Dotarcie do baru Tommy'ego | Epizod 3 w Remember Me
Aktualizacja:
Dotarcie do baru Tommy'ego

Wysłuchaj rozmowy z Tommym i użyj Spammera na nowo odblokowanych drzwiach wyjściowych z magazynu. Wykonaj skok w stronę sąsiedniej platformy, na której znajduje się punkt medyczny (SAT Hatch). Przedostań się na wyższą półkę i podejdź do krawędzi platformy, ustawiając się w pokazanym na screenie miejscu. Zaczekaj na zniknięcie wyładowań i szybko doskocz do nowych interaktywnych krawędzi. Błyskawicznie przedostań się na samą górę i wykonaj skok w stronę lewego gzymsu.

Przesuń się w lewo, odchyl za siebie i doskocz do kolejnej krawędzi. Tu przesuwaj się w prawo, przy czym po kilku chwilach ponownie zmuszony zostaniesz do tego żeby wykonać skok za siebie. Doskocz do górnej krawędzi, a następnie do tej zlokalizowanej po lewej stronie. Na sam koniec zdecyduj się na wykonanie skoku w stronę niebieskiej balustrady, co doprowadzi do wyświetlenia krótkiej scenki przerywnikowej.

Po wylądowaniu w strefie załadunkowej wyrusz prosto, otwierając nowe drzwi. Przejdź do kolejnej lokacji i rozejrzyj się przy nieczynnym sklepie za pokazaną na dołączonym screenie pamięcią Mnesist (Mnesist Memory). Obróć się teraz w lewo i wyślij pocisk ze Spammera w stronę poprzeczki (Locking Bar), doprowadzając do odblokowania interaktywnego elementu, po którym możesz się wspiąć. Zeskocz na arenę i podejmij próbę otwarcia tutejszych drzwi.
[Nowy wpis w dzienniku: Neo-Paris VIPs (VIP-y Neo-Paryża) - Nilin]

Przed Tobą kolejne walki, w których początkowo wezmą udział wyłącznie niewidzialne mutanty (Strangler Leaper). Pierwsza część tej bitwy ma bardzo zbliżony przebieg do poprzedniego starcia z niewidzialnymi kreaturami. Załącz w rezultacie reflektor (Floodlight) i dopiero wtedy przystąp do atakowania potworów, starając się rozprawić z jak największą liczbą z nich przed ponownym nastaniem ciemności.

Reflektor zostanie wkrótce uszkodzony przez jednego z mutantów, przy czym gra ułatwi ci w tym momencie dalszą rozgrywkę i odblokuje dostęp do drugiego specjalnego ruchu o nazwie Sensen DOS. Akcję tę podobnie jak tryb furii wybiera się z okrągłego menu i jej działanie polega na ogłuszeniu wszystkich postaci przebywających w okolicy. Odpal ten ruch i od razu zajmij się atakowaniem bezbronnych chwilowo potworów (pamiętaj o tym, że w przeciwieństwie do furii musisz stosować normalne kombinacje ruchów).

Po zakończeniu działania akcji Sensen DOS skup się przede wszystkim na wyprowadzaniu kombinacji z ruchami schładzającymi, albowiem wspomniany wyżej specjalny ruch domyślnie potrzebuje aż trzech minut na regenerację. Oprócz niewidzialnych potworów uważaj też na nowe "zwykłe" mutanty (Prowler Leaper). Sprawdzaj również co pewien czas stan reflektora, albowiem możliwe będzie jego ponowne załączenie. Kontynuuj prowadzenie walk do momentu oczyszczenia całej tej lokacji.

Możesz już podejść do terminalu sterowania platformą i wejść z nim w interakcję. Zaczekaj na pojawienie się w tym miejscu platformy i skorzystaj z interaktywnej poprzeczki żeby się na nią przedostać. Użyj tu nowego terminalu odpowiedzialnego za załączenie okolicznych poprzeczek (Locking Bars).

Przed Tobą niezbyt skomplikowana zagadka, która polega na używaniu Spammera do trafiania w kolejne poprzeczki (Locking Bars) z zamiarem modyfikacji ich ułożenia. Twoim celem jest przygotowanie sobie drogi (symbolizowanej przez zielone linie) do drabinki zlokalizowanej u góry po lewej stronie. W niektóre poprzeczki musisz trafić więcej niż jeden raz i prawidłowa ścieżka pokazana została na powyższym screenie.

Powróć na dół i wyrusz w stronę pierwszej poprzeczki, do której musisz oczywiście doskoczyć. Możesz już rozpocząć niezbyt wymagającą wspinaczkę, korzystając z kolejnych zielonych poprzeczek. Jeśli wszystko wykonałeś zgodnie z planem to dotarcie do interaktywnej drabiny (musisz odchylić się za siebie żeby do niej doskoczyć) nie sprawi ci żadnych problemów.

Zainteresuj się tutejszym punktem medycznym (SAT Hatch), po czym skorzystaj z dużego prawego otworu. Nabierz rozpędu i wykonaj skok w stronę pobliskiej interaktywnej krawędzi. Po złapaniu się jej skieruj się w lewo i opuść się, chwytając się niżej położonego gzymsu. Po chwili ponownie będziesz musiał się opuścić, a następnie doskoczyć do krawędzi zlokalizowanej po lewej stronie dużej sali.

Ponownie opuść się, po czym zacznij przemieszczać się w prawo. Na sam koniec odchyl się za siebie i doskocz do nowej drabinki. Przedostań się na stabilną platformę i zanim cokolwiek więcej zrobisz zbadaj obszar wokół siebie, co pozwoli ci zlokalizować pokazanego na dołączonym screenie pasożyta (Scaramech).

Ustaw się teraz w pobliżu pracującego wentylatora i wyślij pocisk ze Spammera w stronę zlokalizowanej pod nim turbiny. Szybko wykonaj skok w stronę wentylatora, bo jego łopatki zatrzymają się jedynie na kilka chwil.

Przejdź na drugą stronę wentylatora i ruszaj dalej, natrafiając po drodze na nowy ekran. Zajmij się zlokalizowaniem pokazanych na dołączonym screenie interaktywnych krawędzi, docierając z ich pomocą na górny balkonik, na którym pozostawiono łatkę SAT (SAT Patch).

Powróć na dół i dopiero teraz wyceluj w przycisk obsługi drona, doprowadzając tym samym do odblokowania tutejszego przejścia. Przed Tobą ostatnia już część przeprawy mającej na celu dotarcie do baru, w trakcie której należy jedynie przeskoczyć nad dwoma balustradami.

Po znalezieniu się przy barze Tommy'ego gra wyświetli nową cut-scenkę. Tuż po zakończeniu scenki przerywnikowej rozpraw się z kilkoma okolicznymi mutantami (Prowler Leaper) i wysłuchaj rozmowy z sojusznikiem. Przygotuj się do stoczenia kilku dłuższych bitew z potworami.
0
- Remember Me - poradnik do gry
- Remember Me - poradnik do gry
- Epizod 3
- Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me
- Przeprawa przez drugą część slumsów | Epizod 3 w Remember Me
- Pokonanie pierwszej grupy niewidzialnych mutantów | Epizod 3 w Remember Me
- Dotarcie do baru Tommy'ego | Epizod 3 w Remember Me
- Obrona baru przed mutantami | Epizod 3 w Remember Me
- Zablokowanie tuneli mutantów | Epizod 3 w Remember Me
- Odnalezienie Johnny'ego Greenteetha | Epizod 3 w Remember Me
- Dokonanie kradzieży wspomnień Johnny'ego Greenteetha | Epizod 3 w Remember Me
- Wydostanie się ze stacji metra | Epizod 3 w Remember Me
- Dotarcie w okolice wejścia do Twierdzy w Bastylii | Epizod 3 w Remember Me
- Pojedynek z bossem - AV-78 Zorn | Epizod 3 w Remember Me
- Epizod 3
- Remember Me - poradnik do gry
Komentarze czytelników
FALKA1521 Legionista

Gra spoko. Nie miałem na najtrudniejszym problemów z przejściem.
tukaram3030 Pretorianin
NA 150 GIER KTORE ROZWALILEM TO TA.JEST JEDNA Z FAJNIEJSZYCH MILO SIE GRA,FAJNE UMIEJETNOSCI WALKI I INNE. MAM.NADZIEJE ZE W NASTEPNEJ CZĘŚCI ZROBIĄ OTWART WIEKSZY SWIAT,ZADANIA POBOCZNE ITP.NIEWIELE BRAKUJE DO PERFEKCJI. --JESZCZE KILKA KOMBOSOW I RZUTOW Z MMA BY SIE PRZYDALO I GRAFIKA PRZYJEMNA I NIEWYMAGAJACA SMIGA NA 1G GTS 360M NA.LAPKU.TISHIBA QOSMIO.POLECAM :-D
zanonimizowany963606 Junior
Kolejny problem -.- Kiedy próbuję dojechać do Madame winda jedzie i dojechać nie może.Wiecie może o co chodzi?Błąd gry,sprzętu?
zanonimizowany963606 Junior
Pomoze ktos? Nie wiem,czy to blad gry,czy cos,jednak gra bardzo mi sie spodobala i nie chcalabym juz jej konczyc. Nadal nie moge odnaezc bossa. Po prostu go tam nie ma(choc powinien),tymsamym nie moge kontynuowac gry :C
zanonimizowany963606 Junior
Jestem po momencie walki z grupa mutantow(bylo ich 6 dokladnie),a nastepnie byla walka z dwoma mutantami.Jest to mniej wiecej polowa pierwszego epizdu. Czy aby walczyc z bossem musze zebrac wszystkie skrzyneczki ze wspomnieniami?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.