Rayman Origins: Wędrówka przez góry (300 L, 1:25)
Aktualizacja:
Wędrówka przez góry (300 L, 1:25)
Klatka nr 1
Poziom zacznij od pójścia w lewo. Na półce skalnej znajdziesz wejście do pomieszczenia z E.

Po wyjściu zdobyciu Elektruny zacznij wędrówkę prawo. Przy pierwszej przepaści zaczekaj na wyrośnięcie rośliny tworzącej dalszą ścieżkę. Na jej szczycie znajdziesz LK. Idąc dalej, przed pierwszą liną do zjeżdżania miniesz roślinkę (3 L, S). Następnie pod lianą do zobaczysz M. Wyczuj moment kiedy kolczaste rośliny utworzą przejście i skocz na dół z atakiem.

Przed drzwiami z okiem zniszcz Żalumek i skocz trzy razy na ostatnią platformę (3 L).

Drzwi nr 1
Po przejściu przez drzwi rozpoczniesz kolejny pościg za uwięzioną nimfą. Przed bujawką miniesz roślinkę (4 L, S). Po odbijaniu się od ścian musisz skoczyć z atakiem na skocznie i odbić się do ściany by dostać się do M zanim kolczaste rośliny odetną dostęp do niej.

Po użyciu bujawki, skok na platformę przed lianami uwolni LK i L. Po użyciu kolejnej buajwki, korzystając z szybowania, wznoś się w górę zbierając po drodze następne LK i L. Na samej górze czeka na Ciebie M.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
