Ghost Master: Straszna dziura
Aktualizacja:
[Poziom 3.1] Straszna dziura
![Uwięzione duchy: Kruczogłosy (1) , Burzoszpon (2) (ukryty w drzewie na wysepce), Czarny Kruk (3) , Luźna Główka - [Poziom 3.1] Straszna dziura | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1654056359.jpg)
Uwięzione duchy: Kruczogłosy (1) , Burzoszpon (2) (ukryty w drzewie na wysepce), Czarny Kruk (3) , Luźna Główka. Kruczogłosego uwolnisz wiążąc Strachisławę obok niego i nakazując jej wyprodukowanie Eterycznego daru, do którego będziesz mógł uwiązać Kurzą Stopę i zmajstrować z jej pomocą Krwawy przeciek. Uwolnienie Burzoszpona będzie wymagać połączonych sił kilku duchów - brakującą plazmę doprodukuje sama Luźna Główka podczas swoich szarż. Nakaż Skostnicy użyć Większego wiatru, Wiecherkowi Burzy, a Deszczułce przywołać Deszcz - taka kombinacja wystarczy, by w drzewo więżące Burzoszpona uderzył piorun i uwolnił go. Czarny Kruk zaś będzie wolny, gdy chata (3) , w której się znajduje zostanie zniszczona. Aby tego dokonać wystarczy Burza Wicherka w połączeniu z Tajfunem Burzoszpona. Uwolnienie Luźnej Główki zaś opisane jest poniżej, jako że stanowi integralną część akcji.
Duchy przydatne a może nawet niezbędne do wykonania tego zadania to: Kurza Stopa, Postrzałka, Spioch, Strachisława, Skostnica, Wicherek i Deszczułka. Przydać się również może Zombik do ostatecznego straszenia wszystkich w okolicy. Twoim zadaniem jest powiadomienie mieszkańców farmy o rytuale odprawianym w młynie (4) przez Edzia Sierpińskiego. W tym celu uwiąż Postrzałkę do potrzasku za młynem i nakaż jej rzucenie Obsesji. To zwabi wszystkich w pobliże i jedna z osób zajrzy przez okno do środka. Od razu po tym pojawi się Luźna Główka i przepłoszy człowieka. Aby temu zapobiec uwiąż Śpiocha do śpiącego obok mostu Czesława (5) . Gdy tylko na drodze pojawi się Luźna Główka, niech Śpioch rzuci czar Nieziemskiego spokoju, który dopomoże wybrańcowi dojść bez nerwów do domu (6) . Gdy tylko przekaże wiadomość pozostałym, wróci do młyna i odbierze Edziowi czaszkę jeźdźca, a następnie uda się na stronę, by ją pogrzebać. Luźna Główka zostanie uwolniony i będzie go można wykorzystać do straszenia domorosłego przywoływacza duchów. Ostatecznym celem misji jest przepędzenie z gospodarstwa Edzia Sierpińskiego, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by przy okazji przepłoszyć również wszystkich pozostałych.
0
- Ghost Master - poradnik do gry
- Ghost Master: Poradnik do gry
- Ghost Master: ABC przerażania
- Ghost Master: Seans uduchowiony
- Ghost Master: Zło puka tylko raz
- Ghost Master: Gdzie Ściemniak mówi dobranoc
- Ghost Master: Sztywni z ferajny
- Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
- Ghost Master: Makijaż i latające miotły
- Ghost Master: Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
- Ghost Master: Duch zoperowany
- Ghost Master: Błąd ognika z Blair
- Ghost Master: Straszna dziura
- Ghost Master: Duchołamacze
- Ghost Master: Magazynek pełen strachu
- Ghost Master: Co leży za kukułczym gniazdem?
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek duchów
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.1
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.2
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.3
- Ghost Master: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany543750 Junior
Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI
zanonimizowany563035 Junior
ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko
zanonimizowany564399 Junior
ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich
zanonimizowany631897 Junior
jak pszejść ognika z blair????????
zanonimizowany723402 Junior
To jest superporadnik do supergry! ;D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
