Ghost Master: Zło puka tylko raz
Aktualizacja:
[Poziom 1.3] Zło puka tylko raz
![1 - [Poziom 1.3] Zło puka tylko raz | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653294109.jpg)
![2 - [Poziom 1.3] Zło puka tylko raz | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653294125.jpg)
![3 - [Poziom 1.3] Zło puka tylko raz | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653294140.jpg)
![4 - [Poziom 1.3] Zło puka tylko raz | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653294171.jpg)
![Uwięzione duchy: Prądzik (1) , Rączka (2) , Maxi Faktor (3) - [Poziom 1.3] Zło puka tylko raz | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653294187.jpg)
Uwięzione duchy: Prądzik (1) , Rączka (2) , Maxi Faktor (3) . Prądzika uwolnisz nakazując Upiordliwemu produkować Przejmujące zimno w pokoju z kominkiem - najprościej na dole (4) , gdyż tam już są domownicy i nie będzie potrzeby specjalnie ich wabić. Taki stan rzeczy doprowadzi do tego, że ktoś rozpali ogień. Teraz trzeba już tylko poczekać, aż zatkany ciałem (5) komin da znać o sobie. Aby uwolnić Rączkę należy zwabić kogoś do piwnicy obok ściany (6) , która więzi ducha (nada się do tego zadania Brzęk łańcuchów w wykonaniu Buuu. Dzieła dopełni Denny Moren, którego można zasadzić również obok ściany - jego Wstrząs wytrąci z muru cegłę. Zainteresowany tym człowiek albo sam rozbije ścianę, albo - jeśli była to kobieta - zadzwoni po hydraulika. Maxi Faktor jest w stanie uwolnić się sama, jeśli tylko zwabi Ciekawością jakąkolwiek kobietę.
Praktycznie wystarczy uwolnienie duchów, by śmiertelnicy dostrzegli ciała i wezwali policję (poziom zostaje zaliczony, gdy policja zainteresuje się przynajmniej dwoma ciałami). Jeśli jednak domownicy nie przejawiają należytego zainteresowania kościotrupami można ich zwabić z pomocą Ciekawości Maxi Faktor, którą można związać z dowolnym zamordowanym.
0
- Ghost Master - poradnik do gry
- Ghost Master: Poradnik do gry
- Ghost Master: ABC przerażania
- Ghost Master: Seans uduchowiony
- Ghost Master: Zło puka tylko raz
- Ghost Master: Gdzie Ściemniak mówi dobranoc
- Ghost Master: Sztywni z ferajny
- Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
- Ghost Master: Makijaż i latające miotły
- Ghost Master: Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
- Ghost Master: Duch zoperowany
- Ghost Master: Błąd ognika z Blair
- Ghost Master: Straszna dziura
- Ghost Master: Duchołamacze
- Ghost Master: Magazynek pełen strachu
- Ghost Master: Co leży za kukułczym gniazdem?
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek duchów
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.1
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.2
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.3
- Ghost Master: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany543750 Junior
Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI
zanonimizowany563035 Junior
ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko
zanonimizowany564399 Junior
ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich
zanonimizowany631897 Junior
jak pszejść ognika z blair????????
zanonimizowany723402 Junior
To jest superporadnik do supergry! ;D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.