NiOh: Padający śnieg - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższy rozdział poradnika do gry NiOh stanowi kompletny opis przejścia głównego zadania Padający śnieg. Jego motywem przewodnim jest zniszczenie czterech różnych kryształów, które będą oczywiście pilnowane przez potwory. Poniższa misja kończy się walką z bossem Yuki-onna.
Pierwszy kryształ

Po rozpoczęciu misji kieruj się w stronę najbliższych zabudowań. Po drodze pokonaj szkielet, a łucznika, który znajduje się przy budynkach pokonaj z dystansu. Taki sposób jest najlepszy, ponieważ w okolicy napotkasz jeszcze dwóch innych wrogów. Na kryształ, który jest po drodze, na razie nie zwracaj uwagi. Po dojściu do budynku wejdź na dach i uważaj na tubylca czającego się przy drabinie. Po pokonaniu wszystkich wrogów i pozbieraniu skarbów, udaj się dalej wzdłuż ścieżki. Po drodze napotkasz na zamknięte drzwi, które będzie można otworzyć w dalszej części misji.

Idąc dalej, kiedy zobaczysz krainę Yokai, podchodź do niej ostrożnie, ponieważ pojawią się i zaatakują Oni-bi, po ich pokonaniu, podejmij walkę z Onyduo. Jeśli zwyciężysz, więcej się już nie pojawi. Kawałek dalej skręć od razu w prawo, ponieważ za ścianą znajduje się chram. Idź dalej przed siebie aż dojdziesz do studni, po uderzeniu w kamień wypadnie z niej skarb. Łucznika, którego widzisz przed sobą pokonaj z dystansu. Uważaj, ponieważ w miejscu gdzie on stoi, zaatakuje cię diabeł. Po lewej zobaczysz kryształ i skarb, kiedy do niego podejdziesz, pojawi się Oni-bi. Przejdź przez kolejny lodowy korytarz i zniszcz motyle. Po ich unicestwieniu, moc kryształu zniknie i będziesz mógł go zniszczyć.
Drugi kryształ

Po przejściu przez kryształ, podejmij walkę z dwoma diabłami. Na końcu ścieżki możesz odblokować drzwi i otworzyć dzięki temu skrót. Następnie udaj się dalej wzdłuż ścieżki i wejdź do budynku po prawej. Po jego drugiej stronie, po lewej czai się mały jednooki, w pierwszej kolejności zajmij się nim, aby nie zmienił się w swoją dorosłą wersję. Później pokonaj dużego jednookiego. Po walce otwórz skrzynię i pozbieraj skarby.

Następnie skieruj się w przeciwną stronę i idź wzdłuż ścieżki. Na arenie czeka wróg latające całuny. Po walce możesz wejść na dach pobliskiego budynku, aby pozbierać skarby. Przejdź w stronę włócznika strzegącego drabiny. Wejdź na dach po drabinie i zeskocz z niego po drugiej stronie, gdzie zaatakuje cię diabeł. Po jego pokonaniu zniszcz motyle, aby zneutralizować moc otaczającą kryształ. Następnie wejdź do środka i otwórz skrzynię, uważaj w tym miejscu, ponieważ zaatakuje cię Mujina. Po walce przejdź dalej śnieżnym korytarzem i zniszcz kryształ, który widziałeś po rozpoczęciu misji.
Trzeci kryształ

Po przejściu do kolejnej części lokacji, mamy dostępne trzy ścieżki. Pierwsza, najbardziej z prawej prowadzi do szkieletów żołnierzy, którzy pilnują skrzyni ze skarbem. Druga prowadzi na dach budynku, na którym znajdziemy skarby i napotkamy łucznika oraz Oni-bi.

Trzecia droga prowadzi do budynku, którego pilnuje łucznik oraz szkielet. W środku stoczysz walkę z Onyudo. Zanim go zaatakujesz, zdejmij za pomocą broni dystansowej tubylca, ponieważ w innym wypadku będzie zrzucał na dół petardy. Za budynkiem pokonaj diabła i łucznika. Po walce przeszukaj okolicę w poszukiwaniu skarbów (skrzynia znajduje się przy lewej ścianie zabudowy) a następnie zniszcz motyle. Wróć do środka i rozbij kryształ.
Czwarty kryształ

W kolejnej części lokacji dostępne są dwie drogi. Idź przed siebie. Pokonaj dużego i małego jednookiego. Następnie idź w stronę budynku po prawej. Za rogiem pokonaj demona i wejdź na górę. Przejdź na drugą stronę dachu i zeskocz na dół. Pokonaj Kappe i zniszcz motyle. Następnie po śnieżnym nasypie wejdź do góry i zeskocz z niego, aby usunąć kryształ i aktywować chram. Idź ścieżką, która była zablokowana przez kryształy. Podążaj nią cały czas przed siebie i przy drewnianym moście skręć w prawo. Otwórz drzwi i za nimi pokonaj demona. Za nim, wśród drewnianych zabudowań po prawej są motyle, które musisz zniszczyć, aby usunąć kryształ, który blokuje drogę do bossa.

