Rayman Origins: Port paniki (300 L, 1:20)
Aktualizacja:
Port paniki (300 L, 1:20)
Dojdź do mostu, który będzie się pochylać pod wpływem twojej wagi i ustaw go w taki sposób, by dostać się na wyższą półkę po lewej stronie.

Klatka nr 1
Skacząc jeszcze dalej w lewo na kolejne wyższe półki, dotrzesz do pierwszego ukrytego wejścia do pomieszczenia z klatką z E.

Na całym etapie w wodzie poukrywane jest mnóstwo L, do których na razie nie masz jednak dostępu, dlatego póki co zbieraj te znajdujące się nad wodą. Po zdobyciu pierwszego E masz dwie możliwe ścieżki zanim dotrzesz do drzwi z okiem: dolną i górną. Na obu znajdują się L (na górnej, także roślinka na platformie nad mostem, który przechylałeś), więc jeżeli chcesz zdobyć wszystkie musisz przejść obie ścieżki.
Drzwi nr 1
Za drzwiami ponownie będziesz ścigał uwięzioną nimfę. Korzystając z lin i skacząc nad ogniem dotrzesz do kolejnych drzwi z okiem. Za nimi miniesz roślinkę (4 L, S), a dalej korzystając ze sprintu i mostów, które zaraz zostaną zniszczone, złap M.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
