Ghost Master: Magazynek pełen strachu
Aktualizacja:
[Poziom 3.3] Magazynek pełen strachu
![Uwięziony duch: Światowidm (1) - [Poziom 3.3] Magazynek pełen strachu | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1654234390.jpg)
Uwięziony duch: Światowidm (1) . Jego uwolnienie jest banalne, gdy gracz dysponuje już pewnym zapasem ektoplazmy. Do Konia trojańskiego rzuconego przez Światowidma należy uwiązać Ognisty Omyk i zrobić Ognisko. Warto jednak z tym nieco zaczekać i generalnie nie nadużywać mocy Ognistego Omyka, gdyż żołnierze gotowi łapać za gaśnice w obliczu pożarów, a zdarza się, że taki delikwent trwale się zablokuje i niemożliwi ukończenie poziomu.
Cała zabawa z przepłaszaniem żołnierzy z ich bazy zawiera się w dwóch punktach. Po pierwsze należy uważać na ojca Stanisława Bójsię, który kiepskim egzorcystą jest, lecz mimo to nie należy ignorować alarmów. Po drugie żołnierze szwendają się po terenie całej bazy i jedyną słuszną techniką jawi się skuteczne wabienie ich w wybrane miejsca, a następnie grupowe straszenie. Proponuję taki oto zestaw duchów na tę misję: Wielonóżka, Kruczogłosy, Zombik, Postrzałka, Buuu, Czarny Kruk, Luźna Główka i Ognisty Omyk. Buuu służyć będzie do wabienia żołnierzy wewnątrz koszar, a partnerować mu mogą Wielonóżka i Zombik - to na dobry początek. Postrzałka zaś będzie podstawową bronią gracza na tym poziomie. Uwiązana do pamiątkowej płyty (2) po wschodniej stronie koszar doskonale będzie w to miejsce wabić wszystkich swoją Obsesją oraz Ukrytymi przejściami. Partnerować jej mogą: Zombik, Czarny Kruk, Kruczogłosy i Zombik - wszyscy oni mają w swoim zapasie moce do atakowania wielu śmiertelników naraz. W miarę zdobywania większej ilości plazmy należy oczywiście włączać swoim duchom coraz to silniejsze umiejętności. Ognisty Omyk - poza zadaniem uwolnienia Światowidma - daje się wiązać do zaparkowanych gazików (3) czy do szlabanów (4) i może robić naprawdę rozległe pożary (ale lepiej sobie takie atrakcje darować przez wzgląd na wspomnianą pluskwę). Doskonale straszenie uzupełnia Luźna Główka, który może się poruszać po terenie niemal całej bazy wojskowej i straszyć przygodnych uciekinierów.
0
- Ghost Master - poradnik do gry
- Ghost Master: Poradnik do gry
- Ghost Master: ABC przerażania
- Ghost Master: Seans uduchowiony
- Ghost Master: Zło puka tylko raz
- Ghost Master: Gdzie Ściemniak mówi dobranoc
- Ghost Master: Sztywni z ferajny
- Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
- Ghost Master: Makijaż i latające miotły
- Ghost Master: Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
- Ghost Master: Duch zoperowany
- Ghost Master: Błąd ognika z Blair
- Ghost Master: Straszna dziura
- Ghost Master: Duchołamacze
- Ghost Master: Magazynek pełen strachu
- Ghost Master: Co leży za kukułczym gniazdem?
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek duchów
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.1
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.2
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.3
- Ghost Master: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany543750 Junior
Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI
zanonimizowany563035 Junior
ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko
zanonimizowany564399 Junior
ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich
zanonimizowany631897 Junior
jak pszejść ognika z blair????????
zanonimizowany723402 Junior
To jest superporadnik do supergry! ;D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.