Rayman Origins: Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2;35)

Wskocz na metalową miażdżarkę i z niej zdobądź S. Za nią znajdziesz roślinkę (4 L). Dalej wskocz za lewą miażdżarkę, gdzie znajdziesz roślinkę z M. Monetę zdobędziesz odbijając się od ściany z miażdżarki (czerwone strzałki).

Szybując i spadając w dół uważaj, by nie zostać zmiażdżonym - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Szybując i spadając w dół uważaj, by nie zostać zmiażdżonym.

Drzwi nr 1

Za drzwiami zbierz S i wykorzystaj miażdżarki jako ściany do biegania.

Klatka nr 1

Na górze po prawej stronie znajdziesz roślinkę (M), a po lewej wejście do pomieszczenia z E.

Wykorzystaj miażdżarki jako platformy - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Wykorzystaj miażdżarki jako platformy. Po drugiej stronie znajdziesz następną roślinkę (10 L).

Drzwi nr 2

Za drzwiami po minięciu pił znajdziesz S. Po dostaniu się na najniższy poziom, wbiegnij po ścianie, od której się odbij i kontynuuj bieg, by dotrzeć do M.

Później znajdziesz wielkie koło zębate - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Później znajdziesz wielkie koło zębate. W jego otworach znajdują się żarówki, które zniszcz dla L.

Klatka nr 2

Przed kołem znajdziesz zejście do kolejnego pomieszczenia z E.

Za drzwiami z okiem miniesz roślinkę (12 L) - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 3

Za drzwiami z okiem miniesz roślinkę (12 L). Lumy zbierzesz skacząc po platformach, które zaczną się wysuwać. Musisz być szybki, ponieważ platformy po jakimś czasie zaczną się chować.

Drzwi nr 4

Za drzwiami skorzystaj z wnęki w kole zębatym, by dotrzeć do M. Roboty zepchnij atakiem do lawy.

Po zdobyciu monety, nie zapomnij o niszczeniu wszystkich żarówek i zebraniu S - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po zdobyciu monety, nie zapomnij o niszczeniu wszystkich żarówek i zebraniu S. Przed drzwiami z okiem, skocz z ostatniego koła na żarówkę. Z niej skocz się po M.

Za drzwiami ponownie będziesz skakał po wysuwających się platformach - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 5

Za drzwiami ponownie będziesz skakał po wysuwających się platformach. W jednej z żarówek znajdziesz M.

Kiedy dotrzesz do drzwi z okiem za nimi czeka ostatnia klatka z E - Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) | Humorzaste Chmury | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 6

Kiedy dotrzesz do drzwi z okiem za nimi czeka ostatnia klatka z E. Całe pomieszczenie, co jakiś czas, będzie się obracać. Idź do robotów, które w danym położeniu pomieszczenia, będziesz mógł wtrącić atakiem na piły.

Podobało się?

0

Rayman Origins

15 listopada 2011

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe
2012-04-27
16:21

Harry M Legend

Harry M

Świetne

Komentarz: Harry M

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl