Ghost Master: Co leży za kukułczym gniazdem?
Aktualizacja:
[Poziom 3.4] Co leży za kukułczym gniazdem?
![1 - [Poziom 3.4] Co leży za kukułczym gniazdem? | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1654335953.jpg)
![2 - [Poziom 3.4] Co leży za kukułczym gniazdem? | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1654335968.jpg)
![3 - [Poziom 3.4] Co leży za kukułczym gniazdem? | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1654335984.jpg)
![4 - [Poziom 3.4] Co leży za kukułczym gniazdem? | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1654336000.jpg)
![Uwięziony duch: Ściemniak (1) - [Poziom 3.4] Co leży za kukułczym gniazdem? | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1654336015.jpg)
Uwięziony duch: Ściemniak (1) . Uwolnienie Ściemniaka wymaga cierpliwości i finezji. Przyjrzyj się drodze, którą pokonuje sanitariusz Radosław Kurzalski - odwiedza on bowiem górne piętra budynku, a następnie schodzi na dół do ubikacji (2) . W tejże należy zainstalować w lustrze Lady Makabret i nakazać jej utworzenie Konia trojańskiego, gdy tylko sanitariusz wejdzie. Zabierze on prezent, do którego uwiąż Kosz-mar oraz Burzoszpona. Gdy tylko sanitariusz wejdzie w zasięg pola ochronnego, będziesz mógł przerzucić niesione przez niego duchy na dowolne, odpowiadające im przekaźniki. Burzoszpona na komputery (3) w centralnym pomieszczeniu, a Kosz-mar na śpiącego w swojej celi Ronalda Lasiczelskiego (4) . Zadaniem Burzoszpona będzie otwarcie drzwi do cel za pomocą Wysokiego napięcia, Kosz-mar uzupełni zaś dzieło uwalniania wariatów mocą Lunatyka. Ściemniak zostanie uwolniony, a dr Gilderoy Puklinski zwariuje.
Po uwolnieniu Ściemniaka przychodzi pora na wystraszenie lub przyprawienie o utratę zmysłów całą resztę szpitalnej społeczności. O ile do pierwszego zadania potrzebni będą: Lady Makabret, Burzoszpon lub Surferka oraz Kosz-mar lub Śpioch, o tyle reszta jest kwestią gustu, lecz naturalnie najlepszym wyborem będą duchy posiadające moce wabienia ludzi w jedno miejsce oraz przerażacze potrafiący ten fakt wykorzystać z pomocą umiejętności straszenia całych ludzkich grup. A teraz kochane dzieci... ;-) dobranoc.
0
- Ghost Master - poradnik do gry
- Ghost Master: Poradnik do gry
- Ghost Master: ABC przerażania
- Ghost Master: Seans uduchowiony
- Ghost Master: Zło puka tylko raz
- Ghost Master: Gdzie Ściemniak mówi dobranoc
- Ghost Master: Sztywni z ferajny
- Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
- Ghost Master: Makijaż i latające miotły
- Ghost Master: Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
- Ghost Master: Duch zoperowany
- Ghost Master: Błąd ognika z Blair
- Ghost Master: Straszna dziura
- Ghost Master: Duchołamacze
- Ghost Master: Magazynek pełen strachu
- Ghost Master: Co leży za kukułczym gniazdem?
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek duchów
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.1
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.2
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.3
- Ghost Master: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany543750 Junior
Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI
zanonimizowany563035 Junior
ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko
zanonimizowany564399 Junior
ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich
zanonimizowany631897 Junior
jak pszejść ognika z blair????????
zanonimizowany723402 Junior
To jest superporadnik do supergry! ;D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
