Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dokładny opis przejścia misji:

Musisz oczywiście zaczekać aż gra wyświetli kolejny filmik przerywnikowy (#1). Jak zapewne zauważyłeś, w okolicy pojawił się Flying Dutchman. Będziesz musiał odeprzeć pierwszy atak, przedostać się na pokład statku-widma oraz odnaleźć wspominany przez bohaterów obiekt. Przygotuj się, gdyż za chwilę odzyskasz kontrolę nad główną postacią (#2). Radziłbym dokładnie przeczytać poniższy opis, szczególnie jeśli planujesz podnieść wisiorek i jednocześnie nie zawalić całej misji.

1 - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
Gdy tylko ta misja rozpocznie się, zignoruj stwory i zacznij biec w prawo (#1) - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Gdy tylko ta misja rozpocznie się, zignoruj stwory i zacznij biec w prawo (#1). Będziesz musiał dotrzeć do górnych schodków. Wbiegnij na wyższą część pokładu i zniszcz znajdującą się tu skrzynię. Podnieś pierwszy wisiorek. To było całkiem proste, teraz pora na trudniejszą część. Skieruj się na dół. Zniszcz drugą skrzynię i zbiegnij po dolnych schodkach (#2), tak aby uniknąć potworów, które zaczęły za Tobą podążać.

2 - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
Musisz wrócić się do punktu startu, a następnie skierować się w okolice lewych górnych schodków (#1) - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Musisz wrócić się do punktu startu, a następnie skierować się w okolice lewych górnych schodków (#1). Prawdopodobnie będzie się tam znajdował jeden z potworów, którego zabij. Celem tej misji jest bowiem ochranianie znajdującego się na podwyższeniu Willa. Nie możesz więc dopuścić do tego żeby stwory skorzystały ze schodów, gdyż Will zostałby zabity (#2). Na szczęście będą one podążały wyłącznie w stronę górnych schodków. Dolne są całkowicie bezpieczne.

3 - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
Teraz musisz w dalszym ciągu pilnować tych schodów (#1) - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Teraz musisz w dalszym ciągu pilnować tych schodów (#1). W szczególności uważaj na stwory, które pojawią się w górnej części pokładu. Będą one bowiem podążały w stronę Willa. Nie oddalaj się od schodów, gdyż niektóre stwory pojawią się (znikąd) tuż przy schodach. Po zabiciu około ośmiu potworów załączy się scenka przerywnikowa (#2). Jack pozostanie na statku. Will natomiast uda się na pokład Flying Dutchmana, tak aby przystąpić do głównej części tej misji.

4 - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
Wykonaj kilka kroków do przodu - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Wykonaj kilka kroków do przodu. Zostaniesz zaatakowany przez nową grupę potworów (#1). Wbrew pozorom, powinno Cię to jednak cieszyć, gdyż jest to DOSKONAŁA okazja do tego żeby uzyskać wymagany przez grę mnożnik (#2). Jak już wcześniej powiedziałem, potwory są wolniejsze, rzadziej blokują i nie musisz się w tak dużym stopniu obawiać kontrataków.

5 - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
Po załatwieniu stworów zniszcz beczki, a odnajdziesz co najmniej jedną sakiewkę ze złotem - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Po załatwieniu stworów zniszcz beczki, a odnajdziesz co najmniej jedną sakiewkę ze złotem. Skorzystaj teraz z armaty (#1), dzięki czemu znajdziesz się na niższym poziomie. Koniecznie skieruj się w prawo i zniszcz beczki, gdyż w jednej z nich ukryty został drugi wisiorek (#2). Obiekt ten należy oczywiście podnieść.

6 - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
7 - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2007-07-13
17:13

zanonimizowany431055 Centurion

👍

I takie poradniki lubię... Zresztą "Stranger" robi NAJLEPSZE poradniki!!! Pozdrowienia dla niego! ;)

Komentarz: zanonimizowany431055
2015-07-06
15:43

zanonimizowany1103731 Junior

👍

ach 3 dni się męczyłem żeby znaleść dojście do wodospadu

Komentarz: zanonimizowany1103731

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl