Rodzaje ruchów | Kombinacje ruchów (combosy) w Remember Me
Aktualizacja:
Rodzaje ruchów
Uwaga - Wszystkie podstawowe kwestie związane z walką zostały omówione w opisie przejścia. Gra w bardzo dokładny sposób omawia też każdy nowy element w momencie jego odblokowania, tak więc pamiętaj o dokładnym czytaniu wyświetlanych na ekranie informacji!
System walki w Remember Me jest pod wieloma względami wyjątkowy, albowiem dzięki opcji konstruowania własnych kombinacji ruchów (combosów) możesz dokładnie ustalać jakie typy ataków Nilin ma wyprowadzać i czemu dokładnie mają one służyć (regeneracja, zadawanie jak największych obrażeń itp.). Gwoli przypomnienia, w grze mamy podział na pięć rozdzajów ruchów:
- Ruchy podstawowe (kolor szary) - Każda kombinacja, niezależnie od tego czy składa się z trzech czy nawet ośmiu uderzeń, rozpoczyna się właśnie od podstawowego ruchu. Ataki te zadają normalne obrażenia i nie mają żadnych dodatkowych "właściwości".
- Ruchy mocy (Power Pressens - kolor czerwony) - Kategoria ta jest odblokowywana w trakcie staczania pierwszej bitwy z mutantami, czyli tuż po rozpoczęciu pierwszego epizodu gry. Główną cechą tych ruchów jest to, że pozwalają one na zadawanie o wiele większych obrażeń.
- Ruchy regeneracji (Regen Pressens - kolor pomarańczowy) - Kategoria ta jest odblokowywana po napotkaniu jednej z większych grup mutantów w drodze do baru Tommy'ego w pierwszym epizodzie gry. Główną cechą tych ruchów jest odnawianie części paska zdrowia Nilin wraz z każdym poprawnym uderzeniem.
- Ruchy schładzające (Cooldown Pressens - kolor fioletowy) - Kategoria ta jest odblokowywana po napotkaniu dużej grupy wartowników w początkowej części drugiego epizodu gry. Główną cechą tych ruchów jest to, że skracają one czas oczekiwania na regenerację specjalnych ataków (S-Pressens).
- Ruchy łańcuchowe (Chain Pressens - kolor niebieski) - Kategoria ta jest odblokowywana w trakcie przeprawy przez drugą część slumsów w trzecim epizodzie gry. Główną cechą tych ruchów jest to, że dziedziczą i wzmacniają one efekty działania poprzednich ataków z danej kombinacji.
0
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.