NiOh: Uśpiony kamień dusz (The Spirit Stone Slumbers) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższy rozdział poradnika do gry NiOh zawiera dokładny opis przejścia głównego zadania Uśpiony kamień dusz. W misji tej trzeba odwiedzić między innymi ruiny oraz rozległą salę z terakotową armią. Quest wieńczy z kolei starcie z bossem Tachibana Muneshige.
Początek zadania
Misję rozpoczynasz na dziedzińcu. Widoczność w trakcie tej części zadania będzie znacznie utrudniona przez padający deszcz. Po lewej znajdziesz zamknięte drzwi i Chram. Drzwi będą stanowić skrót do Chramu i warto je otworzyć, co jak się domyślasz, jest możliwe po dotarciu do nich od drugiej strony. Rozejrzyj się w poszukiwaniu przedmiotów, a ostatecznie rusz w jedynym możliwym kierunku.
![Ścieżkę patroluje jeden wojownik [1], a dwóch kolejnych spotkasz przy bramie [2] na końcu dziedzińca - NiOh: Uśpiony kamień dusz (The Spirit Stone Slumbers) - solucja, opis przejścia - NiOh - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1775/1730140.jpg)
Ścieżkę patroluje jeden wojownik [1], a dwóch kolejnych spotkasz przy bramie [2] na końcu dziedzińca. Warto zawsze spoglądać w pozornie niedostępne okolice muru pałacu, bo bardzo często możesz znaleźć tam sporo drobnych skarbów.
W dowolnym momencie możesz wskoczyć do wody, ale do chwili gdy nie odblokujesz kilku przejść, to wrócisz jedynie do punktu wyjścia, a w międzyczasie zdradzisz swoją pozycję wielu przeciwnikom. Pozostań więc na twardym gruncie i skręć na most po lewej. Zabij pobliskich przeciwników i wkrocz na kolejny most. Tuż za nim znajdziesz diabła ukrytego we mgle.

Kolejny most jest już niedostępny, ale za to po lewej możesz wejść na konar drzewa. Ukrywa się na nim Kodama. Możesz wykorzystać konar do przeskoczenia na sąsiednie drzewo gdzie ukryto skarb, ale ostatecznie skończy się to skokiem do wody lub powrotem do punktu wyjścia.
Za zarwanym mostem znajdziesz tubylca, więc nie podchodź za blisko, bo obrzuci cię bombami. Najlepiej po odesłaniu Kodamy do Chramu odbij w prawo. Za małą budką znajdziesz tubylca. Zabij go i przewróć do wody nadpalony konar drzewa po lewej. Dzięki temu jeśli postanowisz zebrać skarb z drzewa to błyskawicznie będziesz mógł wrócić z wody do tego punktu. Idź w kierunku muru pałacu. Najpierw udaj się w prawo i zabij pilnującego skarbu tubylca, jeśli nie zabiłeś go wcześniej z dystansu. Wróć do zawalonego konaru i kieruj się na północ.
Droga do Nue

Przed tobą będą dwa budynki, których pilnują ninja. Dwóch z nich spotkasz na dachu, a jeden z nich czai się w domu w okolicach skrzyni ze skarbem. Za budynkami w pobliżu muru kryje się kolejny zbłąkany Kodama.

Następnie skieruj się w dalsze rejony lokacji. Szybko pojawi się duch opiekun, który zdradzi kilka szczegółów związanych z historią rodu zamieszkującego pałac. Wejdź na taras okalający dom przed tobą. Ukrywa się tam jeden z tubylców, a tuż obok balustrady za skrzyniami kryje się Kodama. W tym momencie masz wybór. Możesz udać się w prawo ku bramie, za którą odbędzie się walka z bossem. Po drodze musisz pokonać diabły, a na domkach obok ścieżki kryją się tubylcy. Skutecznie będą przeszkadzać ci w walce z diabłami.
Jeśli zależy ci na bezpieczniejszym podejściu, to możesz wyeliminować tubylców koło ścieżki od strony z której przyszedłeś. Następnie trzymaj się blisko wody. Obal drugi nadpalony pień i wywab diabła, który patroluje teren najbliżej urwanego mostu, którym nie mogłeś przejść. Kieruj się na południe.
![Gdy miniesz ścieżkę, ale pozostaniesz blisko wody, to po prawej zobaczysz wysoki dom [1], a w pobliżu niego jednookiego przeciwnika [2] - NiOh: Uśpiony kamień dusz (The Spirit Stone Slumbers) - solucja, opis przejścia - NiOh - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1775/1730203.jpg)
Gdy miniesz ścieżkę, ale pozostaniesz blisko wody, to po prawej zobaczysz wysoki dom [1], a w pobliżu niego jednookiego przeciwnika [2]. Póki co go zignoruj, ale zajmij się małym jednookim [3]. Jeśli szybko go nie wykończysz, to zamieni się w dużego osobnika, co znacznie pogorszy sprawę. Warto zauważyć, że ciosy zadane jego długim językiem wykradają niesioną przez ciebie Amritę. Dopiero po zabiciu go wraca ona do pierwotnego stanu.
Utrzymując dużego jednookiego z prawej strony skieruj się ku drzwiom, które widziałeś na początku poziomu. Aby otworzyć skrót musisz pokonać diabła i kilku tubylców, co nie powinno być dużym wyzwaniem. Nie korzystaj z Chramu, a zamiast tego udaj się bezpośrednio w kierunku wysokiego budynku. Patrząc z tej perspektywy jednooki będzie po jego prawej stronie i nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś prześliznął się z lewej do końca lokacji.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- NiOh - poradnik do gry
- NiOh: Poradnik do gry
- NiOh: Opis przejścia - misje główne
- NiOh: Wszystkie zadania główne - lista
- NiOh: Człowiek z Duchem Opiekuńczym - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wyspa Demonów cz.1 (Isle of Demons) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wyspa Demonów cz.2 (Isle of Demons) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Głęboko w ciemności (Deep in the Shadows) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Uśpiony kamień dusz (The Spirit Stone Slumbers) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Upiory srebrnej kopalni (The Silver Mine Writhes) - solucja
- NiOh: Ocean znów ryczy (The Ocean Roars Again) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Zamek Pajęcze Gniazdo - solucja, opis przejścia
- NiOh: Padający śnieg - solucja, opis przejścia
- NiOh: Demon z góry Hiei - solucja, opis przejścia
- NiOh: Ucieczka z Igi - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wspomnienia lilii śmierci - solucja, opis przejścia
- NiOh: Splugawiony zamek - solucja, opis przejścia
- NiOh: Nieśmiertelny płomień - solucja, opis przejścia
- NiOh: Sekigahara - solucja, opis przejścia
- NiOh: Źródło zła - solucja, opis przejścia
- NiOh: Splugawiona święta góra - solucja, opis przejścia
- NiOh: Samuraj z Sawayama - solucja, opis przejścia
- NiOh: Król demonów ujawniony - solucja, opis przejścia
- NiOh: Opis przejścia - misje główne
- NiOh: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ktoś wie jak wyjść z samouczka albo jak namierzać na klawiaturze? bo utknąłem w nim
haha kozak jak ty na tym się zawiesiłeś to zobaczysz dalej co się dzieje to ci oczy wylecą, Kliknij F wejdź sobie w opcje i sobie zobacz co oznaczają znaki na padzie i danego ruchu i będziesz wiedział ale jestem pod wrażeniem że bez namierzania doszedłeś do samouczka , mi się gra zbugowała 12h grania do 2 bossa aż bo cofa cały czas i jak już ogarnałem all to mi nagle zepsuło ki że nie da się grać.. i od nowa do tego momentu doszedłem w niecałą godzine do 2 bossa ale lipa bo tamto dużo bardziej wyexplorowane było...
Ktoś wyjaśni jak działa trofeum "Samuraj z legend"? Mam wszystkie misje główne/poboczne/dojo/zmierzchu (sprawdziłem w "tytułach" i niby wykonałem 10 na różnych forach ludzie podają że jest ich niby 9 inni mówią że jest ich 12...) co mam robić? Tylko to mi zostało do platyny (droga siły niby nie liczy się do trofeum) pomocy xD
Część, mam ten sam problem i nie wiem co teraz zrobić, gram na PS4 pro. Mam zainstalowane do tego DLC jeszcze, przez co mam jeszcze zadanie zmierzchu poziom 200 i chyba jeszcze jedno. Być może podstawa mi tego nie czyta bo nie mam zrobionych wszystkich.
Dark souls przy tej grze to spokojny spacer w parku z fajeczka w ustach :) Aczkolwiek jak się pomysli i pokombinuje to idzie i Nioha ogarnac. Zacząlem z dualem + daikatana i czasami kusarigama na lekkiej zbroi - parę godzin treningu i jak mnie coś nie one - shootnie to jest luzik. Gość z zachodu np padł za 1 razem bo mu wszystkie ruchy poprostu przelamywalem :)
Gram w ten rodzaj gry i wg. mnie ta gra wszystko wyjaśnia. Niewiem po co wam poradnik. Dla mnie kozak, mam 70 level i cały czas się jaram ta gra.
Również bardzo mi podeszła, nawet bardziej od BB, ale to pewnie przez klimat samurajów i większy nacisk na elementy rpg. Dzisiaj rozwaliłem bossa z pajęczej wioski za pierwszym podejściem i jutro będzie czas na poboczne misje.
Mam do Was ogromną prośbę, mógł by mi ktoś krok po kroku wytłumaczyć jak użyć tej księgi reinkarnacji?? na necie już od wczoraj szukam i piszą tylko tyle, że można ją użyć w oknie pomiędzy misjami. Próbowałem, szukałem i nic.. z góry dzięki!
A masz ją? Bo dostaje się ją dopiero po wykonaniu którejś misji. Masz dostęp do domu herbacianego bo jeśli dobrze pamiętam to wtym momencie się dostaje. Jak masz to wchodzisz w wyposażenie, przedmioty do użycia czy coś takiego, znajdujesz klikasz użyj i przenosi ciebie do tego okienka gdzie rozdajesz punkty, robisz to, zatwierdzasz i tyle.
Poza zadaniem musisz otworzyć ekwipunek i użyć księgi reinkarnacji
Potem wchodzisz w ten domek na mapie potem w chram i awans
Zapomniałbym, nie wspomniano tu także o dwóch typach broni, no-dachi i tonfach. No-dachi to w zasadzie japoński odpowiednik europejskiego wielkiego miecza, kompromis między toporem a kataną. Tonfy z kolei to broń do walki na bardzo krótki dystans, szybkie ataki i dość spore obrażenia jak na zużywane KI.
Hej, zacznijmy od tego, że nie chcę obrażać autorów, ale ten poradnik to porażka, o części ataków bossów nie ma nawet mowy, jak chociażby chwyt ogonem(Biały Tygrys). Kolejna rzecz, co jest moim prywatnym odczuciem i radą, nie ma sensu dobierać zbroi i broni zależnie od bossa, najlepszym sposobem jest dobranie sobie swojego ulubionego typu oręża i wyszkolenie się w walce nim, w moim przypadku była to katana przy pomocy której przechodzę grę drugi raz, pancerz natomiast powinien najlepiej wstrzeliwać się w nasz styl gry, jeżeli nie lubimy uników i biegania w czasie walki ubieramy ciężki, natomiast jeżeli preferujemy dynamiczny styl walki zużywający więcej KI (w tym walkę przy użyciu kusarigamy) powinniśmy dobrać pancerz lekki umożliwiający szybszą regeneację KI. Poza wyborem broni radzę wybrać sobie ścieżkę shinobi lub maga onmyo, co prawda można używać dwóch dyscyplin równocześnie, aczkolwiek to maestria w danym stylu decyduje o wyniku walki(podobie z bronią) a nie ich wielorakość. Kolejna rzecz to duchy opiekuńcze, aby odblokować wszystkie bonusy chociażby Niebieskiego Smoka, ducha którego otrzymujemy w wątku pobocznym odblokowywania po ukończeniu fabuł na ścieżce samuraja, potrzeba tego atrybutu aż 28. Chciałbym również napomknąć o kilku bossach, z którymi walka może być znacznie prostsza, jeżeli znamy sposoby niepodane w tym poradniku: np. w walce z Yuki-Onną możemy zwyczajnie uciekać, a gdy przeciwniczka jest odsłonięta strzelać z łuku lub karabinu, dalej, w walce z Saiką (strzelcem), kiedy ten wzniesie się w powietrze wystarczy czymś w niego rzucić, shuriken, kunami czy nawet zwykły kamień, kiedy zostanie trafiony upada na ziemię a my możemy spokojnie zadać mu kilka tysięcy obrażeń, następna w kolejce jest okatsu: dzięki umiejętnościom kontry(np. lot liścia lub mgławica) możemy w odpowiednim momencie skontrować jej szarże, i uwaga, czasem po szarży tak pojedynczej jak i podwójnej może zaatakować z powietrza. Teraz chciałbym wspomnieć o paru rzeczach, rozjaśnić to co powiedzieli przedkomentujący, umbracyt zdobywamy wykonując zadania zmierzchu, aby go użyć, wchodzimy w zakładkę przekuj i gdy najedziemy na wybrany przez nas przedmiot klikamy trójkąt lub Y, zależnie od rodzaju pada, czyli opcję hartuj. Tukaram3030, narzekał na poziom trudności, dla wszystkich świerzych graczy soulslike’ów: o to właśnie w takich grach chodzi.
