NiOh: Strażnik zaświatów (The Guardian of the Underworld) - solucja
Aktualizacja:
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia pobocznego zadania Strażnik zaświatów. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie wyzwań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.
Poziom misji | 25 |
Nagrody |
|

Omawiana tutaj misja przenosi cię na niewielką arenę, którą będzie miejscem starcia z wieloma demonami Yokai. Przed rozpoczęciem zadania możesz jeszcze stoczyć kilka pojedynków z upiorami graczy, którzy polegli w trakcie realizacji zadania. Biorąc pod uwagę fakt, że misja koncentruje się na próbach walki, to znaków przyzwania powinno być sporo.
Ważne jest, żebyś podszedł do próby z naładowaną Żywą Bronią i odpalił ją, gdy będzie to konieczne. Poniżej znajdziesz informacje o przeciwnikach, których będziesz musiał pokonać podczas poszczególnych faz. Istotny jest fakt, że przerwy pomiędzy fazami są tak krótkie, że nie zauważysz nawet kiedy następują. W praktyce czeka cię kilka minut walki.
Faza 1: Na tym etapie musisz pokonać pojedynczego tubylca. Nie wyróżnia się niczym szczególnym w porównaniu do regularnie spotykanych tubylców.
Faza 2: Ponownie musisz pokonać tubylca. Co ciekawe, jeśli zbliżysz się do tafli wody, to podczas fazy 2. automatycznie uruchomiona zostanie faza 3.
Faza 3: Dwóch tubylców i płonąca głowa. Pamiętaj, że tubylców najłatwiej jest wykańczać z postawy niskiej. Masz wtedy pewność, że większość wymierzonych ciosów ich trafi.
Faza 4: Wielki tubylec. Znacznie większy zasięg umiejętności i obrażenia. Może pluć trucizną na odległość, dzięki czemu nie musi nawet na ciebie skakać, żeby nałożyć zatrucie.
Faza 5: Płonąca głowa i dwa diabły Yoki. Wykorzystaj pomniki na arenie, żeby odpowiednio ustawiać się do przeciwników i prowokować walkę 1 na 1. W pierwszej kolejności pozbądź się płonącej głowy, gdyż jej pociski będą strasznie irytujące.
Faza 6: Dwie płonące głowy, jednooki olbrzym i mały jednooki. Staraj się ignorować małego jednookiego, dzięki czemu nie zamieni się on w olbrzyma. Unikaj ciosów olbrzyma i wyeliminuj obie płonące głowy. Następnie zajmij się olbrzymem, a małego jednookiego zostaw na koniec, chyba, że szybciej nadarzy się okazja, żeby wykończyć go jedną serią. Ważne jest, żebyś nie wyprowadził pojedynczego ciosu w niego, bo to może skłonić go do zamiany w olbrzyma. Jeśli wcześniej korzystałeś z pomników do omijania przeciwników, to wiedz że jednooki olbrzym może je zniszczyć pojedynczym ciosem.
Wraz z końcem ostatniej fazy misja zostanie zakończona. W dowolnym momencie możesz do niej wrócić, żeby zebrać trochę Amrity.
0
- NiOh - poradnik do gry
- Poradnik do gry NiOh
- Misje poboczne
- NiOh: Wszystkie zadania poboczne - lista
- NiOh: Śmierć bandytom (Death to Bandits) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Znalezione niekradzione (Finders, Keepers) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Kanbei i władca (Kanbei and the Overlord) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Ognisty całun (Wreathed in Flame) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Prośba od Ginchiyo (A Request from Ginchiyo) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Strażnik zaświatów (The Guardian of the Underworld) - solucja
- NiOh: Magatama ognia (The Magatama of Fire) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Trzej gniewni bogowie (The Three Angry Gods) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Kościany Most (The Bridge of Bone) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Dziedzic Nioh (Heir to the Nioh) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Spiskowcy (The Conspirators) - solucja, opis przejścia
- NiOh: Ogrzyca - solucja, opis przejścia
- NiOh: Bitwa o most Ohashi - solucja, opis przejścia
- NiOh: Łowy na demona - solucja, opis przejścia
- NiOh: Znikający ranjatai - solucja, opis przejścia
- NiOh: Złoczyńcy - solucja, opis przejścia
- NiOh: Czerwony Oni li - solucja, opis przejścia
- NiOh: Upadli magowie onmyo - solucja, opis przejścia
- NiOh: Zaginiony katalog - solucja, opis przejścia
- NiOh: Większe łowy na demona - solucja, opis przejścia
- NiOh: Trzy dusze - solucja, opis przejścia
- NiOh: Potężniejszy płomień - solucja, opis przejścia
- NiOh: O zwiędłej trawie i yokai - solucja, opis przejścia
- NiOh: Ścieżka mistrza - solucja, opis przejścia
- NiOh: Siedem dobrych znaków - solucja, opis przejścia
- NiOh: Incydent w Okehazamie - solucja, opis przejścia
- NiOh: Starcie z wielką żabą - solucja, opis przejścia
- NiOh: Rodzące się cienie - solucja, opis przejścia
- NiOh: Czempion wschodu - solucja, opis przejścia
- NiOh: Cicha wrona - solucja, opis przejścia
- NiOh: Desperacki odwrót - solucja, opis przejścia
- NiOh: Determinacja kurody - solucja, opis przejścia
- NiOh: Złodziej bez skruchy - solucja, opis przejścia
- NiOh: Córka demona - solucja, opis przejścia
- NiOh: Góra wyrzutów sumienia - solucja, opis przejścia
- NiOh: Duchy Sawayamy - solucja, opis przejścia
- NiOh: Spadek - solucja, opis przejścia
- NiOh: Spotkanie na drugim brzegu - solucja, opis przejścia
- NiOh: Dwaj królowie Nioh - solucja, opis przejścia
- Misje poboczne
- Poradnik do gry NiOh
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
Sorki a jak przekuc przy urzyciu umbracytu??To jest to zwyczajne podstawowe przekuwanie??!!--Bo specialne cechy na mieczach uzyskuje sie sie tylko po urzyciu kamienia animy?!?!
tukaram3030 Pretorianin
Szkoda ze nie naoisales ze umbracyt mozna zdobyc od charakterystycznych Jokai z mieczami i wloczniami ktore wystepuja chyba tylko w jednej misji!!I daje to mozliwosc podswietlenia wyboru cech przekucia innie wszystkie wartosci sa warte zachodu.Kamien Animy daje duzo lepsze cechy do broni wedlug mnie.Pozdro
Jjaw Junior
Hej, zacznijmy od tego, że nie chcę obrażać autorów, ale ten poradnik to porażka, o części ataków bossów nie ma nawet mowy, jak chociażby chwyt ogonem(Biały Tygrys). Kolejna rzecz, co jest moim prywatnym odczuciem i radą, nie ma sensu dobierać zbroi i broni zależnie od bossa, najlepszym sposobem jest dobranie sobie swojego ulubionego typu oręża i wyszkolenie się w walce nim, w moim przypadku była to katana przy pomocy której przechodzę grę drugi raz, pancerz natomiast powinien najlepiej wstrzeliwać się w nasz styl gry, jeżeli nie lubimy uników i biegania w czasie walki ubieramy ciężki, natomiast jeżeli preferujemy dynamiczny styl walki zużywający więcej KI (w tym walkę przy użyciu kusarigamy) powinniśmy dobrać pancerz lekki umożliwiający szybszą regeneację KI. Poza wyborem broni radzę wybrać sobie ścieżkę shinobi lub maga onmyo, co prawda można używać dwóch dyscyplin równocześnie, aczkolwiek to maestria w danym stylu decyduje o wyniku walki(podobie z bronią) a nie ich wielorakość. Kolejna rzecz to duchy opiekuńcze, aby odblokować wszystkie bonusy chociażby Niebieskiego Smoka, ducha którego otrzymujemy w wątku pobocznym odblokowywania po ukończeniu fabuł na ścieżce samuraja, potrzeba tego atrybutu aż 28. Chciałbym również napomknąć o kilku bossach, z którymi walka może być znacznie prostsza, jeżeli znamy sposoby niepodane w tym poradniku: np. w walce z Yuki-Onną możemy zwyczajnie uciekać, a gdy przeciwniczka jest odsłonięta strzelać z łuku lub karabinu, dalej, w walce z Saiką (strzelcem), kiedy ten wzniesie się w powietrze wystarczy czymś w niego rzucić, shuriken, kunami czy nawet zwykły kamień, kiedy zostanie trafiony upada na ziemię a my możemy spokojnie zadać mu kilka tysięcy obrażeń, następna w kolejce jest okatsu: dzięki umiejętnościom kontry(np. lot liścia lub mgławica) możemy w odpowiednim momencie skontrować jej szarże, i uwaga, czasem po szarży tak pojedynczej jak i podwójnej może zaatakować z powietrza. Teraz chciałbym wspomnieć o paru rzeczach, rozjaśnić to co powiedzieli przedkomentujący, umbracyt zdobywamy wykonując zadania zmierzchu, aby go użyć, wchodzimy w zakładkę przekuj i gdy najedziemy na wybrany przez nas przedmiot klikamy trójkąt lub Y, zależnie od rodzaju pada, czyli opcję hartuj. Tukaram3030, narzekał na poziom trudności, dla wszystkich świerzych graczy soulslike’ów: o to właśnie w takich grach chodzi.
Cóż jeżeli ktokolwiek doczytał to do końca, jestem bardzo wdzięczny, za wszystkie popełnione błędy tak językowe jak i dotyczące samej gry przepraszam i chętnie wyslucham krytyki, jeżeli ktoś miałby jakieś pytania dotyczące tej gry, chętnie pomogę. :)
Jjaw Junior
Zapomniałbym, nie wspomniano tu także o dwóch typach broni, no-dachi i tonfach. No-dachi to w zasadzie japoński odpowiednik europejskiego wielkiego miecza, kompromis między toporem a kataną. Tonfy z kolei to broń do walki na bardzo krótki dystans, szybkie ataki i dość spore obrażenia jak na zużywane KI.
gonzik18 Junior
Mam do Was ogromną prośbę, mógł by mi ktoś krok po kroku wytłumaczyć jak użyć tej księgi reinkarnacji?? na necie już od wczoraj szukam i piszą tylko tyle, że można ją użyć w oknie pomiędzy misjami. Próbowałem, szukałem i nic.. z góry dzięki!
Natano18 Centurion
Gram w ten rodzaj gry i wg. mnie ta gra wszystko wyjaśnia. Niewiem po co wam poradnik. Dla mnie kozak, mam 70 level i cały czas się jaram ta gra.
Mental Junior
Dark souls przy tej grze to spokojny spacer w parku z fajeczka w ustach :) Aczkolwiek jak się pomysli i pokombinuje to idzie i Nioha ogarnac. Zacząlem z dualem + daikatana i czasami kusarigama na lekkiej zbroi - parę godzin treningu i jak mnie coś nie one - shootnie to jest luzik. Gość z zachodu np padł za 1 razem bo mu wszystkie ruchy poprostu przelamywalem :)
Faith6163737271 Junior
Ktoś wyjaśni jak działa trofeum "Samuraj z legend"? Mam wszystkie misje główne/poboczne/dojo/zmierzchu (sprawdziłem w "tytułach" i niby wykonałem 10 na różnych forach ludzie podają że jest ich niby 9 inni mówią że jest ich 12...) co mam robić? Tylko to mi zostało do platyny (droga siły niby nie liczy się do trofeum) pomocy xD
Kokon Junior
To jest jeden z najgorszych poradników jakie mi było dane czytać, nie polecam
Kenshiro Junior
ktoś wie jak wyjść z samouczka albo jak namierzać na klawiaturze? bo utknąłem w nim
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
