Ghost Master: Makijaż i latające miotły

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Poziom 2.3] Makijaż i latające miotły

1 - [Poziom 2.3] Makijaż i latające miotły | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
2 - [Poziom 2.3] Makijaż i latające miotły | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
Uwięzione duchy: Ognisty Omyk (1) , Surferka (2) , Zjawisko (3) - [Poziom 2.3] Makijaż i latające miotły | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry

Uwięzione duchy: Ognisty Omyk (1) , Surferka (2) , Zjawisko (3) . Ognisty Omyk uwolnisz wiążąc swoich przerażaczy z pozostałymi przekaźnikami (woda, ziemia i powietrze) w kręgu wiedźm. Ocalenie Surferki wymaga sprowadzenia na tylną werandę (2) jakiegoś sprzętu elektrycznego. Nada się do tego Antoni Krwiak, który bez walkmana nigdzie się nie rusza albo ktokolwiek, kto zabierze ze sobą Eteryczny prezent wyprodukowany przez Zjawisko (3) . Aby ktoś z nich ruszył się w stronę werandy warto najpierw użyć na nim mocy Głupek Sam(o)stracha, a następnie zwabić go na werandę Brzękiem łańcucha i Przeciekiem Buuu. Podobna technika zwabiania ma zastosowanie przy uwalnianiu Zjawiska, lecz tym razem należy zwabić przed lustro albo Aleksandrę Cher, albo Klarę Kulawiankę.

Na misję proponuję zabrać: Deszczułkę, Hanibóla Lektora, Wicherek, Boski Krzak, Buuu i Sam(o)stracha, czyli wymienić w zaproponowanym przez grę składzie Luźny Trybik i Manka na Sam(o)stracha i Buuu. Najpierw należy przejąć kontrolę nad kręgiem wiedźm (1) znajdującym się w piwnicy, gdyż bez tego przerażacze gracza będą nieustannie narażeni na banicję. Przejęcia kontroli dokonuje się za pomocą żywiołaków wiążąc je z przekaźnikami tworzącymi krąg. Nie należy jednak używać ich mocy, gdyż spora ich część może zniszczyć przekaźniki, co doprowadzi do przerwania kręgu i pozwoli wiedźmom z powrotem odwoływać duchy. Następnie warto się zająć uwolnieniem trzech duchów, a gdy uda się tego dokonać można śmiało zająć się straszeniem. Doskonale do tego nadaje się salon (4) na parterze, dokąd Buuu może wabić wszystkich łącznie z najistotniejszymi wiedźmami za pomocą swoich łańcuchów oraz Przecieku. Można tam do roboty zainstalować: Hanibóla Lektora, Surferkę i Sam(o)stracha. Ich połączone moce dobrze sobie dadzą radę ze straszeniem śmiertelniczek.

Podobało się?

0

Ghost Master

23 maja 2003

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2008-04-02
16:35

zanonimizowany543750 Junior

😊

Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI

Komentarz: zanonimizowany543750
2008-06-30
17:37

zanonimizowany563035 Junior

😁

ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko

Komentarz: zanonimizowany563035
2008-07-06
17:17

zanonimizowany564399 Junior

😃

ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich

Komentarz: zanonimizowany564399
2009-04-05
16:15

zanonimizowany631897 Junior

😉

jak pszejść ognika z blair????????

Komentarz: zanonimizowany631897
2010-04-05
17:02

zanonimizowany723402 Junior

👍

To jest superporadnik do supergry! ;D

Komentarz: zanonimizowany723402

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl