NiOh: Ucieczka z Igi - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższy rozdział poradnika do gry NiOh stanowi kompletny opis przejścia głównego zadania Ucieczka z Igi. W naszej solucji dokładnie opisaliśmy przeprawę przez rozległy budynek i sąsiadujący z nim ogród. Poniższa misja kończy się walką z bossem Wielka Ropucha.
I część budynku i ogród

Po rozpoczęciu misji po lewej zobaczysz chram. Następnie wejdź do budynku. Ściany, które są widoczne na obrazku możesz niszczyć, aby odkrywać różne pomieszczenia. W środku przyjdzie ci się zmierzyć z ninja. Staraj się prowokować ich za pomocą broni dystansowej tak, aby walczyć z nimi pojedynczo. Warto mieć też przy sobie antidotum, ponieważ rzucają w ciebie zatrutymi Shurikenami.

Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników na dolnym poziomie skieruj się w stronę schodów. Trafisz dzięki nim do innego pomieszczenia. Porozmawiaj ze stojącym ninja. Ukryte drzwi rozpoznasz po śladach przesuwania ściany. Podejdź do nich i naciśnij klawisz interakcji. Trafisz do kolejnego pomieszczenia ze skrzynią i drabiną. Zniszcz wszystkie przedmioty, ponieważ ukrywa się tutaj Kodama. Po wejściu na górę nie idź od razu na balkony tylko pozostań w tym pomieszczeniu. Pokonaj ninja, następnie za ścianą znajdziesz skrzynię, a po zejściu po drabinie odblokujesz skrót.

Kiedy wyjdziesz na balkon zobaczysz diabła amrity, podchodząc do niego uważaj na zapadnię widoczną na obrazku powyżej. Możesz podjąć z nim walkę bądź sprowokuj go, aby stanął na zapadni, wtedy będziesz mógł go ominąć. Moc kryształu przywraca mu punkty życia. Idź dalej korytarzem aż dojdziesz do jego końca, następnie schodami w dół. Przy zwłokach uważaj na ninja, który zeskoczy z góry.

Po pokonaniu go otwórz kolejne obrotowe drzwi. Na tym poziomie są trzy takie. Pierwsze i drugie prowadzą do tego samego pomieszczenia z kryształem, natomiast trzecie pozostają na chwilę obecną zamknięte. Zniszcz kryształ. Aby wyjść z tego pomieszczenia uderz w sztandar na ścianie. Następnie zejdź na dół, obok studni znajdziesz Kodamę oraz odblokujesz skrót do chramu.

Pokonaj wszystkich wrogów a następnie przeszukaj cały poziom. Znajdziesz tutaj kilka skarbów oraz Kodamę, który ukryty jest pod płotem. Wejdź na drewnianą konstrukcję i idź w stronę mostku. Uważaj na nim na atakującego cię ninja, ponieważ możesz spaść w dół. Po przejściu przez most aktywuj chram. Z mostu możesz zeskoczyć na ziemię. Pokonaj wojownika z działem. Za drzewem znajdziesz Kodamę. Zeskocz w dół, pokonaj Yoki i zniszcz kryształ. W skrzyniach znajdziesz Kodamę. Wróć do chramu.
II część budynku

Następnie idź w górę schodami i otwórz drzwi. Zeskocz w dół uważając na wystające z podłogi kolce. Przejdź do następnego pomieszczenia, pokonaj Yoki i zeskocz w dół przez dziurę uważając żeby trafić w belkę. Znajdziesz się w korytarzu, gdzie musisz stawić czoła dwóm ninja oraz pająkom. Po pokonaniu przeciwników idź po belce w stronę drzwi. Musisz zniszczyć parawan, aby odblokować przejście i sprawić, że całość domu się obróci. Przejdź przez drzwi i zeskocz w dół. Musisz stawić czoła Yoki, który wyłoni się z mgły. W kolejnym pomieszczeniu pokonaj pająki i przejdź dalej. W tym miejscu uważaj, aby nie wchodzić na środek pokoju, ponieważ jest to pułapka, która zostanie w ten sposób uruchomiona.

Przejdź dalej korytarzem, gdzie możesz odblokować skrót do chramu. Za ścianą czeka kolejna walka z Yoki. Jeśli przejdziesz przez obrotową ścianę, trafisz do pokoju z ninja. Po walce z nim zniszcz Nurikabe. Odblokujesz przejście do pokoju z gorącym źródłem oraz Kodamą. Obok tego pokoju jest kolejna obrotowa ściana, gdzie ukrywa się kolejny Kodama.

Idź dalej przed siebie. W kolejnym korytarzu uważaj, aby nie wejść na płytę naciskową, która uruchomi pułapkę. W pomieszczeniu obok niej jest kryształ, który musisz zniszczyć. Obok są obrotowe drzwi, znajdziesz za nimi skrzynię ze skarbami. Następnie idź przed siebie. Za drzwiami czeka boss Wielka Ropucha.
0
- NiOh - poradnik do gry
- Poradnik do gry NiOh
- Opis przejścia - misje główne
- NiOh: Wszystkie zadania główne - lista
- NiOh: Człowiek z Duchem Opiekuńczym - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wyspa Demonów cz.1 (Isle of Demons) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wyspa Demonów cz.2 (Isle of Demons) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Głęboko w ciemności (Deep in the Shadows) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Uśpiony kamień dusz (The Spirit Stone Slumbers) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Upiory srebrnej kopalni (The Silver Mine Writhes) - solucja
- NiOh: Ocean znów ryczy (The Ocean Roars Again) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Zamek Pajęcze Gniazdo - solucja, opis przejścia
- NiOh: Padający śnieg - solucja, opis przejścia
- NiOh: Demon z góry Hiei - solucja, opis przejścia
- NiOh: Ucieczka z Igi - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wspomnienia lilii śmierci - solucja, opis przejścia
- NiOh: Splugawiony zamek - solucja, opis przejścia
- NiOh: Nieśmiertelny płomień - solucja, opis przejścia
- NiOh: Sekigahara - solucja, opis przejścia
- NiOh: Źródło zła - solucja, opis przejścia
- NiOh: Splugawiona święta góra - solucja, opis przejścia
- NiOh: Samuraj z Sawayama - solucja, opis przejścia
- NiOh: Król demonów ujawniony - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia - misje główne
- Poradnik do gry NiOh
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
Sorki a jak przekuc przy urzyciu umbracytu??To jest to zwyczajne podstawowe przekuwanie??!!--Bo specialne cechy na mieczach uzyskuje sie sie tylko po urzyciu kamienia animy?!?!
tukaram3030 Pretorianin
Szkoda ze nie naoisales ze umbracyt mozna zdobyc od charakterystycznych Jokai z mieczami i wloczniami ktore wystepuja chyba tylko w jednej misji!!I daje to mozliwosc podswietlenia wyboru cech przekucia innie wszystkie wartosci sa warte zachodu.Kamien Animy daje duzo lepsze cechy do broni wedlug mnie.Pozdro
Jjaw Junior
Hej, zacznijmy od tego, że nie chcę obrażać autorów, ale ten poradnik to porażka, o części ataków bossów nie ma nawet mowy, jak chociażby chwyt ogonem(Biały Tygrys). Kolejna rzecz, co jest moim prywatnym odczuciem i radą, nie ma sensu dobierać zbroi i broni zależnie od bossa, najlepszym sposobem jest dobranie sobie swojego ulubionego typu oręża i wyszkolenie się w walce nim, w moim przypadku była to katana przy pomocy której przechodzę grę drugi raz, pancerz natomiast powinien najlepiej wstrzeliwać się w nasz styl gry, jeżeli nie lubimy uników i biegania w czasie walki ubieramy ciężki, natomiast jeżeli preferujemy dynamiczny styl walki zużywający więcej KI (w tym walkę przy użyciu kusarigamy) powinniśmy dobrać pancerz lekki umożliwiający szybszą regeneację KI. Poza wyborem broni radzę wybrać sobie ścieżkę shinobi lub maga onmyo, co prawda można używać dwóch dyscyplin równocześnie, aczkolwiek to maestria w danym stylu decyduje o wyniku walki(podobie z bronią) a nie ich wielorakość. Kolejna rzecz to duchy opiekuńcze, aby odblokować wszystkie bonusy chociażby Niebieskiego Smoka, ducha którego otrzymujemy w wątku pobocznym odblokowywania po ukończeniu fabuł na ścieżce samuraja, potrzeba tego atrybutu aż 28. Chciałbym również napomknąć o kilku bossach, z którymi walka może być znacznie prostsza, jeżeli znamy sposoby niepodane w tym poradniku: np. w walce z Yuki-Onną możemy zwyczajnie uciekać, a gdy przeciwniczka jest odsłonięta strzelać z łuku lub karabinu, dalej, w walce z Saiką (strzelcem), kiedy ten wzniesie się w powietrze wystarczy czymś w niego rzucić, shuriken, kunami czy nawet zwykły kamień, kiedy zostanie trafiony upada na ziemię a my możemy spokojnie zadać mu kilka tysięcy obrażeń, następna w kolejce jest okatsu: dzięki umiejętnościom kontry(np. lot liścia lub mgławica) możemy w odpowiednim momencie skontrować jej szarże, i uwaga, czasem po szarży tak pojedynczej jak i podwójnej może zaatakować z powietrza. Teraz chciałbym wspomnieć o paru rzeczach, rozjaśnić to co powiedzieli przedkomentujący, umbracyt zdobywamy wykonując zadania zmierzchu, aby go użyć, wchodzimy w zakładkę przekuj i gdy najedziemy na wybrany przez nas przedmiot klikamy trójkąt lub Y, zależnie od rodzaju pada, czyli opcję hartuj. Tukaram3030, narzekał na poziom trudności, dla wszystkich świerzych graczy soulslike’ów: o to właśnie w takich grach chodzi.
Cóż jeżeli ktokolwiek doczytał to do końca, jestem bardzo wdzięczny, za wszystkie popełnione błędy tak językowe jak i dotyczące samej gry przepraszam i chętnie wyslucham krytyki, jeżeli ktoś miałby jakieś pytania dotyczące tej gry, chętnie pomogę. :)
Jjaw Junior
Zapomniałbym, nie wspomniano tu także o dwóch typach broni, no-dachi i tonfach. No-dachi to w zasadzie japoński odpowiednik europejskiego wielkiego miecza, kompromis między toporem a kataną. Tonfy z kolei to broń do walki na bardzo krótki dystans, szybkie ataki i dość spore obrażenia jak na zużywane KI.
gonzik18 Junior
Mam do Was ogromną prośbę, mógł by mi ktoś krok po kroku wytłumaczyć jak użyć tej księgi reinkarnacji?? na necie już od wczoraj szukam i piszą tylko tyle, że można ją użyć w oknie pomiędzy misjami. Próbowałem, szukałem i nic.. z góry dzięki!
Natano18 Centurion
Gram w ten rodzaj gry i wg. mnie ta gra wszystko wyjaśnia. Niewiem po co wam poradnik. Dla mnie kozak, mam 70 level i cały czas się jaram ta gra.
Mental Junior
Dark souls przy tej grze to spokojny spacer w parku z fajeczka w ustach :) Aczkolwiek jak się pomysli i pokombinuje to idzie i Nioha ogarnac. Zacząlem z dualem + daikatana i czasami kusarigama na lekkiej zbroi - parę godzin treningu i jak mnie coś nie one - shootnie to jest luzik. Gość z zachodu np padł za 1 razem bo mu wszystkie ruchy poprostu przelamywalem :)
Faith6163737271 Junior
Ktoś wyjaśni jak działa trofeum "Samuraj z legend"? Mam wszystkie misje główne/poboczne/dojo/zmierzchu (sprawdziłem w "tytułach" i niby wykonałem 10 na różnych forach ludzie podają że jest ich niby 9 inni mówią że jest ich 12...) co mam robić? Tylko to mi zostało do platyny (droga siły niby nie liczy się do trofeum) pomocy xD
Kokon Junior
To jest jeden z najgorszych poradników jakie mi było dane czytać, nie polecam
Kenshiro Junior
ktoś wie jak wyjść z samouczka albo jak namierzać na klawiaturze? bo utknąłem w nim
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
