Wymagania sprzętowe Mashinky | Aneks | Mashinky
Aktualizacja:
Mashinky to strategia ekonomiczna czasu rzeczywistego. Ma ładną grafikę, jednak bez zbędnych fajerwerków, które można zobaczyć w innych dużych tytułach. Gra działa bardzo płynnie i nie zacina się w praktycznie żadnym momencie. W trybie budowania, grafika ulega uproszczeniu i nawiązuje do starszych tytułów. Przekłada to się na wydajność gry, gdzie FPS potrafią podskoczyć dwukrotnie, co widać podczas rozgrywki i zwiększą płynność gry. Poradnik został przygotowany na komputerze średniej klasy, jedna gra działała płynnie na największym możliwych ustawieniach.
Tryby gry
- Singleplayer: Tak
- Kooperacja offline (split screen/hot seat): Nie
- Kooperacja przez Internet: Nie
- Multiplayer: Tak
Nasz sprzęt
Poradnik został stworzony na wersji PC, o poniższej konfiguracji:
- System operacyjny: Windows 7 SP1 64
- Procesor: Intel Core i5-4460 (4x 3.20 GHz)
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX960
- Pamięć karty graficznej: 2 GB
Na powyższej konfiguracji gra chodziła bez żadnych problemów i to na najwyższych ustawieniach graficznych oraz na maksymalnej rozdzielczości 1920 x 1080.
PC - informacje ogólne
- Systemy operacyjne: Windows Vista/7/8/10
- Połączenie internetowe w trakcie gry: Niewymagane
- Konieczność aktywacji przez Internet: Tak (platforma Steam).
- Kontrolery: Klawiatura i mysz
Minimalne wymagania sprzętowe
- System operacyjny: Windows Vista
- Procesor: Intel Quad Core 2.00 GHz
- Pamięć RAM: 4 GB
- Karta graficzna: karta grafiki 2 GB GeForce 750 lub lepsza
- Wymagane miejsce na dysku HDD: 2 GB
- Wersja Directx: 9.0c
Zalecane wymagania sprzętowe
- System operacyjny: Windows 7
- Procesor: Intel Quad Core 2.66 GHz
- Pamięć RAM: 4 GB
- Karta graficzna: karta grafiki 2 GB GeForce 960 lub lepsza
- Wymagane miejsce na dysku HDD: 12 GB
- Wersja Directx: 11
0
Komentarze czytelników
Zmroku Konsul

Jednego na serio brakuje mi w tej grze. Tego odgłosu z serii Railroad Tycoon, kiedy pociąg przybijał do stacji z bogatym ładunkiem i głośniki odtwarzały dźwięk nabijania na kasę (?), którego długość i natężenie zależało od wielkości zysku. Liczę na takiego moda.
A poza tym - jestem bardzo ciekawy, co pokaże developer w najbliższych miesiącach, bo gra zapowiada się bardzo miodnie.
Haako Legionista

Bliżej jej do Transport Tycoon/Open TTD/ Industry Giant niż do Transport Fever. Brakuje innych gałęzi transportu oraz pojazdów ze współczesnych czasów, ale twórca chce dodać te i inne rzeczy.
Nie masz swobodnej budowy jak w TF, ale klasyczne rozwiązanie oparte o budowanie na polach. Sam transport jest uproszczony np. pasażerów; nie ma podziału na dzielnice mieszkalne czy komercyjne. Dla mnie frajda z budowania i oglądania jak wszystko sprawnie śmiga, jest większa niż z TF :)
Zmroku Konsul

Tak. Ostatnio nawet w niektórych Pendolino wynaleźli nawet ciszę.
Albanoid Pretorianin

Znalazłem kardynalny błąd w poradniku. Nie jest możliwym stworzenie czegoś, co jest ponad PKP. Nie od dziś wiadomo, że to twór idealny, z najnowszą infrastrukturą i zdobyczami technologicznymi. Oprócz tego poradnik bardzo na plus ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.