Druga opcja to skręcić od razu w lewo. Zniszcz drewnianą ściankę, aby wejść do budynku, w którym stoczysz walkę z wirującym płótnem. Przebiegnij przez drewniany most, zabijając po drodze łucznika. Za mostem są dwie drogi, po lewej odblokujesz zamknięte wcześniej drzwi, w lokacji obok studni, natomiast idąc w prawo a później w pierwszą w lewo odnajdziesz gorące źródło. Po kąpieli wróć do wcześniejszej lokacji i pokonaj latające całuny. Przeciwnika najlepiej zwabić strzałem z dystansu, ponieważ zaraz obok czyha także diabeł. W budynku zaraz za nim znajdziesz skrzynie, jednak wcześniej zostaniesz zaatakowany przez ogniste Oni-bi oraz szkielet. Idź dalej do wrót, które możesz otworzyć tylko z tej strony. Przed tobą znajdują się drewniane zabudowania, wśród których są motyle, które musisz zniszczyć, aby usunąć kryształ blokujący drogę do bossa Yuki-onna.
- NiOh - poradnik do gry
- NiOh: Poradnik do gry
- NiOh: Opis przejścia - misje główne
- NiOh: Wszystkie zadania główne - lista
- NiOh: Człowiek z Duchem Opiekuńczym - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wyspa Demonów cz.1 (Isle of Demons) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wyspa Demonów cz.2 (Isle of Demons) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Głęboko w ciemności (Deep in the Shadows) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Uśpiony kamień dusz (The Spirit Stone Slumbers) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Upiory srebrnej kopalni (The Silver Mine Writhes) - solucja
- NiOh: Ocean znów ryczy (The Ocean Roars Again) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Zamek Pajęcze Gniazdo - solucja, opis przejścia
- NiOh: Padający śnieg - solucja, opis przejścia
- NiOh: Demon z góry Hiei - solucja, opis przejścia
- NiOh: Ucieczka z Igi - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wspomnienia lilii śmierci - solucja, opis przejścia
- NiOh: Splugawiony zamek - solucja, opis przejścia
- NiOh: Nieśmiertelny płomień - solucja, opis przejścia
- NiOh: Sekigahara - solucja, opis przejścia
- NiOh: Źródło zła - solucja, opis przejścia
- NiOh: Splugawiona święta góra - solucja, opis przejścia
- NiOh: Samuraj z Sawayama - solucja, opis przejścia
- NiOh: Król demonów ujawniony - solucja, opis przejścia
- NiOh: Opis przejścia - misje główne
- NiOh: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ktoś wie jak wyjść z samouczka albo jak namierzać na klawiaturze? bo utknąłem w nim
haha kozak jak ty na tym się zawiesiłeś to zobaczysz dalej co się dzieje to ci oczy wylecą, Kliknij F wejdź sobie w opcje i sobie zobacz co oznaczają znaki na padzie i danego ruchu i będziesz wiedział ale jestem pod wrażeniem że bez namierzania doszedłeś do samouczka , mi się gra zbugowała 12h grania do 2 bossa aż bo cofa cały czas i jak już ogarnałem all to mi nagle zepsuło ki że nie da się grać.. i od nowa do tego momentu doszedłem w niecałą godzine do 2 bossa ale lipa bo tamto dużo bardziej wyexplorowane było...
Ktoś wyjaśni jak działa trofeum "Samuraj z legend"? Mam wszystkie misje główne/poboczne/dojo/zmierzchu (sprawdziłem w "tytułach" i niby wykonałem 10 na różnych forach ludzie podają że jest ich niby 9 inni mówią że jest ich 12...) co mam robić? Tylko to mi zostało do platyny (droga siły niby nie liczy się do trofeum) pomocy xD
Część, mam ten sam problem i nie wiem co teraz zrobić, gram na PS4 pro. Mam zainstalowane do tego DLC jeszcze, przez co mam jeszcze zadanie zmierzchu poziom 200 i chyba jeszcze jedno. Być może podstawa mi tego nie czyta bo nie mam zrobionych wszystkich.
Dark souls przy tej grze to spokojny spacer w parku z fajeczka w ustach :) Aczkolwiek jak się pomysli i pokombinuje to idzie i Nioha ogarnac. Zacząlem z dualem + daikatana i czasami kusarigama na lekkiej zbroi - parę godzin treningu i jak mnie coś nie one - shootnie to jest luzik. Gość z zachodu np padł za 1 razem bo mu wszystkie ruchy poprostu przelamywalem :)
Gram w ten rodzaj gry i wg. mnie ta gra wszystko wyjaśnia. Niewiem po co wam poradnik. Dla mnie kozak, mam 70 level i cały czas się jaram ta gra.
Również bardzo mi podeszła, nawet bardziej od BB, ale to pewnie przez klimat samurajów i większy nacisk na elementy rpg. Dzisiaj rozwaliłem bossa z pajęczej wioski za pierwszym podejściem i jutro będzie czas na poboczne misje.
Mam do Was ogromną prośbę, mógł by mi ktoś krok po kroku wytłumaczyć jak użyć tej księgi reinkarnacji?? na necie już od wczoraj szukam i piszą tylko tyle, że można ją użyć w oknie pomiędzy misjami. Próbowałem, szukałem i nic.. z góry dzięki!
A masz ją? Bo dostaje się ją dopiero po wykonaniu którejś misji. Masz dostęp do domu herbacianego bo jeśli dobrze pamiętam to wtym momencie się dostaje. Jak masz to wchodzisz w wyposażenie, przedmioty do użycia czy coś takiego, znajdujesz klikasz użyj i przenosi ciebie do tego okienka gdzie rozdajesz punkty, robisz to, zatwierdzasz i tyle.
Poza zadaniem musisz otworzyć ekwipunek i użyć księgi reinkarnacji
Potem wchodzisz w ten domek na mapie potem w chram i awans
Zapomniałbym, nie wspomniano tu także o dwóch typach broni, no-dachi i tonfach. No-dachi to w zasadzie japoński odpowiednik europejskiego wielkiego miecza, kompromis między toporem a kataną. Tonfy z kolei to broń do walki na bardzo krótki dystans, szybkie ataki i dość spore obrażenia jak na zużywane KI.
Hej, zacznijmy od tego, że nie chcę obrażać autorów, ale ten poradnik to porażka, o części ataków bossów nie ma nawet mowy, jak chociażby chwyt ogonem(Biały Tygrys). Kolejna rzecz, co jest moim prywatnym odczuciem i radą, nie ma sensu dobierać zbroi i broni zależnie od bossa, najlepszym sposobem jest dobranie sobie swojego ulubionego typu oręża i wyszkolenie się w walce nim, w moim przypadku była to katana przy pomocy której przechodzę grę drugi raz, pancerz natomiast powinien najlepiej wstrzeliwać się w nasz styl gry, jeżeli nie lubimy uników i biegania w czasie walki ubieramy ciężki, natomiast jeżeli preferujemy dynamiczny styl walki zużywający więcej KI (w tym walkę przy użyciu kusarigamy) powinniśmy dobrać pancerz lekki umożliwiający szybszą regeneację KI. Poza wyborem broni radzę wybrać sobie ścieżkę shinobi lub maga onmyo, co prawda można używać dwóch dyscyplin równocześnie, aczkolwiek to maestria w danym stylu decyduje o wyniku walki(podobie z bronią) a nie ich wielorakość. Kolejna rzecz to duchy opiekuńcze, aby odblokować wszystkie bonusy chociażby Niebieskiego Smoka, ducha którego otrzymujemy w wątku pobocznym odblokowywania po ukończeniu fabuł na ścieżce samuraja, potrzeba tego atrybutu aż 28. Chciałbym również napomknąć o kilku bossach, z którymi walka może być znacznie prostsza, jeżeli znamy sposoby niepodane w tym poradniku: np. w walce z Yuki-Onną możemy zwyczajnie uciekać, a gdy przeciwniczka jest odsłonięta strzelać z łuku lub karabinu, dalej, w walce z Saiką (strzelcem), kiedy ten wzniesie się w powietrze wystarczy czymś w niego rzucić, shuriken, kunami czy nawet zwykły kamień, kiedy zostanie trafiony upada na ziemię