Ghost Master: Straszna dziura

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Poziom 3.1] Straszna dziura

Uwięzione duchy: Kruczogłosy (1) , Burzoszpon (2) (ukryty w drzewie na wysepce), Czarny Kruk (3) , Luźna Główka - [Poziom 3.1] Straszna dziura | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry

Uwięzione duchy: Kruczogłosy (1) , Burzoszpon (2) (ukryty w drzewie na wysepce), Czarny Kruk (3) , Luźna Główka. Kruczogłosego uwolnisz wiążąc Strachisławę obok niego i nakazując jej wyprodukowanie Eterycznego daru, do którego będziesz mógł uwiązać Kurzą Stopę i zmajstrować z jej pomocą Krwawy przeciek. Uwolnienie Burzoszpona będzie wymagać połączonych sił kilku duchów - brakującą plazmę doprodukuje sama Luźna Główka podczas swoich szarż. Nakaż Skostnicy użyć Większego wiatru, Wiecherkowi Burzy, a Deszczułce przywołać Deszcz - taka kombinacja wystarczy, by w drzewo więżące Burzoszpona uderzył piorun i uwolnił go. Czarny Kruk zaś będzie wolny, gdy chata (3) , w której się znajduje zostanie zniszczona. Aby tego dokonać wystarczy Burza Wicherka w połączeniu z Tajfunem Burzoszpona. Uwolnienie Luźnej Główki zaś opisane jest poniżej, jako że stanowi integralną część akcji.

Duchy przydatne a może nawet niezbędne do wykonania tego zadania to: Kurza Stopa, Postrzałka, Spioch, Strachisława, Skostnica, Wicherek i Deszczułka. Przydać się również może Zombik do ostatecznego straszenia wszystkich w okolicy. Twoim zadaniem jest powiadomienie mieszkańców farmy o rytuale odprawianym w młynie (4) przez Edzia Sierpińskiego. W tym celu uwiąż Postrzałkę do potrzasku za młynem i nakaż jej rzucenie Obsesji. To zwabi wszystkich w pobliże i jedna z osób zajrzy przez okno do środka. Od razu po tym pojawi się Luźna Główka i przepłoszy człowieka. Aby temu zapobiec uwiąż Śpiocha do śpiącego obok mostu Czesława (5) . Gdy tylko na drodze pojawi się Luźna Główka, niech Śpioch rzuci czar Nieziemskiego spokoju, który dopomoże wybrańcowi dojść bez nerwów do domu (6) . Gdy tylko przekaże wiadomość pozostałym, wróci do młyna i odbierze Edziowi czaszkę jeźdźca, a następnie uda się na stronę, by ją pogrzebać. Luźna Główka zostanie uwolniony i będzie go można wykorzystać do straszenia domorosłego przywoływacza duchów. Ostatecznym celem misji jest przepędzenie z gospodarstwa Edzia Sierpińskiego, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by przy okazji przepłoszyć również wszystkich pozostałych.

Podobało się?

0

Ghost Master

23 maja 2003

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2008-04-02
16:35

zanonimizowany543750 Junior

😊

Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI

Komentarz: zanonimizowany543750
2008-06-30
17:37

zanonimizowany563035 Junior

😁

ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko

Komentarz: zanonimizowany563035
2008-07-06
17:17

zanonimizowany564399 Junior

😃

ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich

Komentarz: zanonimizowany564399
2009-04-05
16:15

zanonimizowany631897 Junior

😉

jak pszejść ognika z blair????????

Komentarz: zanonimizowany631897
2010-04-05
17:02

zanonimizowany723402 Junior

👍

To jest superporadnik do supergry! ;D

Komentarz: zanonimizowany723402

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl