Ghost Master: Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
Aktualizacja:
[Poziom 2.4] Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
![1 - [Poziom 2.4] Zanim umrzesz, ujrzysz jajo | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653837281.jpg)
![2 - [Poziom 2.4] Zanim umrzesz, ujrzysz jajo | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653837296.jpg)
![3 - [Poziom 2.4] Zanim umrzesz, ujrzysz jajo | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653837312.jpg)
![Uwięzione duchy: Kurza Stopa (uwiązana do Samary Zuchwałek) - [Poziom 2.4] Zanim umrzesz, ujrzysz jajo | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653837328.jpg)
Uwięzione duchy: Kurza Stopa (uwiązana do Samary Zuchwałek). Kurza Stopa zostanie uwolniona, gdy tylko z domu uciekną (lub zwariują) wszyscy poza Samarą.
Dość rozrywkowa misja, podczas której należy się skoncentrować na jak najszybszym i jak najwydajniejszym straszeniu wszystkich. Domyślny zestaw duchów powinien być zupełnie wystarczający. Samara Zuchwałek będzie bardzo odporna na duchy, dopóki jej nie opuści Kurza Stopa. Po pojawieniu się pierwszych przerażaczy, domownicy zadzwonią po egzorcystkę - Beatę Koźlidrap. Będzie trzeba uważać, by się jej nie udało zbanować żadnego z podopiecznych gracza (natychmiast po usłyszeniu alarmu odwoływać zagrożonego ducha do rezerwy), poza tym należy ją straszyć tak, jak wszystkich innych - ciągle. Gdy Kurza Stopa zostanie uwolniona, wystraszenie Samary stanie się czystą formalnością. Pojawi się jednak profesjonalny łowca duchów - Piotr Murray - którego również będzie należało przestraszyć. W jego przypadku jeszcze szybciej trzeba reagować na alarmy, gdyż jest niezły w te klocki. Szczęśliwie jego odwaga jest wielka jak ogon sarny, a gracza od kaszy nic nie odstraszy.
0
- Ghost Master - poradnik do gry
- Ghost Master: Poradnik do gry
- Ghost Master: ABC przerażania
- Ghost Master: Seans uduchowiony
- Ghost Master: Zło puka tylko raz
- Ghost Master: Gdzie Ściemniak mówi dobranoc
- Ghost Master: Sztywni z ferajny
- Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
- Ghost Master: Makijaż i latające miotły
- Ghost Master: Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
- Ghost Master: Duch zoperowany
- Ghost Master: Błąd ognika z Blair
- Ghost Master: Straszna dziura
- Ghost Master: Duchołamacze
- Ghost Master: Magazynek pełen strachu
- Ghost Master: Co leży za kukułczym gniazdem?
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek duchów
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.1
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.2
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.3
- Ghost Master: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany543750 Junior
Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI
zanonimizowany563035 Junior
ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko
zanonimizowany564399 Junior
ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich
zanonimizowany631897 Junior
jak pszejść ognika z blair????????
zanonimizowany723402 Junior
To jest superporadnik do supergry! ;D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.