Jak szybko zarobić? | Szybki na start | Mashinky
Aktualizacja:
Szybkie zarabianie w Mashinky. Przez większość gry, a zwłaszcza w pierwszych erach, będziesz potrzebował dużych ilości Zielonych Żetonów. Najszybszy sposób to zbudowanie kilku połączeń pasażerskich. Znajdź na mapie dwa miasta blisko siebie. Zacznij od wyszukania dwóch dużych miast blisko siebie. Najlepiej, jeśli są nie dalej niż 10-20 kratek od siebie. W przeciwnym razie, wystarczy jedno duże miasto, ale drugie musi być blisko.

Zbuduj stacje w taki sposób, aby zahaczały o jak największą ilość budynków (1) i jednocześnie umieść je jak najbliżej siebie (2). W stacji, która ma najwięcej budynków blisko siebie, zbudujesz ulepszenie stacji - poczekalnia (3). W ten sposób znacznie zwiększysz ilość pasażerów, jaka pojawi się na tej stacji. Teraz dobuduj zajezdnię (4) i puść pierwszy pociąg. W jego składzie ustaw 3-4 małe wagony pasażerskie. Z czasem dodasz następne lub ulepszysz lokomotywę. Następnie, wybuduj jeszcze 2-3 podobne połączenia, aż zaczniesz zarabiać. Przyspiesz czas, ponieważ pierwsze pociągi są naprawdę wolne. W ten sposób twoje pociągi będą szybko zarabiać na pasażerach, ponieważ odległość i czas transportu nie są brane pod uwagę przy obliczaniu zysków.

Jeśli zaobserwujesz, że zaczynasz mieć nadwyżkę pasażerów, a w pobliżu jest inne miasto, to warto rozbudować połączenie. Dobuduj drugi peron, stwórz osobne połączenie i nową linię. Choć będziesz transportował pasażerów tak naprawdę tylko w jedną stronę (powrotny kurs może być nawet pusty), to i tak linia będzie przynosić zyski. Ewentualnie, jeśli przyrost pasażerów jest mały, możesz stworzyć dodatkowe stacje i stworzyć dłuższą linię (jednak nadal powinien jeździć po niej tylko jeden pociąg).
0
Komentarze czytelników
Zmroku Konsul

Jednego na serio brakuje mi w tej grze. Tego odgłosu z serii Railroad Tycoon, kiedy pociąg przybijał do stacji z bogatym ładunkiem i głośniki odtwarzały dźwięk nabijania na kasę (?), którego długość i natężenie zależało od wielkości zysku. Liczę na takiego moda.
A poza tym - jestem bardzo ciekawy, co pokaże developer w najbliższych miesiącach, bo gra zapowiada się bardzo miodnie.
Haako Legionista

Bliżej jej do Transport Tycoon/Open TTD/ Industry Giant niż do Transport Fever. Brakuje innych gałęzi transportu oraz pojazdów ze współczesnych czasów, ale twórca chce dodać te i inne rzeczy.
Nie masz swobodnej budowy jak w TF, ale klasyczne rozwiązanie oparte o budowanie na polach. Sam transport jest uproszczony np. pasażerów; nie ma podziału na dzielnice mieszkalne czy komercyjne. Dla mnie frajda z budowania i oglądania jak wszystko sprawnie śmiga, jest większa niż z TF :)
Zmroku Konsul

Tak. Ostatnio nawet w niektórych Pendolino wynaleźli nawet ciszę.
Albanoid Pretorianin

Znalazłem kardynalny błąd w poradniku. Nie jest możliwym stworzenie czegoś, co jest ponad PKP. Nie od dziś wiadomo, że to twór idealny, z najnowszą infrastrukturą i zdobyczami technologicznymi. Oprócz tego poradnik bardzo na plus ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.