Cóż jeżeli ktokolwiek doczytał to do końca, jestem bardzo wdzięczny, za wszystkie popełnione błędy tak językowe jak i dotyczące samej gry przepraszam i chętnie wyslucham krytyki, jeżeli ktoś miałby jakieś pytania dotyczące tej gry, chętnie pomogę. :)
Szkoda ze nie naoisales ze umbracyt mozna zdobyc od charakterystycznych Jokai z mieczami i wloczniami ktore wystepuja chyba tylko w jednej misji!!I daje to mozliwosc podswietlenia wyboru cech przekucia innie wszystkie wartosci sa warte zachodu.Kamien Animy daje duzo lepsze cechy do broni wedlug mnie.Pozdro
Sorki a jak przekuc przy urzyciu umbracytu??To jest to zwyczajne podstawowe przekuwanie??!!--Bo specialne cechy na mieczach uzyskuje sie sie tylko po urzyciu kamienia animy?!?!
Sorki ale naleze do klanu i nic mi nie dali z punktow chwaly!!Czy musze brac jakis udzial w walkach Multiplayer zeby cos dostac??Na razie mam maly level to skupiam sie bardziej na podbijaniu cech Postaci a chwala przy okazji i wcale nie jest to godzinka bo zalezy jaki poziom maja wojownicy z grobow czesto sa trudni i wymagajacy!!Pozdro
W 4 misji wyświetla się dodatkowe zadanie: "znajdź w jaskiniach zaginionego Kurodę Muramasę". Niby gdzie bo obszedłem wszystkie kąty i nigdzie go nie ma.
Mam kolejne Info dla graczy na ktorego temat nic nie mozna znlezc.Mianowicie wczoraj po kilku tygodnia grania i uzbierania 3640 punktow CHWALY wydalem je na Nowa Specialnoa zdolnosc na Kurisagame i niestety nie byla to taka sama zdolnoscia jaka dodalem do miecza i po przekucia myslac ze dostane lepsz i wydaniu sporo kasy wyszl Totalna LIPA STRACONA KASA I CIEZKO ZDOBYTE PUNKTY CHWALY!-WIEC UWARZAC Z TYM KONKRETNIE BO SIE MOZNA NIEZLE WKURZYC!-CZY MOZNA ODZYSKAC TE PUNKTY CHWALY KTOS WIE??--BO PORADNIK JEST MOCNO DO BANI Z NIEKTORYMI RZECZAMI !!POZDRO
Co w tym dziwnego? Przecież to wiadome. Jak nie przekuwasz przy użyciu umbracytu to zawsze jest duże prawdopodobieństwo, że się 'wtopisz'. Btw. 3640 punktów chwały? Przecież to nic, godzina grania nawet na niskim poziomie... Wystarczy, że należysz do klanu i nic nie robisz to po kilku dniach masz więcej :)
Gra coraz bardziej ciezka i wkurzajaca szczegolnie z bossami oraz przygotowaniem do walki z nimi gdyz pp smierci tracimy wszystko punkty i ducha opiekunczego i cofa nas do kapliczki beznadziejne to jest!!-1.Minusy to utrata zdobytych punktow w przypadku smierci naladowanego ducha opiekunczego!-2.Poziomy sa porabane mam 66 level a nie moge Tachibany z 27 pokonac absurd jakis debilny!!-3.Niektore kombosy nie wychodza i nie mozna ich odznaczyc w drzewku postaci!!-4-Nienaturalne uniki i slaba wytrzymalosc !!-Sa jakies cheaty do tej gry??!!-Musze jakos ja rozwalic i ta sie stanie!!Mam nadzieje ze nie roz....e pada haha
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
