Pirates of the Caribbean At World's End: Misja 12 - Maelstrom - (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dokładny opis przejścia misji:

Na początek obejrzysz sobie oczywiście krótką scenkę przerywnikową (#1). Jak zapewne zauważyłeś, pierwsza część tej misji będzie rozgrywała się w bardzo ciekawie zrealizowanej scenerii. Na początek radziłbym zainteresować się kwestią zdobycia jednego z ukrytych obiektów. W tym celu skieruj się w stronę lewych schodów (#2).

1 - Misja 12 - Maelstrom - (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
Jeśli chcesz, mógłbyś się oczywiście zająć podejmowaniem prób uzyskania odpowiedniego mnożnika (#1) - Misja 12 - Maelstrom - (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Jeśli chcesz, mógłbyś się oczywiście zająć podejmowaniem prób uzyskania odpowiedniego mnożnika (#1). Osobiście jednak nie radziłbym tego robić. Miss Elizabeth nienajlepiej radzi sobie z tego typu czynnościami, a na dodatek powinieneś skupić się na dwóch innych subquestach. Na pokładzie tego statku znajdują się trzy grupy skrzyń, których w normalny sposób nie mógłbyś zniszczyć. Na początek skieruj się do grupki znajdującej się po lewej stronie (#2).

2 - Misja 12 - Maelstrom - (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
Za każdym razem powinieneś zachowywać się w bardzo podobny sposób - Misja 12 - Maelstrom - (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Za każdym razem powinieneś zachowywać się w bardzo podobny sposób. Musisz bronić się w tym miejscu (trzymając klawisz bloku) tak długo aż boss zdecyduje się Ciebie zaatakować. Odbiegnij wtedy i zaczekaj aż skrzynie zostaną zniszczone (#1). Identycznie postąp z drugą grupą skrzyń, znajdujących się w centralnej części pokładu. W większości przypadków powinieneś zauważać pojawiające się na pokładzie białe ślady (#2). Oznacza to, że miejsce to zostanie na chwilę zaatakowane. Zazwyczaj masz około 2-3 sekund na ucieczkę, choć możesz też zostać dłużej i spróbować zwabić paru wrogów w takie miejsce. W ten sposób będziesz mógł jednocześnie zaliczać oba subquesty.

3 - Misja 12 - Maelstrom - (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry
Ostatnia grupa skrzyń znajduje się przy prawych schodkach (#1) - Misja 12 - Maelstrom - (1) | Solucja Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2007-07-13
17:13

zanonimizowany431055 Centurion

👍

I takie poradniki lubię... Zresztą "Stranger" robi NAJLEPSZE poradniki!!! Pozdrowienia dla niego! ;)

Komentarz: zanonimizowany431055
2015-07-06
15:43

zanonimizowany1103731 Junior

👍

ach 3 dni się męczyłem żeby znaleść dojście do wodospadu

Komentarz: zanonimizowany1103731

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl