Pokonanie strażników więziennych | Epizod 6 w Remember Me
Aktualizacja:
Pokonanie strażników więziennych

Tuż po odzyskaniu kontroli nad Nilin przeskocz jak najszybciej nad balustradą, unikając w ten sposób znalezienia się w polu rażenia zbliżającego się drona bojowego. Przygotuj się do stoczenia w tym miejscu dłuższej i zarazem dość wymagającej bitwy.

W pomieszczeniu wkrótce zjawi się elitarny wartownik (Elite Enforcer) w otoczeniu grupki zniewolonych mutantów (Reconversion Leaper). W pierwszej kolejności zajmij się wyeliminowaniem potworów, a następnie skup się na strażniku (tradycyjnie już polecam często korzystać z ruchów regeneracji, a także ze specjalnej akcji Bomba logiczna).

Pokonanie pierwszej grupy przeciwników doprowadzi do pojawienia się drugiego elitarnego strażnika, któremu będzie towarzyszyło jeszcze więcej zniewolonych potworów. Gra w tym momencie odblokuje ci dostęp do nowego specjalnego ruchu, a mianowicie Kamuflażu Sensen (Sensen Camo). Wybierz oczywiście tę akcję z rozwijanego menu. Działanie kamuflażu polega na uczynieniu Nilin niewidzialną na 30 sekund, przy czym tryb ten może przestać wcześniej działać jeśli zdecydujesz się na wykonanie jakiegoś ataku. Zgodnie z sugestią gry zajdź elitarnego strażnika od tyłu i doprowadź do przeładowania jego czipu (Overload - powyższy screen), dzięki czemu błyskawicznie się z nim rozprawisz i w rezultacie nie będziesz musiał z nim staczać pełnoprawnego pojedynku.

Jak zapewne zauważyłeś wyeliminowanie elitarnego strażnika zmniejszyło poziom agresji u mutantów, nad którymi sprawował wcześniej kontrolę, a to z kolei sprawi, że ich eliminacja powinna ci przyjść z łatwością (korzystaj oczywiście z innych dostępnych specjalnych akcji jeśli chcesz szybciej odnieść zwycięstwo). Na sam koniec zostaw sobie ostatniego elitarnego przeciwnika, rozprawiając się z nim w dowolny sposób.
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 6
- Dotarcie do windy | Epizod 6 w Remember Me
- Odnalezienie elektronicznego wytrycha | Epizod 6 w Remember Me
- Dotarcie do miejsca więzienia zaprzyjaźnionego łowcy | Epizod 6 w Remember Me
- Pokonanie strażników więziennych | Epizod 6 w Remember Me
- Pościg za celą z więzionym łowcą | Epizod 6 w Remember Me
- Odnalezienie doktora Quaida | Epizod 6 w Remember Me
- Wyeliminowanie obstawy doktora Quaida | Epizod 6 w Remember Me
- Wytropienie doktora Quaida | Epizod 6 w Remember Me
- Pokonanie przeciwników przyzwanych przez doktora Quaida | Epizod 6 w Remember Me
- Pojedynek z bossem - Johnny Greenteeth | Epizod 6 w Remember Me
- Epizod 6
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.