trzeciego komina. Trace powinien w tym momencie przystąpić do oświetlania okolic pobliskiej drabinki, tak więc możesz się trochę rozejrzeć po okolicy. Pozostań przy trzecim kominie i obejdź go ze wszystkich stron, dzięki czemu zlokalizujesz pokazanego na screenie pasożyta (Scaramech).

Obróć się teraz w prawo i zlokalizuj widoczną w oddali turbinę (Turbine). Użyj Spammera do uaktywnienia tej turbiny, dzięki czemu kapitan Trace obróci myśliwiec i zajmie się oświetlaniem początkowej części dachu.

Szybko wyrusz w stronę lewej drabiny i użyj jej w celu przedostania się na najwyższą część dachu. Po dotarciu na górę obróć się w prawo i wykonaj skok w stronę myśliwca Trace'a.

Wyczekuj momentu wyświetlenia przez grę informacji o możliwości dokonania kradzieży wspomnień kapitana Trace'a (powyższy screen) i szybko wciśnij klawisz/przycisk interakcji żeby tego dokonać (nie możesz się tu ociągać, bo w przeciwnym wypadku Nilin zostanie zrzucona z myśliwca i zginie).
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 5
- Dotarcie do rotundy | Epizod 5 w Remember Me
- Przeprawa przez zniszczoną rotundę | Epizod 5 w Remember Me
- Przeprawa przez zalaną dzielnicę | Epizod 5 w Remember Me
- Eksploracja pawilonu komercyjnego | Epizod 5 w Remember Me
- Przedostanie się do wejścia dla VIP-ów | Epizod 5 w Remember Me
- Ucieczka przed myśliwcem kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me
- Dokonanie kradzieży wspomnień kapitana Trace'a | Epizod 5 w Remember Me
- Dotarcie do głównej siedziby Memorize | Epizod 5 w Remember Me
- Dotarcie do miejsca pobytu Scylli Cartier-Wells | Epizod 5 w Remember Me
- Zmodyfikowanie wspomnień Scylli Cartier-Wells | Epizod 5 w Remember Me
- Epizod 5
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.