Ulepszenia stacji | Podstawy rozgrywki | Mashinky

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Każdą stację możesz ulepszyć o kilka ciekawych struktur. Pamiętaj, że początkowa wielkość stacji to 6 na 6 pól. To ograniczenie dotyczy nie tylko segmentów stacji, ale również wszystkich ulepszeń. Dlatego bierz pod uwagę sposób budowania i ilość peronów, aby nie zamknąć sobie furtki na zakup ulepszeń.

Do każdej stacji możesz wybrać następujące ulepszenia - Ulepszenia stacji | Podstawy rozgrywki | Mashinky - Mashinky - poradnik do gry

Do każdej stacji możesz wybrać następujące ulepszenia:

  1. Poczekalnia. Jedno z najprzydatniejszych ulepszeń, nawet przy stacjach przemysłowych. Znacząco zwiększa zasięg stacji, kosztem Zielonych Żetonów.
  2. Rampa. Przyspiesza załadunek i zwiększa przestrzeń magazynową stacji. Warto wykorzystać w zatłoczonych stacjach towarowych.
  3. Bistro. Drogie ulepszenie, które najlepiej wykorzystać w największych stacjach pasażerskich, gdzie panuje duży ruch. Nie tylko powiększa ładowność, ale i zyski ze stacji.
  4. Magazyn. Znacząco zwiększa pojemność magazynową stacji, ale jest bardzo drogi. Warto postawić w stacjach przeładunkowych, lub obsługujących przetwórnie (np. tartak), gdzie ruch jest naprawdę duży.
  5. Peron. To tak naprawdę pusty segment stacji. Taniej jest wybudować standardowy segment stacji.
  6. Wieża kontrolna. Zwiększa maksymalną wielkość stacji o 2 pola. Czyli stacja z jedną wieżą kontrolną będzie mogła mieć obszar nie 6 na 6 pól, ale 8 na 8. Warto wznieść nie tylko w celu obsługi większej ilości pociągów, ale warto wykorzystać do obsługi dużych składów kolejowych.

Uwaga! W wersji Early Access nie wszystkie ulepszenia działają zgodnie z opisem np. Poczekalnia obejmuje swoim zasięgiem nie tylko domy mieszkalne, ale i fabryki. Natomiast Bistro nie zwiększa dochodów.

Podobało się?

0

Mashinky

6 października 2017

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-10-13
09:30

Zmroku Konsul

Zmroku
😉

Jednego na serio brakuje mi w tej grze. Tego odgłosu z serii Railroad Tycoon, kiedy pociąg przybijał do stacji z bogatym ładunkiem i głośniki odtwarzały dźwięk nabijania na kasę (?), którego długość i natężenie zależało od wielkości zysku. Liczę na takiego moda.

A poza tym - jestem bardzo ciekawy, co pokaże developer w najbliższych miesiącach, bo gra zapowiada się bardzo miodnie.

Komentarz: Zmroku
2017-10-12
16:22

Haako Legionista

Haako

Bliżej jej do Transport Tycoon/Open TTD/ Industry Giant niż do Transport Fever. Brakuje innych gałęzi transportu oraz pojazdów ze współczesnych czasów, ale twórca chce dodać te i inne rzeczy.
Nie masz swobodnej budowy jak w TF, ale klasyczne rozwiązanie oparte o budowanie na polach. Sam transport jest uproszczony np. pasażerów; nie ma podziału na dzielnice mieszkalne czy komercyjne. Dla mnie frajda z budowania i oglądania jak wszystko sprawnie śmiga, jest większa niż z TF :)

Komentarz: Haako
2017-10-12
14:15

Moriia Legionista

Jak ta gra wypada wzgledem Transport fever ?

Komentarz: Moriia
2017-10-12
13:26

Zmroku Konsul

Zmroku

Tak. Ostatnio nawet w niektórych Pendolino wynaleźli nawet ciszę.

Komentarz: Zmroku
2017-10-11
20:13

Albanoid Pretorianin

Albanoid
😁

Znalazłem kardynalny błąd w poradniku. Nie jest możliwym stworzenie czegoś, co jest ponad PKP. Nie od dziś wiadomo, że to twór idealny, z najnowszą infrastrukturą i zdobyczami technologicznymi. Oprócz tego poradnik bardzo na plus ;)

Komentarz: Albanoid

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl