Rayman Origins - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rayman Origins jest scrollowaną platformówką 2D, gdzie przez większość czasu podążamy w jednym kierunku, aby dojść do końca poziomu. Gra zawiera mnóstwo ukrytych rzeczy do zebrania. W poniższym poradniku znajdziecie opis plus zdjęcia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkiego rodzaju ukrytych Lum, potrzebnych do odblokowania pozostałych Elektrun. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów, opis przejścia trudniejszych sekcji poziomów i sposób zebrania wymagających znajdziek. W nawiasie obok nazwy poziomu, znajduję się liczba Lum oraz czas ukończenia wyzwania czasowego (opcja ta pojawia się po jednokrotnym ukończeniu etapu), potrzebny do odblokowania Elektrun. Jeżeli w nawiasie jest podana tylko liczba Lum, oznacza to, że dany poziom nie posiada wyzwania czasowego. Pamiętaj o jak najszybszym zbieraniu rzeczy, które pojawią się z roślinek i Żalumków. Jeżeli się nie pośpieszysz, wszystko może zniknąć.
Oznaczenia użyte w opisie
S - serduszko dające odporność na jedno uderzenie przeciwnika, lub jeżeli już posiadasz jedno dostaniesz Lumy.
L - Lumy czyli typowe monety do zebrania na każdym poziomie. Kiedy zbierzesz Lumy z koroną (w poradniku oznaczone jako LK), pozostałe zmienią kolor na czerwony. Oznacza to, że przez ograniczony czas są warte dwa razy więcej. Należy zebrać jak najwięcej czerwonych, jeżeli myślisz o zbieraniu wstążek. Warto zwrócić uwagę na fakt, że każdy przeciwnik zostawia dwa Lumy. Jeden po tym kiedy zmienia się w balon po uderzeniu, drugi kiedy uderzymy go w tej formie.
E - Elektruny czyli znajdźki za pomocą których odblokowujemy różne rzeczy w grze (m.in. nowych bohaterów czy poziomy). Za każdym razem będą uwięzione w klatce, którą będziesz musiał zniszczyć, by je uwolnić.
M - moneta z czaszką (Czaszkonety) dająca 25 Lumów.
Drzwi nr x - drzwi z okiem stanowią checkpoint. Cały opis podzielony jest na sekcje, pomiędzy tymi drzwiami. Np. oznaczenie "drzwi nr 1", oznacza etap danego poziomu, pomiędzy pierwszymi, a drugimi drzwiami z okiem.
Klatka nr x - czyli klatki, do których dostaniesz się korzystając z ukrytych przejść. Na każdym poziomie, w którym znajdują się takie przejścia, do zniszczenia są dwie klatki. Uwolnienie Elektrun, również traktowane jest jako checkpoint. Oznacza to, że raz uwolnione Elektruny nie muszą być uwalniane ponownie.
Żalumek - w różnych etapach kolejnych światów, Żalumki wyglądają inaczej. Mogą to być, np. roślinki. Charakteryzują się tym, że należy je zniszczyć, by uwolnić Lumy.
Bujawka - niebieska łapka, która umożliwia huśtanie na boki.
Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)
Autor Poradnika
Michał Rutkowski
Informacje o Rayman Origins - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 60, ilustracje: 371 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.
Popularne strony w Rayman Origins - poradnik do gry
- Chrapiące Drzewo Rayman Origins poradnik Rayman Origins.
- Chrapiące Drzewo - Kraina Żywych Umarlaków | Chrapiące Drzewo | Rayman Origins poradnik Rayman Origins.
- Zupełnie jak w dżungli (100 L) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins poradnik Rayman Origins.
- Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins poradnik Rayman Origins.
- Wybuchowe gejzery (300 L, 1:30) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins poradnik Rayman Origins.