a my możemy spokojnie zadać mu kilka tysięcy obrażeń, następna w kolejce jest okatsu: dzięki umiejętnościom kontry(np. lot liścia lub mgławica) możemy w odpowiednim momencie skontrować jej szarże, i uwaga, czasem po szarży tak pojedynczej jak i podwójnej może zaatakować z powietrza. Teraz chciałbym wspomnieć o paru rzeczach, rozjaśnić to co powiedzieli przedkomentujący, umbracyt zdobywamy wykonując zadania zmierzchu, aby go użyć, wchodzimy w zakładkę przekuj i gdy najedziemy na wybrany przez nas przedmiot klikamy trójkąt lub Y, zależnie od rodzaju pada, czyli opcję hartuj. Tukaram3030, narzekał na poziom trudności, dla wszystkich świerzych graczy soulslike’ów: o to właśnie w takich grach chodzi.
Cóż jeżeli ktokolwiek doczytał to do końca, jestem bardzo wdzięczny, za wszystkie popełnione błędy tak językowe jak i dotyczące samej gry przepraszam i chętnie wyslucham krytyki, jeżeli ktoś miałby jakieś pytania dotyczące tej gry, chętnie pomogę. :)
Szkoda ze nie naoisales ze umbracyt mozna zdobyc od charakterystycznych Jokai z mieczami i wloczniami ktore wystepuja chyba tylko w jednej misji!!I daje to mozliwosc podswietlenia wyboru cech przekucia innie wszystkie wartosci sa warte zachodu.Kamien Animy daje duzo lepsze cechy do broni wedlug mnie.Pozdro
Sorki a jak przekuc przy urzyciu umbracytu??To jest to zwyczajne podstawowe przekuwanie??!!--Bo specialne cechy na mieczach uzyskuje sie sie tylko po urzyciu kamienia animy?!?!
Sorki ale naleze do klanu i nic mi nie dali z punktow chwaly!!Czy musze brac jakis udzial w walkach Multiplayer zeby cos dostac??Na razie mam maly level to skupiam sie bardziej na podbijaniu cech Postaci a chwala przy okazji i wcale nie jest to godzinka bo zalezy jaki poziom maja wojownicy z grobow czesto sa trudni i wymagajacy!!Pozdro
W 4 misji wyświetla się dodatkowe zadanie: "znajdź w jaskiniach zaginionego Kurodę Muramasę". Niby gdzie bo obszedłem wszystkie kąty i nigdzie go nie ma.
Mam kolejne Info dla graczy na ktorego temat nic nie mozna znlezc.Mianowicie wczoraj po kilku tygodnia grania i uzbierania 3640 punktow CHWALY wydalem je na Nowa Specialnoa zdolnosc na Kurisagame i niestety nie byla to taka sama zdolnoscia jaka dodalem do miecza i po przekucia myslac ze dostane lepsz i wydaniu sporo kasy wyszl Totalna LIPA STRACONA KASA I CIEZKO ZDOBYTE PUNKTY CHWALY!-WIEC UWARZAC Z TYM KONKRETNIE BO SIE MOZNA NIEZLE WKURZYC!-CZY MOZNA ODZYSKAC TE PUNKTY CHWALY KTOS WIE??--BO PORADNIK JEST MOCNO DO BANI Z NIEKTORYMI RZECZAMI !!POZDRO
Co w tym dziwnego? Przecież to wiadome. Jak nie przekuwasz przy użyciu umbracytu to zawsze jest duże prawdopodobieństwo, że się 'wtopisz'. Btw. 3640 punktów chwały? Przecież to nic, godzina grania nawet na niskim poziomie... Wystarczy, że należysz do klanu i nic nie robisz to po kilku dniach masz więcej :)
Gra coraz bardziej ciezka i wkurzajaca szczegolnie z bossami oraz przygotowaniem do walki z nimi gdyz pp smierci tracimy wszystko punkty i ducha opiekunczego i cofa nas do kapliczki beznadziejne to jest!!-1.Minusy to utrata zdobytych punktow w przypadku smierci naladowanego ducha opiekunczego!-2.Poziomy sa porabane mam 66 level a nie moge Tachibany z 27 pokonac absurd jakis debilny!!-3.Niektore kombosy nie wychodza i nie mozna ich odznaczyc w drzewku postaci!!-4-Nienaturalne uniki i slaba wytrzymalosc !!-Sa jakies cheaty do tej gry??!!-Musze jakos ja rozwalic i ta sie stanie!!Mam nadzieje ze nie roz....e pada haha
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
