NiOh: Głęboko w ciemności (Deep in the Shadows) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższy rozdział poradnika do gry NiOh zawiera dokładny opis przejścia głównego zadania Głęboko w Ciemności. W ramach rozgrywania tej misji konieczne się zbadanie rozległego kompleksu jaskiń. Na bohatera w jaskiniach czekają oczywiście liczne niebezpieczeństwa.
Górny poziom jaskiń

Po odwiedzeniu Chramu skieruj się w głąb lokacji. W pierwszej komnacie trafisz na dwóch przeciwników. Jeśli stanowią problem, to wyeliminuj jednego z nich strzałem w głowę. Gdy pójdziesz dalej szybko trafisz na wroga po lewej stronie w małej zatoczce skalnej. Podczas walki z nim trzymaj się blisko ściany, bo w przeciwnym wypadku może cię zepchnąć z urwiska. Jeśli uda ci się zepchnąć jego, to stracisz to co wyrzuci, ale ułatwi ci to zadanie. Ostatecznie dotrzesz do punktu widocznego powyżej. Przed wejściem do jaskini wylecą z niej nietoperze. Jeśli nie będziesz uważał, to mogą zepchnąć cię z urwiska.
![W jaskini zobaczysz dwóch przeciwników [1] [2], którzy patrolują teren podczas gdy dwóch innych [3] siedzi w centralnym punkcie jaskini - NiOh: Głęboko w ciemności (Deep in the Shadows) - solucja, opis przejścia - NiOh - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1775/1706609.jpg)
W jaskini zobaczysz dwóch przeciwników [1] [2], którzy patrolują teren podczas gdy dwóch innych [3] siedzi w centralnym punkcie jaskini. Siedzącego wojownika po prawej możesz wyeliminować strzałem w głowę. Gdy to zrobisz jego towarzysz zaatakuje cię. Najlepiej wyprowadź go na klif i zepchnij z niego. Tylko w ten sposób nie będziesz musiał walczyć zresztą jego towarzyszy na raz. Kolejny jest wojownik patrolujący dolną część jaskini [2], a następnie łucznik [3] na podwyższeniu.

Zaraz po prawej na dole znajdziesz dodatkowe pomieszczenia, a w nim jeszcze jednego przeciwnika i ducha Kodamy. Do pokoju Szefa nie dostaniesz się bez klucza, ale stosunkowo szybko nadarzy się okazja, żeby go zdobyć.

Po wszystkim przejdź pod drewnianą kładką w dół lokacji. Już po chwili znajdziesz po prawej drzwi. Za nimi czai się dwóch przeciwników z którymi będziesz musiał walczyć jednocześnie. Warto zaraz po otwarciu drzwi zaatakować najbliższego wojownika, żeby osłabić jego siły witalne zanim samuraj włączy się do walki. Gdy ich zabijesz przeszukaj komnatę. Duch Kota, który towarzyszy ci w misji wskaże na ścianę widoczną na obrazku. Gdy się do niej zbliżysz to zobaczysz oczy. Strzel w nie, a szybko ściana zamieni się w przeciwnika. Łatwo go pokonać trzymając się jego boku i zaklinając broń żywiołami. Raz zabity już się nie pojawi do czasu zrestartowania misji. Przeciwnik ten pełni rolę iluzorycznej ściany, za którą znajdziesz przydatne przedmioty.

Dzięki pozbyciu się Nurikabe (nazwa przeciwnika udającego ścianę) możesz zdobyć kilka drobiazgów, a także dostać się do komnaty z samurajami. Zaatakuj najbliższego z nich ciosem z góry, żeby ułatwić sobie walkę. Po potyczce zdobędziesz klucz do pokoju szefa. Przy wyjściu czeka jeszcze jeden wojownik. Warto się go pozbyć i cofnąć do pokoju na początku jaskini. Znajdziesz tam dosyć silnego przeciwnika [1], ale jeśli będziesz się skradał to uda ci się zadać ku sporo obrażeń bez szansy na ripostę. Poza nim w pokoju kryje się jeszcze Kodama [2].

Po zejściu na dół rozpraw się z przeciwnikami, których tam spotkasz i skręć w prawo. Zabij łucznika, przeszukaj alejkę i wróć do punktu w który zszedłeś na skalną półkę. Użyj mechanizmu , żeby otworzyć sobie dostęp do skarbu, a następnie wróć na górę, żeby go zdobyć (jeśli chcesz). Ważny jest jedynie fakt, że w razie niepowodzenia, nie musisz przebijać się przez korytarze, bo wystarczy zeskoczyć na drewniane belki. Ostatecznie skieruj się do gorącego źródła. Po zażyciu kąpieli ruszaj w głąb lokacji. Za łucznikiem trafisz na korytarz, który zawiedzie cię do Chramu.

Po wyjściu ze źródła udaj się w kierunku niezbadanego obszaru. Wejdź w korytarz po lewej, zabij samuraja, a następnie łucznika. Wkrocz do korytarza przed czerwonym mieczem i wezwij do Chramu Kodamę, który się tam ukrywa. Po wszystkim wkrocz do korytarza prowadzącego do Chramu. Uważaj jednak, bo gdy się do niego zbliżysz, to ściągniesz na siebie nietoperze, które zrzucą cię w przepaść.
Ku głębinom

Korzystając z bliskości punktu kontrolnego warto pokonać pobliskie upiory, które nie są zbyt silne, jeśli wciągniesz je w walkę na otwartej przestrzeni. W korytarzu przed sobą trafisz na trzech tubylców. Jednego widać na powyższym obrazku [1], a drugi jest w dalszej części korytarza [2]. Trzeci z nich schował się za skrzyniami po prawej stronie [3]. W tym miejscu możesz go zignorować, ale jeśli to zrobisz, to później może ci on przeszkodzić w walce z diabłem, który jest w dalszej części lokacji. Po zniszczeniu beczek otworzysz skrót do tego miejsca, ale lepiej jeszcze z niego nie korzystać.

Idąc dalej korytarzem po lewej stronie będzie wnęka. Skrzynia wygląda kusząco, ale jeśli podejdziesz do niej za szybko, to nietoperze zepchną cię z klifu. Ostatecznie znajdziesz się w miejscu widocznym na obrazku. Po lewej leży szkielet łucznik [1]. Zabij go, a następnie zmierz się z diabłem Yoki [2]. Jeśli go wykończysz to nie pojawi się więcej w tym miejscu. Pamiętaj też, żeby niszczyć zielone grzyby, które widzisz na obrazku, gdyż wśród nich ukrywa się Kodama [3].

W tym miejscu ukrywa się też drugi Nurikabe. Zaatakuj ścianę lub strzel w oko, żeby go uaktywnić. Warto przygarnąć przedmioty których strzeże i jednocześnie aktywować skrót do dalszej części lokacji.

Kontynuując zadanie poruszaj się w dół zejściem, przy którym był diabeł. Droga wiedzie w lewo i zaraz za rogiem czeka tam na ciebie tubylec. Warto się z nim rozprawić i wrócić korytarzem w prawo. Na jego końcu znajdziesz tubylca i szkielet, a także kilka drobiazgów. Jeśli zależy ci na zebraniu wszystkich dostępnych w lokacji skarbów to warto wrócić do miejsca w którym nietoperze mogły zepchnąć cię na dół i samemu tam zeskoczyć. Trafisz tam na kilku przeciwników, a ostatecznie dojdziesz do punktu w który opisywałem przed chwilą. Jest tam też ukryty Kodama, więc z pewnością warto tam się udać. Duch podobnie jak ten poprzedni ukrywa się w fosforyzujących grzybach.
Dno jaskini

Dalsza część lokacji wygląda tak jak na powyższym obrazku. Zejście na dół [1] po lewej to ślepa uliczka, którą patroluje kilku przeciwników z wielkim szkieletem na czele. Kryje się tam jednak też Kodama, więc będziesz musiał tam się udać. Ostatecznie będziesz musiał kierować się w prawo [2]. Pokonaj szkielet wojownika, a będziesz mógł dotrzeć do kolejnego Chramu [3], który widać nawet na powyższym obrazku. Koniecznie pokonaj diabła, który go strzeże, bo szybko do ciebie doskoczy i użycie Chramu będzie niemożliwe, a ty znajdziesz się w potrzasku. Po odblokowaniu drabiny rozpoczynasz przebijanie się do areny walki z bossem.
Wiedz, że każdy napotkany demon, który nie wyłania się z mgły odrodzi się gdy skorzystasz z Chramu lub polegniesz. Niektóre diabły i jednoocy przeciwnicy zawsze będą przeszkodą w drodze do bossa obszaru.

Po zejściu na dół wyeliminuje dwa szkielety i rozejrzyj się po lokacji. Warto wywabić diabła, który patroluje teren. W korytarzu po lewej spotkasz Kappę. Jeśli uda ci się go zamknąć w korytarzu to wykończ go jak najszybciej. Na końcu korytarza znajdziesz Kodamę i możliwość przywołania upiora. Kappę warto zabić, bo jest ona źródłem wielu wartościowych przedmiotów. Jeśli pójdziesz bezpośrednio przed siebie to trafisz na ścieżkę z bossem. Warto jednak przeszukać pozostałą część obszaru zanim przyjdzie ci go opuścić.

Ostatniego Kodamę w obszarze misji znajdziesz w jaskini, której pilnuje kilka diabłów, tubylców i jednookich. Nawet jeśli go nie zauważysz, to skradając się usłyszysz charakterystyczny dla duchów dźwięk. Pamiętaj tylko, żeby zabić tubylca czającego się za skrzynią zanim ją otworzysz.
Po drodze do bossa pokonaj jednookiego, który wyłoni się z mgły i wkrocz do obszaru. Przeszukaj jaskinie i zeskocz na arenę, żeby rozpocząć starcie. Twoim przeciwnikiem będzie Hino-enma.
0
- NiOh - poradnik do gry
- Poradnik do gry NiOh
- Opis przejścia - misje główne
- NiOh: Wszystkie zadania główne - lista
- NiOh: Człowiek z Duchem Opiekuńczym - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wyspa Demonów cz.1 (Isle of Demons) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wyspa Demonów cz.2 (Isle of Demons) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Głęboko w ciemności (Deep in the Shadows) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Uśpiony kamień dusz (The Spirit Stone Slumbers) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Upiory srebrnej kopalni (The Silver Mine Writhes) - solucja
- NiOh: Ocean znów ryczy (The Ocean Roars Again) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Zamek Pajęcze Gniazdo - solucja, opis przejścia
- NiOh: Padający śnieg - solucja, opis przejścia
- NiOh: Demon z góry Hiei - solucja, opis przejścia
- NiOh: Ucieczka z Igi - solucja, opis przejścia
- NiOh: Wspomnienia lilii śmierci - solucja, opis przejścia
- NiOh: Splugawiony zamek - solucja, opis przejścia
- NiOh: Nieśmiertelny płomień - solucja, opis przejścia
- NiOh: Sekigahara - solucja, opis przejścia
- NiOh: Źródło zła - solucja, opis przejścia
- NiOh: Splugawiona święta góra - solucja, opis przejścia
- NiOh: Samuraj z Sawayama - solucja, opis przejścia
- NiOh: Król demonów ujawniony - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia - misje główne
- Poradnik do gry NiOh
Komentarze czytelników
Natano18 Centurion
Gram w ten rodzaj gry i wg. mnie ta gra wszystko wyjaśnia. Niewiem po co wam poradnik. Dla mnie kozak, mam 70 level i cały czas się jaram ta gra.
Mental Junior
Dark souls przy tej grze to spokojny spacer w parku z fajeczka w ustach :) Aczkolwiek jak się pomysli i pokombinuje to idzie i Nioha ogarnac. Zacząlem z dualem + daikatana i czasami kusarigama na lekkiej zbroi - parę godzin treningu i jak mnie coś nie one - shootnie to jest luzik. Gość z zachodu np padł za 1 razem bo mu wszystkie ruchy poprostu przelamywalem :)
Faith6163737271 Junior
Ktoś wyjaśni jak działa trofeum "Samuraj z legend"? Mam wszystkie misje główne/poboczne/dojo/zmierzchu (sprawdziłem w "tytułach" i niby wykonałem 10 na różnych forach ludzie podają że jest ich niby 9 inni mówią że jest ich 12...) co mam robić? Tylko to mi zostało do platyny (droga siły niby nie liczy się do trofeum) pomocy xD
Kokon Junior

To jest jeden z najgorszych poradników jakie mi było dane czytać, nie polecam
Kenshiro Junior
ktoś wie jak wyjść z samouczka albo jak namierzać na klawiaturze? bo utknąłem w nim
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.